Hahaha, laten we daar maar van uitgaan. Of een kwestie van in de war met zomertijd wintertijd?
Ik ben er uit, kijk net op mijn horloge en zie dat het 31 september is. Dus morgen pas 1 oktober
Of toch niet, net een wissel en daar staat weer 1 oktober op, dus hopen op 17.00 uur dan maar!
Nou weet ik helemaal niet meer hoe het zit.
Rustagh, ik heb nog maar 2 pilletjes. Met vandaag meegerekend max 15 dagen dus. Hou gewoon algemene horlogepraat en dan stemronde goed in de gaten. Geen stress dus
Pfffffffffff…
De tussen nog wat vrienden uit de oceaan.
Verkeerde topic geplaatst eigenlijk, wilde deze in het Squale only plaatsen. Ach laat m hier dan ook maar tussen staan.
Hope for the best, prepare for the worst
Hoi Friso,
Moeten we nu gewoon ons voorstel in het topic plaatsen want als ik op die link klik zie ik dat niemand reageert heeft nog???
De eigenaren van het voorstel plaatsen het complete voorstel. Vervolgens komt hieruit dan het stemtopic als ik het goed heb
Neem maar geen risico: Ik stem voor de HFLE Squale met stalen en rubberen band. Voorkeurnummer, niet echt een tieltal misschien 10-20-30-enz. Bedoel dus het nummer he, niet het aantal horloges
Ik vermoed dat beide teams niet durven😇
Dat zou wat zijn
Dus voorlopig nog niet stemmen.
@MotoSkooly, @TagEd, Archer en @Kleine_gup_in_grote_oceaan: kom mannen, fredpanarai1 houd het niet meer
Dit is toch wel erg grappig. Iedereen ongeduldig en dan reageert de forum leiding en is het team niet wakker