HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Ja hopelijk is daar iets in te regelen. Het is alleen even wachten of we verkozen worden.

Ik geloof dat ik Roy @royke74 of Roel @MotoSkooly heb horen zeggen dat het nog niet zeker was waarin zou worden geleverd omdat Squale met nieuwe verpakkingen bezig zijn maar dat kunnen ze misschien nog even ont/be-krachtigen.

3 likes

Txs!

2 likes

zucht

.
.
.
.
.
.
.
.

5 likes

Ik had je gewaarschuwd, heb zo mijn contacten :stuck_out_tongue_winking_eye: maar alles is te koop, zelfs 007 :wink:

4 likes

Je moet niemand onderschatten Ferry… :wink:

4 likes

Idd… er zijn nieuwe blauwe verpakkingen waar inmiddels alle horloges uitgeleverd worden. De verwachting is dat de eventuele Squale HFLE hier ook in geleverd wordt.

4 likes

En ook niet overschatten :wink:, het grappige is dat er straks iemand 007 krijgt die zegt, mij maakt het niet uit welk nummer ik krijg :rofl: :rofl:

5 likes

Is de productie al gestart :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb wel zin in een nieuw horloge :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Squale directeur Andrea Maggi zit te wachten op ons telefoontje. Ze staan te trappelen om voor ons aan de slag te gaan! :man_shrugging:

Ik ook! Altijd wel, eigenlijk. :grin: Maar zeker als het een Squale is! :blush:

14 likes

Vandaag zou een mooie dag zijn om hem op z’n stalen band te dragen, wat mij betreft. Ik kan niet wachten :joy:

13 likes

Elke dag wel denk ik zo

3 likes

Ik vind met meer warmte rubber of silicone wel lekkerder, dus dan zou zoiets m’n voorkeur hebben:

10 likes

Die staan ook alle drie goed

2 likes

Keuzes, keuzes en nog eens keuzes. Ik ga voor de stalen band en de grijze rubberenband van Squale en als beloning dat ik niet meer rook, die blauwe van Wolbrook erbij :wink:

4 likes

Dat zou ook mijn keuze zijn :crazy_face:

2 likes

Klopt!
En toch vind ik 'm aan een witte tropic misschien nog wel 't lekkerst.

Nou, 't bandje heb ik al in huis. Dus nu het horloge nog even.
Kom maar door met die Squale HFLE2024!!! :blush:

4 likes

Dus Ed, heb je er een band bij waar je niets aan hebt. Ik vind je zo’n toffe kerel, dat ik mij kan voorstellen dat je dat bandje aan mij geeft :rofl: :rofl:

3 likes

Denk zelf aan de lichtblauwe tropic, of toch leer zoals m’n PAM band.

Maar dan smaller :rofl:

IMG_6268

5 likes

Yep, de enige juiste keus :+1:. Lerenband zoals bij een Pam, nou die is stug hoor.

2 likes

Hmmm, let me think about that for a sec… :thinking:

Daryl Hall & John Oates - I Can't Go For That (No Can Do) animated gif

Heb 'm straks nodig voor m’n 1545 HFLE2024, gekkie!
Maar ik heb wel een adresje voor je, waar je er zelf heel goedkoop een kunt scoren!
Zo ben ik dan ook wel weer. :man_shrugging: :wink:

3 likes