En ja, datum vind ik vaak ook wel een handige functie. Maar de datum op het standaardmodel van deze nieuwe 1545 is best wel klein (of ik word gewoon echt oud, natuurlijk ). Maar bovenal vonden wij (#TeamSquale, dus), na wat experimenteren met specs en looks voor onze HFLE-inzending, het eigenlijk allemaal zoân mooie balans geven, op de wijzerplaat, dat we unaniem voor een no-date waren. Daarnaast biedt Squale dit niet standaard aan. Dit draagt ook weer bij aan het unieke karakter van de Squale HFLE2024.
Haha, ja I know!
Maar dat sluit dan weer een beetje aan bij de traditie hier op Horlogeforum, waarbij we elkaar graag helpen om geld uit te geven aan mooie horloges!
DusâŠ
Wat leuk om je dan uitgerekend hier te mogen verwelkomen!
Ik wens je heel veel plezier hier op het forum en hoop dat jouw honger kan worden gestild, mocht je deze HFLE en een duiker met datum te pakken hebben gekregen!
Ik betwijfel het, maar hoop het van ganse harte!
Dit topic in de gaten houden, is in ieder geval de juiste stap!
Erg mooi horloge, ook het âHFL2024â op de dial maakt het bijzonder. Eerst nog een beetje economie bestuderen, vanwege een paar grote (luxe) persoonlijke uitgaven in de achterliggende en komende tijd (No.16 zou mijn voorkeur hebben). Vind dit wel heel wat anders dan die Blancpain + Swatchđ.
Welkom @GranTurismoOmologato, hoop je vaker op het forum tegen te komen. Heb je posts gelezen en ja van zoân mooie Squale word je idd hebberig. Hou het wel goed in de gaten wanneer de stemronde plaatsvind, wordt een apart topic van de beheerder