HFLE 2026: Brunmontagne Ambassador - Fase 3: De Wijzerplaat. Stemmen bij post 249.

Even over een andere boeg! Dit heeft me ook altijd wel aangesproken: frosted/textured dial! Altijd gedacht aan grijs maar blauw past ook goed! Misschien zelfs nog iets lichter?

Helaas heeft AI ook iets meer aangepast maar voor het beeld:

20 likes

Ook niet gek, maar wel beetje generiek.

Bijzondere (half)edelsteen als wijzerplaat geeft het horloge meer cachet.

4 likes

En élan!

3 likes

Laten we vooral joie de vivre niet vergeten

3 likes

Ik ga hier dan wel weer lekker op. De rode secondewijzer zou hier wel weer zilver mogen van mij.

Had nog niet eerder gereageerd hier, maar lekker bezig!

2 likes

Eens

3 likes

En dat je ne sais quoi

3 likes

Ik vind dit echt zo veel mooier dan de meteoriet! Dit is bijzonder, maar past binnen het klassieke plaatje.

1 like

Rode seconden maakt het een stuk mindere bandenslet.

2 likes

Ik moest net hier aan denken toen het artikel van de nieuwe polerouter zag. Wel echt de meest chique variant tot nu toe.

Maar volgens mij was het idee dat alleen Pascal AI beelden zou delen?

1 like

Ai…als dat zo is heb ik dat gemist. Even verifiëren bij @Brunmontagne …?:grimacing:

Edit:

Post verwijderd.:wink::+1:

2 likes

Hier zijn ze weer! :wink:

Leuke suggestie! :ok_hand:t2:

Ik ben even een hapje eten met de vrouw dus ik reageer later even op alle reacties hoor!

16 likes

Thanks voor het posten Pascal.:blush::+1:

1 like

Ik vind het meer een gevalletje je ne sais quoi

2 likes

Dank voor het delen. Erg fraai!

Ik vind de merktekst wel wat breed/groot. Anders dan bij andere voorzetten. Of is dit onbewust zo gepresenteerd door inzet AI?

Ik had er iets langer over na moeten denken, die is inderdaad meer au point :wink:

1 like

Ik was zeker niet stupéfait, comme d’habitude

1 like

:joy:

1 like

Ik denk dat je op een dial met structuur niet kan printen en het dus opgelegd moet worden, wat vermoedelijk niet in een kleiner formaat kan. Meerdere aannames, maar ik denk wel realistisch :pray:

1 like

Potver sector dial daar laat je weer wat zien!!

2 likes