HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Ik zei toch, toffe kerel. Maar zal toch net niet die kleur blauw hebben als die van Wolbrook, maar adresjes zijn altijd handig om te hebben toch :smiley:

2 likes

Uhm,… Heb jij gewoon al een Wolbrook in huis, @TagEd?

1 like

Nee joh, tijdje geleden al, via de handige app van

:blush:

Gewoon om 'ns te proberen of zo’n witte tropic leuk staat aan een Squale. Antwoord is dus ja!
Misschien ook nog maar 'ns een Wolbrook bestellen, dus.

Of misschien eigenlijk liever een originele Squale. Die zijn toch wel super fijn! En Squale maakt dus ook een witte voor de 1545.

Ja, denk dat ik daarvoor ga.

2 likes

Ed dat is een hoop geklooi joh, krasjes op de lugs. Nee joh, gewoon de QR van Wolbrook of anders gewoon die van ome Ali erop :wink:

2 likes

Ja, ben het met je eens dat quick release wel bijzonder prettig en handig is.
Zou Squale ook moeten doen. Ome Andrea Maggi, are you reading this? :grin:

Maar dan wel diezelfde comfortabele Squale banden, per favore! :blush:

3 likes

Was het maar zo’n feest dat ALLE merken dit zouden doen, maar ja ze willen zich onderscheiden van de andere merken!
Zal wel ff een mailtje sturen naar Andrea, je weet toch, mijn contacten :rofl:

2 likes

Die witte vorig jaar ook al getest op een spb143 niets mis mee!

5 likes

Neh, gewoon stalen band of een mesh band op of een donker leer bandje. Maar dat alles is natuurlijk gewoon mijn smaak :wink:

2 likes

Buitengewoon leuk ontwerp! Chapeau voor alle mannen (/vrouwen?) die hiertoe het initiatief hebben genomen en ons meenemen in hun enthousiasme!

Ik heb nooit echt een Squale gewild maar deze kleurencombi is wel zo anders dan anders dat ik hem niet voorbij willen laten gaan. Dus als jullie stemmen nodig hebben, die van mij krijg je, bij deze. Top.

Graag zet ik mijn naam op de lijst voor deze HFLE2024. Da’s weer eens wat anders dan op de lijst bij de gebruikelijke AD…

We horen wel hoe/wanneer er gestemd kan worden en wanneer jullie ons geld komen ophalen. Veel succes en voorpret gewenst bij deze toffe inzending!!

Groet
:sunglasses:
Otto

4 likes

Wil het wel komen ophalen hoor, maar of je dan een horloge krijgt :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Heel vet om te horen dat we met dit ontwerp enthousiasme opwekken!

Wat betreft het stemmen, op de lijst zetten en betalingen, kunnen we je alleen adviseren om dit topic te blijven volgen, maar ook een nieuw topic van Jur in de smiezen te houden.

Wij wachten ook vol smart op zijn topic :sweat_smile::joy:

6 likes

Ik zou er een timer op zetten…

3 likes

Heb jij al getankt?

2 likes

Ja iets meer dan de helft

3 likes

Weet je dat zeker? Voor mij ziet het eruit alsof je bent wezen joyriden en dat er nu nog maar iets meer dan een kwart in zit. :rofl:

2 likes

Ik maak ook vaak de grap dat ik helemaal geen rijbewijs heb… maarja de mensen weten niet dat het echt waar is :nerd_face:

Edit ; plaatje voor de sfeer

Anders beetje offtopic.

6 likes

Check dit :point_down:

Niet mijn broek, maar als ik koffie had en in de bus zou zitten, dan was dit vast gebeurd.:crazy_face:

4 likes

Hoe je het ook bekijkt, zelf de Squale draait op olie. Dus lekker on-topic :+1:

Ben weer eens door de likes heen, dus een :+1:

4 likes

:+1:

1 like

Het waren in dit geval enkel mannen (althans ik ga er voor het gemak even vanuit dat iedereen van ons groepje zich zo identificeert :joy:) bedankt voor de complimenten Otto, leuk om te lezen!

We zijn weer een dagje dichter bij de stemronde allemaal :star_struck::partying_face:

7 likes