Dat hoor ik graag! Bedankt! Ik denk dat alle banden die voorbij zijn gekomen hier erg goed gaan staan waarbij iedereen net weer een andere smaak heeft haha. Ik gooi het gewoon in de poll dit weekend en dan gaan we zien wat er uit komt!
Ahh super! Bedankt voor je support!
Haha ik moet toegeven dat ik die ook wel erg leuk vind gevonden! Als het echt (ik weet het niet eens zeker) de 25e editie is dan zouden we daar inderdaad wel wat leuks mee kunnen doen. Zo lang het de balans maar niet verstoord!
Hahaha klopt! Misschien moeten we toch maar beide doen
De croc weet ik niet, de mesh wil ik denk ik sowieso wel aan de Ambassador range gaan toevoegen. Even kijken wanneer en hoe natuurlijk, maar het spreekt mij persoonlijk erg aan. Zo’n mat grijze croco band kun je vast ergens zo op de kop tikken .
Ja dat had ik ook niet helemaal scherp meer. Kan iemand bevestigen of dat echt het geval is?
Ja, alleen 3 berichten verder bleek dat een typfout en moest het 2022 zijn
Volgens Google (dus allesbehalve accuraat) was de eerste HFLE een Meistersinger in 2003, en naar mijn weten zijn er ook jaren geweest zonder HFLE. Dus de mythe van 25e editie lijkt me ontkracht, ook omdat er niks over benoemd wordt in het “HFLE 2026-topic” van Jur
Haha ok ok, thanks voor het zoekwerk! Gaan we nu weer doorrrrrrrr .
Hét idee voor een 25e editie is alvast gegeven door @contre-la-montre in ieder geval haha.
Ik wist het ook niet zeker, misschien dat de eigenaar van het forum of @Jur dat weet
Als het forum sinds 2002 bestaat en er niet elk jaar en HFLE is gemaakt dan lijkt het me toch niet waarschijnlijk. Zetten we dat streepje toch een beetje eerder
Subdials met ribbels, vaak aangeduid als ‘azurage’ (fijne concentrische groeven), worden gebruikt om diepte en textuur aan een wijzerplaat toe te voegen, wat zorgt voor een hoogwaardiger en spannender uiterlijk. Deze ribbels vangen het licht op, wat vaak te zien is bij luxe chronografen voor betere afleesbaarheid en esthetiek.
Staat goed natuurlijk, maar de keuze is voor nu dus al gevallen op zilver!
Voor nu dus weer de focus op de band. Wellicht dat als ik er nog voor kies om meerdere kleuren beschikbaar te stellen dat deze band daar perfect op past. Vind hem ook mooi overigens!
Oh ja, ik heb geen zin om moeilijk te doen over deze afbeeldingen, maar in voor iedereen geldt dat, als je suggesties doet, ze door mij gemaakt worden met AI . Dat voorkomt juridisch gedoe haha.
Hahaha prachtig. De mijne vindt horloges überhaupt niet boeiend helaas…
Ik denk dat ik in hoofdlijnen al wel weet welke opties er mee gaan in de stemming. Ik vond de link met de Squale van vorig jaar wel een goede en denk dat ik 2 opties wil bieden die met het horloge worden meegeleverd. Dan kan iedereen daarna zelf lekker los gaan met allerlei andere (exotische) banden .