HFLE 2026: Brunmontagne Ambassador - Fase 3: De Wijzerplaat. Update vanaf post 106.

Eigenlijk is het simpel. De rechthebbende van het ontwerp mag deze aanpassen (evt met AI). Anderen mogen dit niet, behalve na toestemming van de rechthebbende.

7 likes

Helder, bedankt! Wellicht kunnen we het zo doen dat, indien mensen een idee hebben, ik de foto’s bewerk (met AI) en het dan hier plaats bijvoorbeeld. Uiteindelijk helpt het enorm natuurlijk om een beeld te krijgen van hoe het er uiteindelijk uit kan komen te zien.

2 likes

Dat is een prima oplossing en voorkomt ook dat ongewenste afbeeldingen van jouw merk ineens on-line staan. Jij houdt daarmee zelf de regie.

4 likes

Precies! Gaan we het mooi op die manier doen! Bedankt voor het meedenken mannen!

2 likes

Om maar gelijk door te pakken… Ik was gisteren al even aan de slag met AI gegaan!

Malachiet, aventurijn, meteoriet en labradoriet!

Ik vind de meteoriet opvallend goed in combinatie met de Ambassador! Maar vind ze allemaal wel geslaagd eigenlijk haha…

19 likes

Dat ben ik helemaal met je eens, echt prachtig. De Malachiet is ook erg mooi. Vind de andere 2 net iets teveel bling voor mijn smaak

1 like

Meteoriet is echt gaaf! Ben nog benieuwd naar een Onyx wijzerplaat :star_struck:

1 like

Haha ja daar kan ik me wel in vinden! Nog andere leuke suggesties voor materialen?

Thanks! Ah ja goed idee, komt ie!

Gelijk maar even met een rode small second hand geprobeerd! Vond het wel gaaf dus ook bij de meteoriet toegevoegd! :slight_smile:

14 likes

Heel erg gaaf! Maar, Nederlands forum, oranje wijzer van de subdial? Of een een witte minute, rode hour en blauwe seconds, maar wellicht is dat wat color overkill :sweat_smile:

En een Onyx met rosegoudkleurige wijzers, hourmarkers en kast :star_struck:. Maargoed, dat is niet voor iedereen…

2 likes

Als we naar de oranje tint willen wellicht een pietersite dial, al weet ik niet of die platen al voldoende doorontwikkeld zijn voor je Pascal?

Verder ben ik het eens met Ron:

Meteoriet en malachiet zijn inderdaad prachtig :pray:

1 like

Die meteoor staat mooi in zowel de ambassador als de connector.
Nu ga ik een beetje out of the box denken😬

Waarom niet een duo met keuze uit de connector en ambassador met dezelfde plaat en inscripties

1 like

Onyx wijzerplaat, rode small second hand. Die gaat concurreren met bestaande plannen in de verzameling en budget :upside_down_face:

3 likes

Haha ja dat denk ik wel inderdaad! En HF heeft natuurlijk de kleur rood nogal prominent in het design, vandaar dat ik dacht → rood :wink:

Haha nee dat wordt wel een exoot denk ik!

Ik heb me er nog niet volledig in verdiept dus dat antwoord moet ik je nog even verschuldigd blijven. Ik zal ook daar nog wel even wat beelden van laten maken iig.

Snap ik! :slight_smile:

Kijk dat hoor ik graag! Die lijkt wel aardig in de smaak te vallen haha.

Bedankt! Helemaal met je eens! :slight_smile:

Haha omdat dan het budget keer 2 moet schat ik zo in :wink: .

Haha leuk om te horen! Moet hij het nog wel gaan worden natuurlijk :wink: .

1 like

Leuk concept! Persoonlijk vind ik de aventurijn en meteoriet erg mooi; het past ook goed bij de kast. Zelf ben ik alleen minder fan van de “12” bovenin. Daar zou ik liever een dubbele of bredere uurmarkering zien, zodat het geheel wat rustiger oogt en minder de aandacht trekt.

3 likes

Bedankt! :slight_smile:

U roept, wij draaien! :wink:
Vind het geen slechte suggestie met een drukkere dial als dit.

13 likes

Ja dat geeft het naar mijn inziens meer rust en net wat eleganter! krijg er bijna Saxonia vibes van :wink: zeker met een aventurijn dial. Mooie clasp op de lederen band en shippen met die hap!

1 like

Veel rustiger zo, erg fraai!

1 like

Een linnen dial is natuurlijk ook altijd erg sjiek :grin:

3 likes

Ik wordt hier toch een beetje hebberig van, wat een mooie plaatjes.

1 like

En wellicht “HFLE | 2026” onderop de dial in plaats van het huidige Dutch | Design

2 likes