Haha. Lijkt erop hè.
Dat betwijfel ik. Of de coating moet heel dun zijn misschien.
Ik heb er zelf ook 1 met zwart meteoriet en daarop is de schittering niet te zien.
Je moet je pols meten Pascal, niet je duim… ![]()
Dit is wel een winnaar denk ik. ![]()
Pfff deze is toch ook wel heel gaaf!
Misschien een idee om ze naast elkaar zetten op 1 foto? Geeft een goede vergelijking. ![]()
Mijn idee was ook niet zwart maar donker.
Een andere micro heeft dit ook en lijkt wel te schitteren
Wellicht wordt het een mooie hybrid! ![]()
Leuk dat je het volgt iig!
Ah I see! Ja dat ziet er zeker strak uit! Thanks voor de referentie!
Haha kan ook nog idd. Wellicht moet ik een stemronde doen voor dial materaal en dial invulling zodadelijk met alle ideeën
.
Haha klein beetje wel!
Ik denk dat dat wel goed komt, volgens mij zijn er wel voorbeelden waarbij dat wel kan. Maar ik moet het zelf eerst nog gaan ontdekken voordat ik iets concreets roep haha.
ik zal er om denken de volgende keer!
Haha er wordt iig positief op gereageerd inderdaad!
Thanks! Ja ik zal het snel even bundelen en het daarna overzichtelijk en stem-klaar maken
.
komt goed!
Mooie voorbeelden al voorbij zien komen.
Ik mis persoonlijk op de laatste versies toch wel de 12 zoals op alle Brunmontagne horloges.
Mooiste vind ik tot nu toe de malachiet en de meteoriet met twaalf en rode seconde.
Ik zou wel nog nieuwsgierig zijn naar een voorbeeld van onderstaande plaat van je website (zowel de structuur als de gladde sunburst) maar dan met een andere kleur seconde (goud/brons/rosegoud o.i.d) en het brunmontagnelogo in de zelfde kleur als de seconde.
En de zelfde varianten in het zwart zowel de structuur als glanzend sunburst
Maar dan alle wijzers goudkleurig
Voorbeeld
Haha die 12 wordt nog wel een dingetje merk ik! Thanks iig voor de feedback! Die dials zijn grotendeels al klaar en komen er op korte termijn aan als het goed is. Kleine preview maar in feite kan ik die info beter delen in het Ambassador topic ![]()
Leuke suggestie! We gaan snel met de wijzers aan de slag hier!
Thanks!
HFLE 2026: Brunmontagne Ambassador - Fase 3: De Wijzerplaat. Stemmen bij post 249.
Okey we gaan weer verder met het project! Ik ga het iets anders doen dan ik in eerste instantie had gepland. We gaan stemmen over de wijzerplaat zelf, de indeling doen we hierna, dan hoeven we hier geen 100 opties op te sommen!
Ik moet ergens knopen doorhakken dus hier komt het!
-
Meteoriet donker
-
Meteoriet licht
-
Malachiet
-
Black Onyx
-
Blauw stuctuur
-
Labradoriet
We zitten volop in de stenen hoek maar daar merk ik beduidend meer positief sentiment en stiekem vind ik de suggesties zelf ook erg gaaf! Heb ik er nou 1 gemist, let me know! Let op! Het gaat slechts om de basis van de wijzerplaat!
- Meteoriet donker
- Meteoriet licht
- Malachiet
- Black Onyx
- Blauw stuctuur
- Labradoriet
@Brunmontagne Pascal wat ik zo snel nergens terug kan vinden : wat is eigenlijk de afstand in de breedte tussen de kastpoten?
Prachtig horloge!
Bandaanzet bedoel je? 20mm! ![]()
Bedankt! ![]()
Ik had gehoopt op multiple choice
. Onyx en donker meteoriet ![]()
![]()
Ja joh, laten we 5 elementen aan 1 dial toevoegen
. Ik vond het nog best lastig aangezien ik 4 opties had willen doen, maar dit lijkt me prima voor nu!
De Onyx en Blauwe structuur ogen zeer stijlvol en de donkere is een overtuigende meteoriet.
Nee ik bedoelde natuurlijk dat je op meerdere kon stemmen in plaats van 1. Maar voor nu lijkt me er een vrij duidelijke uitkomst!
Leuke voorstellen ! Die dails zijn wel gaaf hoor
Heel laat in de wedstrijd, maar wat zou ik graag een Pietersite optie erbij willen hebben ![]()
Ik zou deze op zeker op de wijzerplaat houden, is gewoon jouw “trademark”.
Beter was geweest een top 123. Dan was mijn top 3: 1. Black Onyx. 2. Donker meteoriet. 3. Malangiet.