HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Ferry, @fredpanarai1: pil :scream:

4 likes

Ik dacht even dat het een foto was van zje achtertuin vandaag​:cloud_with_rain::cloud_with_rain::cloud_with_rain:

3 likes

We stappen natuurlijk wel met 150 man/vrouw in die bus, dus als jij een beetje zuinig rijdt moet 5,5 liter de man/vrouw geen probleem zijn :wink:. O ja, heb nu al genoeg voor een Casio over een jaar een AP of PP, wie zal het zeggen :grin:

2 likes

worden er nu 2, zitten nu onder de 10 dagen volgens jou berekening dan he :wink:. Je kunt die klok ook bluren natuurlijk, scheelt weer wat pilletjes :rofl:

4 likes

De mooie opgelegde indexen geven de 1545 een wat luxere uitstraling. :star_struck:
image

11 likes

Laten ze maar opschieten met die stemming dan kan squale beginnen met die indexen op gave ijsblauwe wijzerplaten te plakken!

8 likes

Wat mij betreft liever vandaag dan morgen. Ik mis op het moment wek een beetje sun(burst) in m’n leven :sunglasses:

9 likes

Wauw! Kan niet wachten :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes:

4 likes

Ja tempo zou ik zeggen, die indexen maken is al precisie werk en dan moeten ze ook nog op de wijzerplaat. Eigenlijk hebben we het hier over een kunstwerk, museumwaardig :wink:

5 likes

Voor hoeveel dagen heb jij nog pillen Ferry. Ik hoop dat men daar rekening mee gaat houden :thinking:

3 likes

Ja, ik hoorde vanmorgen dat de klok een dag achterloopt. Dus, nog maar 8 dagen. Valt nog best mee, toch?:innocent::grimacing::wink:

4 likes

Wanneer is de stemming eigenlijk?

2 likes

Hier en in de Squalekroeg is altijd ‘stemming’ :joy:

4 likes

Om precies te zijn 10, dus zou het net kunnen redden :stuck_out_tongue_winking_eye:

En met een pilletje in je mik, is de stemming altijd oke :wink:

2 likes

Ergens tussen 1 en 15 oktober @Boetje

3 likes

Yep, op 1 oktober moeten de definitieve voorstellen binnen zijn. Nou ja, dat is volgens mij al het geval. En in het regelement staat dat vanaf 1 oktober en uiterlijk op 15 oktober een stemtopic geopend wordt door de forumleiding. Dus daar moeten we nog even op wachten
 :neutral_face:

6 likes

Wawaweewa die is mooi.:star_struck:

4 likes

Diep onder de indruk van deze prachtige uitvoeringen!! Jullie hebben echt heel mooi werk geleverd :+1:t4: :+1:t4: :+1:t4:

5 likes

Bedankt beiden! Hopelijk stemmen jullie mee :sunglasses: :+1:

4 likes

Graag ook een aanbod met beide banden :+1:t2:.
Komt deze in de bekende blauwe Squale box?
Mvg. Bertjan

3 likes