lol, zoiets als 1985 wordt dus een mispoes er zijn er maar 150
Nog 15 dagen kgigo en dat weet ik zonder een klok
Lol, kan je op 2 manieren uitleggen. De tijd tikt door of Ferry is Loco, maar dat is algemeen bekend
Dat sowieso!
Ferry loco
Denk om je pillen Ferry
Als kgigo mij nu eerst even waarshuwd als hij die klok plaatst, kan ik eerst even een pilletje innemen
Geweldig dit allemaal, ik denk dat dit horloge echt een succes gaat worden , nu maar hopen dat ik in elk geval nog kans maak te bestellen. Zal me wekker zetten
Wij allemaal!
Nee allemaal niet doen maak ik nog minder kans, zal me vrouw eens polsen of ze de wekker ook zet sta ik weer 1-0 voor
Iedereen maakt een kans, zijn er meer inschrijvingen dan verwacht ik dat er geloot gaat worden. Weet wel dat je dan je wekker vanaf 1 okt. tot 15 okt. moet zetten he en iedere keer om 00.01 uur, dus dat worden late avondjes
Yep ik weet het thuis werk aanvragen ! Werken met een laptop en horloge forum op de tablet ernaast
“Thuiswerken”
Wat is het stil hier. Nog maar 10 dagen toch…
🤦 zat naar bovenstaande post van kleine gup te kijken maar die klok telt ook gewoon af
Gaat helemaal vanzelf.
Fraai ontwerp en een aantrekkelijk voorstel! Houd normaal gesproken wel van een datumvenster (ook vanuit praktisch oogpunt), maar het ontbreken ervan staat in dit geval erg bevredigend.
Het ‘vervelende’ is echter wel dat je hier behoorlijk hebberig van wordt, waarvoor dank.