HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

lol, zoiets als 1985 wordt dus een mispoes er zijn er maar 150 :rofl:

3 likes

Nog 15 dagen kgigo en dat weet ik zonder een klok :wink:

2 likes

:joy:

3 likes

Lol, kan je op 2 manieren uitleggen. De tijd tikt door of Ferry is Loco, maar dat is algemeen bekend :rofl:

2 likes

Dat sowieso!

Ferry loco :rofl:

1 like

Denk om je pillen Ferry :crazy_face:

4 likes

Als kgigo mij nu eerst even waarshuwd als hij die klok plaatst, kan ik eerst even een pilletje innemen :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Geweldig dit allemaal, ik denk dat dit horloge echt een succes gaat worden , nu maar hopen dat ik in elk geval nog kans maak te bestellen. Zal me wekker zetten :rofl:

4 likes

Wij allemaal!
Funny Animated Alarm Clock Gifs

6 likes

Nee allemaal niet doen maak ik nog minder kans, zal me vrouw eens polsen of ze de wekker ook zet sta ik weer 1-0 voor :rofl:

6 likes

Iedereen maakt een kans, zijn er meer inschrijvingen dan verwacht ik dat er geloot gaat worden. Weet wel dat je dan je wekker vanaf 1 okt. tot 15 okt. moet zetten he en iedere keer om 00.01 uur, dus dat worden late avondjes :wink:

4 likes

Yep ik weet het thuis werk aanvragen ! Werken met een laptop en horloge forum op de tablet ernaast

5 likes

“Thuiswerken” :smirk:

2 likes

4 likes

Wat is het stil hier. Nog maar 10 dagen toch…

2 likes

Hmm, klok tikt rustig door. :clock1:
Maar volgens de officiële klok van KGIGO nog…

10 likes

🤦 zat naar bovenstaande post van kleine gup te kijken maar die klok telt ook gewoon af

5 likes

Gaat helemaal vanzelf. :wink:

4 likes

Even als oppepper :smiley:

17 likes

Fraai ontwerp en een aantrekkelijk voorstel! Houd normaal gesproken wel van een datumvenster (ook vanuit praktisch oogpunt), maar het ontbreken ervan staat in dit geval erg bevredigend.

Het ‘vervelende’ is echter wel dat je hier behoorlijk hebberig van wordt, waarvoor dank.

5 likes