HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Thanks voor het compliment, man!

En ja, datum vind ik vaak ook wel een handige functie. Maar de datum op het standaardmodel van deze nieuwe 1545 is best wel klein (of ik word gewoon echt oud, natuurlijk :sweat_smile: :wink:). Maar bovenal vonden wij (#TeamSquale, dus), na wat experimenteren met specs en looks voor onze HFLE-inzending, het eigenlijk allemaal zo’n mooie balans geven, op de wijzerplaat, dat we unaniem voor een no-date waren. Daarnaast biedt Squale dit niet standaard aan. Dit draagt ook weer bij aan het unieke karakter van de Squale HFLE2024.

Haha, ja I know!
Maar dat sluit dan weer een beetje aan bij de traditie hier op Horlogeforum, waarbij we elkaar graag helpen om geld uit te geven aan mooie horloges! :stuck_out_tongue_winking_eye:
Dus

You’re welcome! :innocent:

6 likes

Fijn om te horen! En dat gevoel van hebberigheid komt wel bekend voor :grinning:

4 likes

Om in de lijn van ‘MAND’ te blijven!

@fredpanarai1 Ferry, Meds!

4 likes

\ 364x72

5 likes

Is de kroeg eigenlijk wel groot genoeg voor een potentiële groei van Squale eigenaren? :sweat_smile:

5 likes

Ik lees al een tijdje mee zonder account, maar vorige week tĂČch maar een account aangemaakt (want waarom niet). Meelezend in o.a. de Squale kroeg toch een kleine zwak gekregen voor deze duikers. Op de één of andere manier is het echter een stuk gemakkelijker om enige aankoopdrang te onderdrukken zonder een account dan met een account (merk ik nu al). Ik moet zeggen dat dit HFLE2024 topic mij tot vorige week volledig was ontschoten, maar nu begint het toch wel echt te kriebelen om zo een duiker aan te schaffen, ook ten gevolge van verdere verdieping in het merk. Past wat dat betreft prima naast mijn daily beater, waar wĂšl een datumvenster en een stalen band op zit. Wat dat betreft kan de 1545 met tropic strap juist een hele mooie toevoeging zijn, denk ik.

Helemaal mee eens.

Toch maar eens kijken of het mogelijk is er over een week of twee ééntje te bemachtigen. Dan zal ik voor nu maar even stoppen met kwijlen :joy:

5 likes

Antwoord is al gegeven:

[quote=“Kleine_gup_in_grote_oceaan, post:1022, topic:467392”]
Dan breiden we toch gewoon uit naar een discotheek! [/quote]

4 likes

:point_up: Dus!

@GranTurismoOmologato

Wat leuk om je dan uitgerekend hier te mogen verwelkomen!

Ik wens je heel veel plezier hier op het forum en hoop dat jouw honger kan worden gestild, mocht je deze HFLE en een duiker met datum te pakken hebben gekregen!

Ik betwijfel het, maar hoop het van ganse harte!

Dit topic in de gaten houden, is in ieder geval de juiste stap!

4 likes

Oh gelukkig :smile:

4 likes

Ik zal de ideeĂ«nbus bij de wc’s ophangen. Kunnen jullie er ‘naam ideeĂ«n’ voor de Disco in gooien :joy:.

4 likes

Erg mooi horloge, ook het “HFL2024” op de dial maakt het bijzonder. Eerst nog een beetje economie bestuderen, vanwege een paar grote (luxe) persoonlijke uitgaven in de achterliggende en komende tijd (No.16 zou mijn voorkeur hebben). Vind dit wel heel wat anders dan die Blancpain + Swatch😀.

5 likes

Welkom @GranTurismoOmologato, hoop je vaker op het forum tegen te komen. Heb je posts gelezen en ja van zo’n mooie Squale word je idd hebberig. Hou het wel goed in de gaten wanneer de stemronde plaatsvind, wordt een apart topic van de beheerder :+1:

3 likes

Ik denk dat we een loods moeten gaan huren, dus plaats daar even je ideeënbus :wink:

3 likes

Dankjewel, Hans! Hopelijk gaat het lukken om hier fondsen voor vrij te maken! :+1: En over nummers gaan we het later nog hebben. :grin:

4 likes

Helaas, ik heb besloten tocht voor een dresser te gaan. Blijf het een prachtig horloge vinden,

3 likes

Begrijp ik :grinning:

3 likes

Je kan natuurlijk nu je dresser kopen, je inschrijven voor de HLFE en je dresser na de kerst inruilen voor een mooie zomerse duiker :smirk:

5 likes

Als echte flipperaar :joy:

3 likes

NEE!!!

5 likes

Get in line :nerd_face:

5 likes