HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Volgens de aftellende klok van @Kleine_gup_in_grote_oceaan wel.

6 likes

Normaal die met het kroontje, nu de schildpad gepakt. Je loopt wat langzamer maar blijft wel wakker :rofl: :rofl:

5 likes

collective-finance-vertek-defi

5 likes

Whahahaha, wat is er gebeurd met de goede oude

?

:joy:

7 likes

Is het al 12.00 uur?

4 likes

Door dat gezeik van die K*T klok heb ik maar van alles en nog wat gepakt :rofl:. Merk wel dat die uit aan het werken is, bijna 12 uur he, moeten we weer alert zijn :wink:

3 likes

Dat duurt niet lang meer

3 likes

Duurt lang😅

3 likes

Yep

2 likes

Je bedoelt dat we voor dit prachtige horloge kunnen gaan stemmen, nou tis 12.03 uur dus of ze zijn te laat of we moeten nog dagen wakker blijven :grin:
Nu even ter herinnering voor diegene die dit horloge nog niet hebben gezien (kan het mij niet voorstellen, zelf in Zuid-Afrika wisten ze ervan) maar goed, hier is hij of is het een zij :laughing:

6 likes

They/them

3 likes

Ik maak er gewoon maar een HET van, zit je altijd goed :rofl:

3 likes

Zo is dat hahaha.

2 likes

Wij gaan zo wandelen met het gezin. Zit al vanaf 11.55 op de plee om tijd te rekken zodat ik niet te laat ben met stemmen en pre-orderen dadelijk.

6 likes

Helaas mensen,

Blijkbaar heb ik jullie een hele dikke worst voor de neus gehouden! Maar goed, gelukkig hebben we een uitloop ingebouwd, met @Archer’s prognose.

Ow ja, sorry Zon!

4 likes

Nou, dan ga ik maar van de wc en gaan we wandelen. En dan maar hopen dat ik straks niet te laat ben met inschrijven haha.

5 likes

Dus…:sob::sob::sob::sob::sob:

2 likes

5 likes

Maar wel lekker bezig gehouden en ik onnodig maar pilletjes slikken, nou daar ga je dan met je klok haha. Onbetrouwbare vlegel die gij zijt :rofl:. Nou mijn vertrouwen ligt nu bij @Archer, had ik eerder moeten doen, die kon er nooit naast zitten :wink:

2 likes

Het zou natuurlijk ook kunnen dat Jur gisteren een flink feestje heeft gehad en even aan het bijkomen is, iets in mij zegt dat het 17.00 uur wordt :grin:

4 likes