HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Kleine gup moet nog veel leren :+1:t2:

1 like

Geen van ons (de projectgroep Squale HFLE2024) heeft zich negatief uitgelaten over het andere voorstel.

Er is enkel met verbazing gereageerd op een post van een ander HF-lid waaruit lijkt te zijn op te maken dat het andere voorstel mogelijk niet uniek is ontworpen voor de HFLE.

Dit is mogelijk een beetje beter te begrijpen als je je indenkt dat wij er vrij veel tijd en moeite in hebben gestoken om dit ontwerp tot stand te laten komen, op een zo uniek mogelijke wijze.
Na de initiële reacties hebben we onderling besproken ons niet uit te laten over het andere voorstel omdat wij het niet aan onszelf vinden de mening van anderen te beïnvloeden en het aan HF te laten hier een eigen mening over te vormen.

Jammer dat je nu het beeld wekt dat wij het andere voorstel afbranden terwijl we dit juist niet hebben willen doen.

5 likes

Sowieso door de drama om niks ben ik tot uitspraken gedwongen die ik niet zou moeten doen. En wat überhaupt niet nodig had geweest als er normaal gelezen was zonder fanboys. Prima vrouwtje ook weer blij €750 extra om leuke dingen te doen :nerd_face:

2 likes

Zo zou je het kunnen vergelijken natuurlijk, maar er is meerdere malen aangegeven dat er een keus is, en die is er nog steeds. Vind je het andere voorstel leuk dan stem je daar voor en vind je deze leuker dan kies je hier voor. Maar de race is pas gestreden na de stemming. Aan peilingen doen we hier niet gelukkig :wink:

1 like

Sorry jongens, Squale’s eigen grijze is cooler. Niks tegen de oranje accentjes op de vier punten, maar ik vind het blauw/grijs en rood van het origineel met datum gewoon toffer. Wat heeft iedereen toch tegen een datum, zeg? HFLE op de wijzerplaat is mij ook drie bruggen te ver, dat had een kleine gravure op het deksel mogen zijn.

Maar zoals gezegd: Succes met de limited, ik hoop dat jullie het worden.

7 likes

Thanks, man! En hey, je kunt het niet iedereen volledig naar de zin maken. Dat hebben we ons ook altijd gerealiseerd. :+1: We hebben ons best gedaan om iets te maken dat wij heel gaaf vinden en ook uniek is. Nu hopen dat alle eerdere enthousiaste reacties ook gaan leiden tot daadwerkelijke stemmen, voor ons! :wink:

3 likes

Ik zal niet meer reageren omdat ik het een heel mooi voorstel vind. En de inspanning van de betrokken leden erg kan waarderen. Erg mooi dat een forum een kans als dit heeft bij een gewaardeerd merk. Jammer dat het op deze manier gelopen is. Ik vond dat de Squale het bitchen van het andere voorstel niet nodig had. Waarop de fanboys gelijk moesten steigeren. En het een zooitje is geworden excuus.

Beste @Crowned,

Wellicht is het handiger om het bij mij te houden. Je had immers kritiek op mij. Je hebt gezegd wat je wilde zeggen tegen mij. Ik heb daar op gereageerd.

Wat kan ik doen, anders dan beamen dat je wellicht gelijk had en de post verwijderen. Het leed is geleden, wat wil je nu nog doen, anders dan blijven

over hetzelfde?

4 likes

:sleeping::sleeping::sleeping:

1 like

Lief zijn voor elkaar :kissing_heart:

2 likes

Ach, maak je niet druk joh. Het is maar een mening. Ik ben van mening dat je helemaal niet het andere voorstel hebt afgezeken. Ik was enkel verbaasd over de gelijkenis met een reeds bestaand horloge. En dat mag. En hopelijk ben ik binnenkort in het bezit van een gave Squale en kan ik me ook mengen onder de fanboys :+1:

En een beetje competitie en geleuter is ook wel vermakelijk :innocent:

6 likes

Maar even een belangrijkere vraag tussendoor: is nummer 007 nog beschikbaar 🤷

3 likes

Mag ik ook stemmen als ik niet koop? Want mijn stem krijgt ie :+1::slight_smile:

5 likes

Nothing in the hand, but thanks!

Ik ook. Maar goed, anderen hadden het nodig om dat op te helderen, vanavond. En dat mag, kan en is gebeurd. Daar is dan vanavond de ruimte voor geweest.

2 likes

Nee Chris, als je stemt moet je ook stemgeld betalen. Squale wil natuurlijk wel weten of er genoeg afgenomen wordt. Maar je mag hier natuurlijk altijd zeggen dat als je zou stemmen je dan voor deze of die andere stemt.

Hij zegt toch nergens dat hij geen stemgeld betaald? Hij koopt alleen niet.

Bij deze🤣

9 likes

Even ter herinnering, we hebben het hier dus over deze. :heart_eyes:

Ehhh, zou ik misschien meteen even kort van de gelegenheid gebruik mogen maken om lichtjes aan te stippen dat nr. 61 erg fijn zou zijn, tenzij de levering na 1 mei 2024 plaatsvindt in welk geval nr. 62 erg op prijs zou worden gesteld. :pray::blush::joy:

9 likes

Namaste

Begint hiet een beetje op het Swatch x Blancpain topic te lijken.

Over Blancpain gesproken: wisten jullie dat Squale kasten leveren voor de Fifty Fathoms in de 70’s

Squale maakte op basis daarvan ooit dit mooie horloge:
De Ferrovia Ceramica

En laat dat nou de vorige versie Y1545 zijn!

9 likes

Zal ik je alvast feliciteren met je verjaardag op 2 mei 2024 daar je dan 62 jaar wordt :wink: Mijn zegen heb je :+1:

5 likes