HFLE 2024: sfeerimpressie van de uitreiking

Mooie impressie en dito horloge!

3 likes

Goed gedaan!
Ik weet dat dit ingewikkelder is dan men vaak denkt :innocent:

3 likes

Ziet er top uit. Goed georganiseerd mannen!

3 likes

Ik heb wat gemist!

3 likes

Heb in mijn tijd bij HF de nodige LE’s de revue zien passeren, maar dit is de eerste waarvan ik denk “jammer dat ik niet mee heb gedaan!”. Echt een mooi ding van een leuk merk.
Congrats aan de initiatiefnemers/organisatoren.:+1:

8 likes

Mooie sfeer impressie!

Het was een erg leuke middag!
Nogmaals dank aan de organisatie en Wristler.

3 likes

Zag er leuk uit

3 likes

Prachtig resultaat van jullie team :ok_hand::+1: De investering van vele uurtjes samen geven terecht een gevoel van grote voldoening !

3 likes

Ziet er goed uit!

3 likes

Zeer geslaagd horloge!

3 likes

Wat een ontzettend geslaagde HFLE 2024! In alle opzichten. Horloge, organisatie… Hulde!

3 likes

Ziet er allemaal super uit :blush::+1::+1:

3 likes

Mooie duiker, geslaagde HFLE 2024 :+1:

4 likes

Tof!!

3 likes

Pracht HFLE! :heart_eyes::fire:

Proficiat voor de makers, de bedenkers en de dragers.:facepunch:t2:

4 likes

Ik zie nu trouwens dat ik nog even schitter als “handmodel” :star_struck::sunglasses:

4 likes

Mooi hoor! Echt bijzonder om weer een HFLE tot leven te zien komen!

Mijn complimenten aan iedereen die eraan mee heeft gewerkt en aan iedereen die besloten heeft er een aan te schaffen!

8 likes

Die foto’s… smullen! Karel weet wel hoe 'ie dat moet doen. Chappeau! Was echt onwijs gezellig, en wat een heerlijk horloge. Gelukkig heeft mijn collega Sem er eentje, kan ik die mooi van z’n pols af stelen. Ik ga er gewoon voor uit komen: ik ben jaloers. En dom dat ik er niet eentje heb gekocht.

5 likes

In 1 woord Toppie, was goed georganiseerd door het hele team. Was ook heel gezellig om gezichten bij een naam te zien en lekker te ouwehoeren met elkaar. Sorry Roy en Roel dat ik zo bleef plakken maar had daar zo mijn reden toe :wink:. Hebben jullie nog lekker met het team kunnen nagenieten tijdens het etentje :smile:

5 likes

Prachtig horloge, veel plezier met die mooie klok.
En ben er zuinig op, ha ha.

2 likes