De Meteoriet is heel mooi!
Vind de rode secondewijzer wel wat vloeken. Misschien een iets zachtere kleur meer richting het eerste plaatje?
De Meteoriet is heel mooi!
Vind de rode secondewijzer wel wat vloeken. Misschien een iets zachtere kleur meer richting het eerste plaatje?
Niet wéér oranje!

![]()
Goede suggestie! Ik zal eens zien hoe ik dat in de uiteindelijke besluitvorming kan meenemen!
Haha we hebben nog wat boxjes af te vinken tot die tijd! Maar we komen er wel!
Bedankt! ![]()
Zeker waar!
Haha dat hoor ik natuurlijk graag! Bedankt! ![]()
Ik denk dat dat hier niet heel mooi bij zal staan, Dutch Design is meer in balans denk ik. Dus de verwijzing komt op de achterkant
. Plus ik vind het ook gewoon een leuker element op de dial, maar misschien zijn er meer liefhebbers? Bedankt voor het meedenken!
Bedankt! ![]()
Zou kunnen hoor. Die kleur bepalen we bij de volgende stap maar dit is gewoon even als indicatie
.
Was niet direct de bedoeling!
Ik doe even de aanname dat je een blauwe wijzer bedoelt?
Kan ook zeker mooi zijn met meteoriet denk ik! Zoals gezegd gaan we de wijzers bij de volgende stap finetunen! ![]()
Klopt ivm de oranje opmerking ![]()
Zilver/witte dial met een maanfase lijkt mij wel een mooie combi ![]()
Gaaf, die stenen dials in de Ambassador!
Wel liefst zonder die ‘12’ op de dial. Vind het gekozen lettertype totaal onaantrekkelijk en afbreuk doen aan een verder fantastisch concept!
Dat mag. Mijn budget houdt wel op bij €750. Dat wordt dan gelijk mijn duurste horloge in de collectie.
Ik vind de onyx en labradoriet erg mooi. Ik vind echter ook dat het mooier is om met een dubbele markering te werken dan met het cijfer 12.
Haha ok ok! Ik snapt!
Dat kan zeker mooi zijn, maar gaat lastig worden in dit project! ![]()
Bedankt! Ik zal vast nog wat opties gaan uitwerken maar meteoriet lijkt sowieso wel een mogelijke optie te worden als ik het hier zo lees.
Ik neem je feedback voor wat betreft de 12 mee! Thanks!
Ah okey! Ik weet niet of 750 gehaald gaat worden, dat zou ook wel flink lager zijn dan de huidige Ambassadors. Maar wie weet kunnen we een mooi aantal behalen en komen we in de buurt!
Bedankt! Ook dit neem ik mee in het vervolg van dit traject! ![]()
Wauw! ![]()
Dat is dan erg jammer
lijkt mij wel een mooie combi. Wellicht als de maanfase beschikbaar bij jullie is kan ik deze configureren ![]()
Labradoriet is mooi maar heeft ook ‘saaie delen’ en als je die net krijgt….
Mijn vrouw heeft een wat grotere steen en die is mooi maar op sommige plekken dus wat minder
Een prachtige horloge! Zeker de metoriet en labradoriet. Alleen mis ik de datumaanduiding, ik kan helaas niet zonder ![]()
Vind de meteoriet ook wel erg geslaagd maar kleuraccentje kan ie goed gebruiken. Wellicht zoiets als de Formex Space Ghost? Om het net wat sportiever te maken en misschien ook leuk op rubber/sailcloth te maken ![]()
Meteoriet zonder 12 fire away!!
De dubbele streep in plaats van de 12 maakt 'm wel voor mij, met onyx of meteoriet… daar wil ik best wat voor betalen zo. Mooie concepten!
![]()
Hij komt er zeker! We zijn hem alleen dus nog aan het afronden qua technisch design! Wanneer het zo ver is deel ik het uiteraard graag! ![]()
Ja dat is het mooie en tevens het lastige aan stenen dials! Je weet nog exact welke je krijgt, tenzij je hem uitzoekt natuurlijk haha.
Bedankt! Misschien dat ik in een gekke bui, net als eerder, de optie voor beide aanbied. Mits daar natuurlijk veel vraag naar is haha.
Ah leuke suggestie! Moest hem even opzoeken maar ik zie blauwe accenten op de dial? Ik denk aangezien het een meer dress watch wordt dat ik dat meer geschikt zou vinden bij de Connector bijvoorbeeld. Banden kun je altijd lekker vrij mee spelen haha.
Bedankt! ![]()
Haha ik vermoed dat je daar, ook gezien de vorige reacties, niet de enige in bent. Ik neem het mee! Bedankt! ![]()
![]()
Sluit ik me bij aan! Vind ik wel de mooiste. Dan met een rode seconde wijzer…