HFLE 2024: sfeerimpressie van de uitreiking

Beste HF leden,

Afgelopen zondag was het dan eindelijk zover: de uitreiking van de Squale HFLE 2024!

De locatie hebben tot het laatste moment geheim kunnen houden, maar we waren te gast in Katwijk aan Zee bij Wristler.eu, zeg maar de Nederlandse Chrono24. Daar mochten we heel veel HFLE eigenaren begroeten en begon rond 14.30 het formele gedeelte met de uitreiking van de prachtige Squale. Na de uitreiking zelf zijn een hoop leden blijven hangen voor een gezellig hapje en drankje om ervaringen uit te wisselen en te genieten van de nieuwe aanwinst in een gezellige, ongedwongen sfeer.

Team HFLE is na alle voorbereiding en het harde werken bijzonder dankbaar en een beetje trots op alle positieve reacties op het eindresultaat. De HFLE 2024 zal ons bijblijven als een prachtig project met een nog mooiere uitkomst. Iedereen hartelijk dank voor alle leuke reacties!

Vanuit privacy overweging hebben we besloten geen herkenbare foto’s te delen van de HF leden die er zondag waren, maar onderstaande sfeerimpressie willen we jullie niet onthouden.

Salut!

Team HLFE 2024

187 likes

Ziet er zeer goed uit. Helaas kon ik hier niet bij zijn :neutral_face:

7 likes

Super!!!

3 likes

Fraai geworden. Bijna bekruipt het gevoel “had ik maar”.

6 likes

Mijn beste,

Dank voor het delen!!
Leuk om te zien. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

5 likes

Mooie impressie van een geslaagde dag :smiley:

3 likes

Prachtige HFLE geworden en zo te zien top ‘uitreiking’ :heart_eyes:!

3 likes

Hij is echt heel mooi geworden, veel draagplezier allemaal

3 likes

De HFLE is echt heel gaaf geworden. :+1:
Ook heel leuk zo met die uitreiking enzo hoe jullie dat allemaal hebben gedaan. Chapeau!

2 likes

Was echt gezellig. Team Squale HFLE 2024, nogmaals dank!

Binnenkort een Squale meeting (get together)?

5 likes

Zat allemaal zeer goed in elkaar. Dank jullie mannen!

4 likes

Ziet er gezellig uit :+1:t2:

3 likes

Leuk gedaan, met een mooi horloge als resultaat :ok_hand:t2: :+1:t2:

3 likes

Heel tof gedaan zeg!

3 likes

Alles was super geregeld door het HFLE team en mooie impressie Roel, thanks! :smiley::+1:

3 likes

Helaas kon ik niet aanwezig zijn maar het ziet er top uit, net als het horloge…prachtig en draagt heerlijk!

Complimenten voor de hele organisatie!

3 likes

Nogmaals dank voor jullie inzet voor dit prachtige horloge! En Wristler bedankt voor de gastvrijheid en de goede zorgen bij de uitreiking van de HFLE!

3 likes

Leuke foto’s Roel, het was een perfecte uitreiking van prachtige horloges, dank jullie wel allemaal!

32 likes

Prachtige foto’s van een prachtig initiatief, prachtig horloge en last but not least prachtige community.

HF :heart::raised_hands:

5 likes

Pcies! Gaaf initiatief

3 likes