Ik zag m te koop staan bij Q-watches (@royke74 ) en vond het een heel mooi horloge, een paar dagen getwijfeld (vooral omdat ik eigenlijk nooit vierkante horloges draag) en toen zag ik op de stite staan “gereserveerd”, Verdomme, weer te lang getwijfeld… maar na een paar dagen was ie ineens weer beschikbaar, ik dacht meteen even contact opnemen met Q-watches en toen was de deal snel geregeld. heb ik tenminste eens een mooie dresser naast alle duikers en chrono’s.
Gefeliciteer!! Prachtig horloge,geniet er van
Gefeliciteerd! Een van de mooiste varianten.
Van harte! Can’t go wrong met deze
Gefeliciteerd! Veel draagplezier met deze topper.
Deze is fantastisch met donkere wijzerplaat Gefeliciteerd, geniet er van!
Prachtig. Geniet er van. Draagt heerlijk die Santos
Mooie Cartier! Veel draag plezier!
Mijn beste,
Gefeliciteerd met deze prachtige Dresser!!
Ziet er om de pols bijzonder goed uit.
Orologio Signaturis Temporis
Schitterend, van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk.
Gefeliciteerd met deze klassieker!
Hij is prachtig! En bij een vertrouwd adres gekocht
Ik heb hem deze week ook mogen ontvangen.
Heel veel draag plezier!
Gefeliciteerd!
Proficiat! Die donkere wijzerplaat is
Gefeliciteerd met je NA !!!
Super mooi, zo’n Santos.
Geniet ervan!
De Santos is 1 van de mooiste fliegers ooit gemaakt vind ik. De lume, automatisch uurwerk, en de datum, maakt het plaatje helemaal compleet voor mij. Hoe mooi 'ie ook is, ik blijf dit toch zien als een pilot’s/sports horloge, en geen dress. Draag 'm in goed gezondheid, dit is een echte topper.
Gefeliciteerd! Mooi man. Is dit horloge net als de medium ook met een leren band er bij geleverd?
De reden dat ik het vraag:
Nietes. Je hebt een stalen sporthorloge met bracelet, lume en de hele rambam gekocht. Het kan wat netter worden op een leren band, vandaar.
Erg mooi, dit knalt van de pols. maar potver, denk je een dresser gekocht te hebben lees je hier dat het niet klopt. Heb je toch weer een reden om naar het volgende horloge op jacht te gaan.
Exact. Stalen band en kast, lume, redelijke waterdichtheid: dit is een fancy sporthorloge. Pilot’s, om precies te zijn.