Volgens de aftellende klok van @Kleine_gup_in_grote_oceaan wel.
Normaal die met het kroontje, nu de schildpad gepakt. Je loopt wat langzamer maar blijft wel wakker
Whahahaha, wat is er gebeurd met de goede oude
?
Is het al 12.00 uur?
Door dat gezeik van die K*T klok heb ik maar van alles en nog wat gepakt . Merk wel dat die uit aan het werken is, bijna 12 uur he, moeten we weer alert zijn
Dat duurt niet lang meer
Duurt lang😅
Yep
Je bedoelt dat we voor dit prachtige horloge kunnen gaan stemmen, nou tis 12.03 uur dus of ze zijn te laat of we moeten nog dagen wakker blijven
Nu even ter herinnering voor diegene die dit horloge nog niet hebben gezien (kan het mij niet voorstellen, zelf in Zuid-Afrika wisten ze ervan) maar goed, hier is hij of is het een zij
They/them
Ik maak er gewoon maar een HET van, zit je altijd goed
Zo is dat hahaha.
Wij gaan zo wandelen met het gezin. Zit al vanaf 11.55 op de plee om tijd te rekken zodat ik niet te laat ben met stemmen en pre-orderen dadelijk.
Helaas mensen,
Blijkbaar heb ik jullie een hele dikke worst voor de neus gehouden! Maar goed, gelukkig hebben we een uitloop ingebouwd, met @Archer’s prognose.
Ow ja, sorry Zon!
Nou, dan ga ik maar van de wc en gaan we wandelen. En dan maar hopen dat ik straks niet te laat ben met inschrijven haha.
Dus…
Maar wel lekker bezig gehouden en ik onnodig maar pilletjes slikken, nou daar ga je dan met je klok haha. Onbetrouwbare vlegel die gij zijt . Nou mijn vertrouwen ligt nu bij @Archer, had ik eerder moeten doen, die kon er nooit naast zitten
Het zou natuurlijk ook kunnen dat Jur gisteren een flink feestje heeft gehad en even aan het bijkomen is, iets in mij zegt dat het 17.00 uur wordt