Mooie impressie en dito horloge!
Goed gedaan!
Ik weet dat dit ingewikkelder is dan men vaak denkt
Ziet er top uit. Goed georganiseerd mannen!
Ik heb wat gemist!
Heb in mijn tijd bij HF de nodige LE’s de revue zien passeren, maar dit is de eerste waarvan ik denk “jammer dat ik niet mee heb gedaan!”. Echt een mooi ding van een leuk merk.
Congrats aan de initiatiefnemers/organisatoren.
Mooie sfeer impressie!
Het was een erg leuke middag!
Nogmaals dank aan de organisatie en Wristler.
Zag er leuk uit
Prachtig resultaat van jullie team De investering van vele uurtjes samen geven terecht een gevoel van grote voldoening !
Ziet er goed uit!
Zeer geslaagd horloge!
Wat een ontzettend geslaagde HFLE 2024! In alle opzichten. Horloge, organisatie… Hulde!
Ziet er allemaal super uit
Mooie duiker, geslaagde HFLE 2024
Tof!!
Pracht HFLE!
Proficiat voor de makers, de bedenkers en de dragers.
Ik zie nu trouwens dat ik nog even schitter als “handmodel”
Mooi hoor! Echt bijzonder om weer een HFLE tot leven te zien komen!
Mijn complimenten aan iedereen die eraan mee heeft gewerkt en aan iedereen die besloten heeft er een aan te schaffen!
Die foto’s… smullen! Karel weet wel hoe 'ie dat moet doen. Chappeau! Was echt onwijs gezellig, en wat een heerlijk horloge. Gelukkig heeft mijn collega Sem er eentje, kan ik die mooi van z’n pols af stelen. Ik ga er gewoon voor uit komen: ik ben jaloers. En dom dat ik er niet eentje heb gekocht.
In 1 woord Toppie, was goed georganiseerd door het hele team. Was ook heel gezellig om gezichten bij een naam te zien en lekker te ouwehoeren met elkaar. Sorry Roy en Roel dat ik zo bleef plakken maar had daar zo mijn reden toe . Hebben jullie nog lekker met het team kunnen nagenieten tijdens het etentje
Prachtig horloge, veel plezier met die mooie klok.
En ben er zuinig op, ha ha.