HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Hahaha, laten we daar maar van uitgaan. Of een kwestie van in de war met zomertijd wintertijd?

3 likes

Ik ben er uit, kijk net op mijn horloge en zie dat het 31 september is. Dus morgen pas 1 oktober :laughing:
Of toch niet, net een wissel en daar staat weer 1 oktober op, dus hopen op 17.00 uur dan maar! :wink:

3 likes

Hahaha, je hebt gelijk!

We hebben dus nog max 15 dagen te gaan :sweat_smile:.

6 likes

Nou weet ik helemaal niet meer hoe het zit.

2 likes

Rustagh, ik heb nog maar 2 pilletjes. Met vandaag meegerekend max 15 dagen dus. Hou gewoon algemene horlogepraat en dan stemronde goed in de gaten. Geen stress dus :+1:

3 likes

Pfffffffffff…

2 likes

Bij mij is toch wel echt zondag de 1ste!

We wachten geduldig!

6 likes

Bij mij inmiddels ook :grin:!

5 likes

De :shark: tussen nog wat vrienden uit de oceaan.

Verkeerde topic geplaatst eigenlijk, wilde deze in het Squale only plaatsen. Ach laat m hier dan ook maar tussen staan.

8 likes

Hope for the best, prepare for the worst :joy:

1 like

En het kan los: https://www.horlogeforum.nl/t/vergeet-niet-uw-voorstel-hier-te-plaatsen/475383

3 likes

Hoi Friso,
Moeten we nu gewoon ons voorstel in het topic plaatsen want als ik op die link klik zie ik dat niemand reageert heeft nog???

2 likes

De eigenaren van het voorstel plaatsen het complete voorstel. Vervolgens komt hieruit dan het stemtopic als ik het goed heb :smiley:

3 likes

Neem maar geen risico: Ik stem voor de HFLE Squale met stalen en rubberen band. Voorkeurnummer, niet echt een tieltal misschien 10-20-30-enz. Bedoel dus het nummer he, niet het aantal horloges :wink:

2 likes

Ik vermoed dat beide teams niet durven😇

2 likes

Dat zou wat zijn :rofl:

1 like

1 like

Dus voorlopig nog niet stemmen.

1 like

@MotoSkooly, @TagEd, Archer en @Kleine_gup_in_grote_oceaan: kom mannen, fredpanarai1 houd het niet meer

4 likes

Dit is toch wel erg grappig. Iedereen ongeduldig en dan reageert de forum leiding en is het team niet wakker :joy:

4 likes