Ik kan me hier prima in vinden. Zou ook mijn top 3 zijn.
Ja het geeft wel elke keer een geheel andere look natuurlijk. De basis van de Ambassador was een chique dresser maar er zit veel meer potentieel in. Thanks voor je reactie!
Ja ik heb getwijfeld om het in een 1,2 en 3 optie te doen maar, ook aangezien ik deze fase al het ware opknip en ik de vaart er in wil houden, heb ik dat toch niet gedaan. Het levert namelijk ook veel stemmen op waar je feitelijk niks mee kunt. Maar neemt niet weg dat ik jullie feedback waardeer! ![]()
Leuk om te horen! Bedankt! Gaat sowieso een erg mooi horloge worden, daar ben ik zeker van!
Haha welkom! Snap ik, maar gaan we nu niet meer doen! ![]()
Klopt! Maar dit project doen we specifiek hier samen met de leden. De “reguliere” Ambassador heeft dat dus ook “gewoon” gekregen
. Hier maken we iets wat we hier samen uiteindelijk bepalen. Plus ik leer er ook weer van natuurlijk!
Safe to say dat tot zover met een 47% van de exact 100 stemmen de donkere meteoriet fier aan de leiding gaat, zie daar niet zo snel meer verandering in komen ook aangezien hij 32 stemmen voor loopt op nr 2 ![]()
Ik ben benieuwd op wat voor termijn we daarvan een sample zouden kunnen zien, want ik vrees zoals eerder ook is benoemd wel een beetje voor de werking van een donkere coating op de speelse plaat. Enig idee wat daarvoor ongeveer de doorlooptijd is Pascal?
Haha hij gaat aardig aan kop inderdaad! Ik laat hem nog wel even doorlopen tot morgenavond. Kunnen we dan met de inrichting van de dial bezig!
Lastig, ik denk dat ik niet voor 1 juni een klaar prototype heb. Ik maak me geen zorgen over een dergelijke coating. Als je naar mijn huidige Epilogue kijkt dan speelt die ook nog steeds mooi met het licht. Dat wordt dus sowieso geen matte/vlakke dial.
Plaatje ter referentie:
Je bent überhaupt lekker bezig, het is al heel wat dat je op 1 juni een breed gedragen ontwerp af hebt ![]()
Bedankt! Dat is erg fijn om te horen! We zijn er nog niet, maar die datum gaan we halen! ![]()