En mijn pret was juist om op het forum te delen hoe mijn verzameling tot stand is gekomen
Dat het resultaat dan geleid heeft tot een eervolle vermelding in de meest gelezen strip van het forum ( en waar ook nog eens goed over nagedacht wordt ) stemt mij heel erg vrolijk.
Laten we daarbij niet vergeten dat het afkicken wel druk bezig is, maar dat er al weer een nieuw horloge bijgekomen is, 2 verkocht en het sparen voor nog een horloge ook alweer in volle gang is… Alleen kijk ik nu niet meer elke 3 uren, dus de pauze geldt wel degelijk
5 likes
Als je zou roken zou je daar ook 20 keer per dag mee stoppen zeker
2 likes
Het pak even verruild voor de hoodie
10 likes
HansT
2 juni 2024 om 17:20
1215
Haha goed gedaan Jur, een advocaatje en een triple blije beer biertje👍🏻, fijne zondag nog!
1 like
Jurk
4 juni 2024 om 06:27
1216
Haha met Manga Muis!!
Heel tof horloge btw
Dankjewel Hans! Idd, advocaatje en trippel blije beer bier, prima zondag! Fijne week, dat je maar veel mooie klanken uit je piano mag toveren en mensen mag blij maken met je muziek!
4 likes
Jurk
15 juni 2024 om 22:31
1217
Beste leden,
Hierbij weer een nieuwe aflevering!
Deze keer de volgende topics / hoofdrolspelers:
Was je gaan speeddaten?
Beste HF leden,
Afgelopen zondag was het dan eindelijk zover: de uitreiking van de Squale HFLE 2024!
De locatie hebben tot het laatste moment geheim kunnen houden, maar we waren te gast in Katwijk aan Zee bij Wristler.eu, zeg maar de Nederlandse Chrono24. Daar mochten we heel veel HFLE eigenaren begroeten en begon rond 14.30 het formele gedeelte met de uitreiking van de prachtige Squale. Na de uitreiking zelf zijn een hoop leden blijven hangen voor een gezellig hapje en drankje om ervaringen u…
Yessss!
Beste HF’ers,
In het leven is het soms belangrijk om je na een impactvolle tijd ergens op te richten en daarmee wat houvast te creeren. Ik wil daarom onderstaande met jullie delen:
Vorig jaar overleed mijn opa op 10 juni op de prachtige leeftijd van 93 jaar. Een aantal dagen later, bij het opruimen van de woning stootte ik een doosje met spulletjes om en hier zat een horloge in.
Mijn nieuwe missie was op het moment dat ik het horloge, een Seiko Sports 5 op de grond zag liggen duidelijk. Dit h…
Vanaf nu ga ik nergens meer over twijfelen.
Ik zag m te koop staan bij Q-watches (@royke74 ) en vond het een heel mooi horloge, een paar dagen getwijfeld (vooral omdat ik eigenlijk nooit vierkante horloges draag) en toen zag ik op de stite staan “gereserveerd”, Verdomme, weer te lang getwijfeld… maar na een paar dagen was ie ineens weer beschikbaar, ik dacht meteen even contact opnemen met Q-watches en toen was de deal snel geregeld. heb ik tenminste eens een mooie dresser naast alle duikers en chrono’s.
[cartier_santos_large_blue]
[IM…
Ik ben dol op alle instapdingen
https://www.horlogeforum.nl/t/na-instappertje/513100?u=jurk
Waarom neemt niemand op?
Excuses voor mn verlate reactie en uitslag. Ik zit met tijdverschil én wou ook gelijk een response met achtergrond over hoe ik op dit horloge ben gekomen geven.
Want al n jaar of 4 zat n dergelijk horloge in mn hoofd om als fiffer erin te brengen. De afgelopen jaren kwam t er of niet van of niet het juiste model gezien.
Uit nieuwsgierigheid 10 jaar geleden ofzo zelf eentje gekocht, in de wetenschap dat t niet n model is wat ik veel kan dragen met mn dagelijkse werkzaamheden.
En ik vermoed dat…
5 likes
Weer een mooie cartoon Jurk, genieten! Bedankt
1 like
Yesss, messcherpe cartoon weer
2 likes
Dank je wel weer @Jurk
Heerlijke on-topic cartoon.
1 like
pasd
15 juni 2024 om 23:23
1222