HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

En deze kan ook nog steeds hè.
Voor de ‘niet’ liefhebbers van staal.

:zipper_mouth_face:

5 likes

Dubbel dank je wel en eigenlijk ben ik op 20 april jarig maar dacht ergens gelezen te hebben dat 1 mei een peildatum voor een eventuele levering is? Daar zitten dan overigens nog 10 dagen tussen maar dat risico neem ik dan maar. :sweat_smile::joy:

5 likes

Een mooi alternatief, dat zeker maar ik neem dan de gok dat staal me ooit eens zal bevallen omdat dit zo’n gave combi is. :heart_eyes: Omzetten naar een andere band kan altijd nog. :grinning::+1:

5 likes

Safety first zullen we maar zeggen :wink:

3 likes

Mocht de Squale het worden (even een slag om de arm) en een combi is niet mogelijk met 2 banden zou ik zeker die van staal nemen. En dan later die mooie blauwe band van Wolbrook erbij, ja joh we hebben een dure hobby :wink:. Als ik dit van te voren geweten had, zou ik sigarenbandjes liefhebber worden. Maar ja, het virus he :wink:

5 likes

Goed advies en Squale heeft sowieso ook heerlijke banden los te koop, komt goed. :grinning::+1:

Ga even een dutje doen, welterusten. :sleeping::slightly_smiling_face:

5 likes

Zeker. De Squale tropic banden zijn top! :+1:
Maar we hopen met Squale nog tot een mooie combideal te komen voor staal én rubber, dus. Als we winnen, natuurlijk! :blush:

En nog even een leuk vintage plaatje, om de dag mee te beginnen. :diving_mask: :ocean: :shark:
La Storia || Squale Official Website

8 likes

En anders kan ik altijd nog aan een andere persoonlijke afwijking toegeven… :blush: Al ben ik inmiddels weer aardig opgeknapt hoor dokter. :face_with_head_bandage:

Sorry voor de OT. :pray:

12 likes

Leuk setje zo bij elkaar, tel ik toch gewoon 8 duikers en niet 1 op staal, alles op leer :wink:

3 likes

Klopt en was een oude liefde, duikers op leer. :heart_eyes: Maar van die verzameling is niet veel meer over. Ben wel een beetje klaar met de horloge hobby maar maak een uitzondering voor deze HFLE, gewoon omdat hij zo gaaf is. :slightly_smiling_face::tada:

7 likes

En als je die binnen hebt, ga je sigarenbandjes sparen als hobby :wink:. Was ik daar maar ook ooit mee begonnen, stuk goedkoper :grin:

4 likes

Mogen we al?! Maakt hebberig steeds weer de HFLE 2024 kandidaat langs te zien komen.

4 likes

Ho ho, we moeten sportief blijven he. Zijn er nog steeds 2 in de race :smiley:. Maar herken je hebberigheid wel hoor :wink:

5 likes

Een leerfetish? :grin: :wink:
image

Maar, ik zie ook nog een Sub39! Nice! Ja, blijft toch een leuk merk, he?

6 likes

Voor wat betreft horlogebanden wel ja… :joy:

Gesnapt! :blush: Jazeker is Squale een leuk merk en ik heb er al een aantal versleten, dat is in mijn geval te zeggen “even gehad”. :sweat_smile::joy:

5 likes

\ 364x72

:point_up:

13 likes

Komt ie weer hoor met zijn klok, even snel een pilletje innemen :grin:

6 likes

:rofl:

2 likes

85, 85, ik ben van 1985!!! MCMLXXXV :birthday:

5 likes

Iets zegt mij dat jij 85 niet wilt, moet een hoger nummer zijn toch? :smirk:

3 likes