Ik zou zeggen, tijd om te gaan stemmen! Dit wordt een spannende heb ik zo het idee😅
Haha denk het ook! Ik heb vanavond nog een sponsor evenement en morgen de Rikketik, dus start hem morgenavond wel even op!
Mochten er nog mensen naar de Rikketik gaan morgen… Kom gerust de Ambassador even passen natuurlijk! ![]()
Echt mooi ding hè?
Fije dag iedereen bij Rikketik
, laat de Ambassador maar shinnen ![]()
Ook hier even ambassadeur spelen voor @Brunmontagne .
19+ cm pols, staat dikke prima. Ben onder de indruk van het horloge ![]()
Book a suite
Staat lekker Friso ![]()
Ik ben nog niet verkocht over het oranje maar het is natuurlijk wel lekker Nederlands ![]()
De wijzers en indices in deze afbeelding zie ik nog niet als wit, maar als mooi gepolijst metaal, met wat helderder reflectie als in de eerdere afbeeldingen waar het een wat donkerder tint had. Is mooi ![]()
Was leuk om even kennis te maken vandaag! Stiekem vond ik het erg mooi dat je zo enthousiast was over de Ambassador, bedankt daar voor!
Haha heel even geduld nog voor wat betreft de verrassing! ![]()
Thanks!
![]()
Ben net weer thuis, maar wat heeft de Ambassador lopen shinen vandaag zeg! Heerlijke dag!
Erg leuk! Bedankt dat je even gezellig kwam buurten en er zo enthousiast over was. Maakt mijn dag weer wat mooier! ![]()
![]()
Haha stond perfect inderdaad! ![]()
Haha ik zou normaliter ook voor zilver gaan denk ik, maar wie weet… Stiekem vind ik de contrasterende wijzers bij de overige horloges erg leuk. Maakt het wat speelser.
Klopt! Wit gaat ook niet mee in de opties uiteindelijk, zoals jij het omschrijft is het in mooi contrast met de plaat en toch passend. Bedankt! ![]()
HFLE 2026: Brunmontagne Ambassador Meteorite - Fase 4: De wijzers. Stemmen bij post 432.
Goed! We gaan weer een ronde stemmen, en wel over de wijzers!
Ik heb flink rond gespeeld met AI maar heb er voor gekozen om te gaan voor de huidige uur en minuten wijzers in dit project. We hebben in de laatste renders een lichte variant van de wijzers en indexen gezien en uit eerdere renders een donkerdere variant. Hier kunnen we dan ook over stemmen!
Licht:
Donkerder:
- Lichter
- Donkerder
En het meest contrasterende deel van deze stemronde! De secondewijzer. Ik heb hem teruggebracht naar 3 opties… Zilver, Rood, Oranje of toch Goud! Goud komt volgens de render hier ook met een gouden logo. Let op: dit gaat slechts om de kleur van de secondewijzer, de vorm zal die van de huidige Ambassador zijn.
Zilver:
Rood:
Oranje:
Goud:
- Zilver
- Oranje
- Rood
- Goud
Stemmen maar! Volgende halte wordt de band! Deze stemronde sluit woensdag! ![]()
Ziet er goed uit hoor! Ik heb voor de gouden seconde wijzer gekozen maar dat had net zo goed voor gewoon zilver kunnen zijn. Goud puur voor een beetje contrast maar nogmaals, zilver is ook heel mooi!
Lastig hoor ![]()
Wederzijds! En ja ik vind je meest behouden model het mooist, autistische ik die ik ben ![]()
Haha jij niet alleen zo blijkt! Sterker nog, vandaag was de Ambassador wel de ster van de show denk ik! ![]()
Haha keuzes keuzes! Snap het overigens wel hoor! ![]()
Bedankt voor je input!
Altijd gezellig om je even te spreken Pascal. Je openheid siert je en je enthousiasme werkt aanstekelijk. ![]()
Hoi Pascal, hoop dat het gezellig was bij Rikketik en dat je goede zaken hebt kunnen doen ![]()
Vond het erg leuk dat jullie even gezellig langs kwamen en dat we weer even bij konden kletsen! Bedankt voor je mooie woorden, dat blijft me goed doen! ![]()
Ferry! Jazeker! Top dag gehad! Was tzt wel weer erg druk maar het was prima te behappen
…
Bijna 100 stemmen alweer, bedankt allemaal! ![]()
Ik geniet wel echt van dit hele project en alle feedback so far!