, ik was ook ff van het padje af. Kon ik toch mijn nummer niet lezen van de HFLE, dus ff hulptroepen ingeschakeld en ik ben weer helemaal bij
. Ja joh, alleen de rijke stinkerds kunnen die 1521 betalen. Wij behoren gewoon tot het pleps maar hebben toch maar mooi die HFLE en jij hebt er zelfs ook nog een GMT bij, dus jij bent dus mooi gezegend met 2 Squales
Btw, we zijn tenslotte in een kroeg. Leg deze is naast het ontwerp van het HFLE. Alle deelnemers van de organisatie hebben al super veren gehad maar hier krijgen jullie er nog één:
Dan ziet het HFLE er toch verd#md stukken beter uit met kleine details zoals de oranje tip de de secondewijzer, bezel en kleurstellingen… Niks tegen de ontwerpers van Squale hoor maare
Uiteraard geen probleem. Dank u, ik ben er blij mee. Voorlopig blijft de gmt ook zeker.
Heb nu mijn zinnen gezet op een 1521 of een rose Onda. Ik weet niet wat het is maar ik vind deze betoverd…
namens #TeamSqualeHFLE2024!
Dank u, dank u!
Voor hen die erbij waren én hen die het gemist hebben:
Sterkte gup, helaas ken ik je situatie maar al te goed. Fingers crossed en be brave!
Buongiorno, Squale famiglia!
Vandaag ook weer de HFLE2024 om. Zal ook nog wel even zo blijven!
Werk ze, vandaag!
Nee nog niet!
Werkse @TagEd
Maar volgens mij ben je in de war wanneer je zelf bij het water stopt voor een plaatje :
Lekkah lekkah! De buckles zeggen een hoop
Dat deze straps ongeveer 2x duurder zijn dan dezelfde straps met een rechte buckle. Ik neem zo ook alleen maar met deze afgeronde buckle
Dit is wel een dikke U50.
Ik zag dat de groene Matic nu op eBay wordt aangeboden en internationaal wordt verzonden.
Wel een beetje gek, deze verkoper is ook de normale verkoper via hun eigen website, maar verzenden alleen binnen Australië. En via eBay dan weer internationaal.
Maar die andere zijn geen FKM rubber maar silicone vlgs mij toch? Naja nog steeds een prikkie. Rubber kwaliteit voelt wel aardig maar iig de 22mm is wel écht veel te lang
Ik vind zelf de bruine een goede match

Valt mee hoor, 11.2mm
Siiii
Ik denk de beste match. Misschien is de bruine ribnato van de Spb255j1 ook mooi hierop.
Nerd!