HFLE 2026: Brunmontagne Ambassador Meteorite - Fase 4: De wijzers. Update vanaf post 328

Nog een voorbeeld. Dat oranje doet mij wat. Op dit blauw werkt zilverkleurig wel, het nadeel is hier dat je beperkt bent qua bandjes imho.

1 like

Hier ging ik op aan

2 likes

Je bent te laat.

1 like

Ja die is ook gaaf he. Ga ik zeker weten nog eens wat mee doen! Net als de blauwe variant.

Ah shit… Het is niet anders :stuck_out_tongue:

1 like

Helemaal akkoord,zou enkel graag de minuut wijzer doorgetrokken zien tot op de indices.

2 likes

Oke, nu even iets heel wat anders en om het toch nog de Ambassador vibe te geven.
Te beginnen met baton indices en dan geblauwde zwaardwijzers, toch nog de Ambassador vibe met een leuke twist als HFLE. En die geblauwde wijzer ook op de subdial, tis maar een idee van deze kneus he :wink:
O ja en Brunmontagne gewoon in het wit!

2 likes

Eigenlijk bedoel je dus zoiets als dit? :slight_smile:

Haha AI speelt wat met de lengtes van de wijzers. De huidige Ambassador heeft dat wel hoor, dat komt straks ook terug.

Haha het idee is zeker gaaf, maar met de donkere variant van de meteoriet is dat heel slecht afleesbaar (heb al wat gespeeld met AI). Dus laten we die in de toekomst toepassen bij lichtere dials :wink: .

2 likes

Jaaa! En dan meteen dat zwarte bandje eraf. :wink:

2 likes

Meteoriet heb je ook in verschillende tinten, licht meteoriet en dan met die geblauwde wijzers is prima afleesbaar. :+1:

1 like

Haha rustaaaaagh. De band hebben we het later nog over! :stuck_out_tongue:
Oranje krijgt iig een toevoeging in de stemmingsronde! Thanks voor de input!

2 likes

Anytime. Maar ben je het ermee eens dat het oranje de plaat tot leven brengt, dankzij het verbeterde contrast? Het werkt, vind ik.

1 like

Laten we overigens niet vergeten dat ik er bij de Ambassador al voor heb gekozen om de kleine secondewijzer al in dezelfde stijl te maken als de ‘grotere’ wijzers! Ik persoonlijk vind dat al veel mooier dan wat AI steeds als wijzer toont.

1 like

Heerlijk hoe smaken kunnen verschillen! Ik krijg er helemaal vlekken van haha

2 likes

Ja ik snap het zeker!

Hahaha jup! @Cav geeft ook niet voor niets al aan dat zijn smaak niet mainstream is. Ik neem oranje gewoon mee in de stemming, net als rood, zilver en goud. Uiteindelijk bepalen we samen wel wat het wordt! :slight_smile:

1 like

En meeste stemmen gelden😀

1 like

Haha precies! Daarom vind ik een project als dit ook zo leuk om te kunnen doen! :slight_smile:

1 like