Die grijs suede is wel echt heel erg mooi geworden!! Cool om te zien hoe een horloge, ogenschijnlijk bij meerdere mensen, gaat leven. Wellicht door de betrokkenheid bij het ontwerp. Gaaf!!
In het kader van “match your leathers”…
Hoeveel mensen hebben grijs suède schoenen? Is zwart leer voor een dresser dan niet veel geschikter?
Het gaat in dit geval om het horloge an sich, en grijs matcht zeker beter dan zwart. Als je hem later zelf over wilt zetten op iets om je outfit te matchen dan kun je dat altijd nog zelf doen toch?
Het is inderdaad de bedoeling om het horloge een beetje een eigen gezicht te geven. Een 20 mm zwart leren bandje is zo besteld. Ik denk niet dat een zwart leren bandje in de volgende stemronde zit
Mesh maakt voor mij het horloge in balans, staat geweldig. Alternatief in de vorm van geborsteld suede zou ook mooi zijn. Dit gaat wel een hele mooie worden zo.
Wel,hier heb je dan de uitzondering ![]()
Ja ik vind hem ook erg geslaagd! Het is in ieder geval nu al een horloge waar veel mee te experimenteren is haha. Bedankt in ieder geval! ![]()
Ik heb ze! ![]()
Tuurlijk is dat geschikt, maar ook overal te krijgen. Dus die band kan er straks prima op! Al vind ik het leuker om wat bijzonders bij te leveren.
Precies!
Ik denk het ook niet
. Ben net pas thuis dus zal zo even de stemronde opstarten!
Ah welkom in team Mesh! ![]()
Leuk om je enthousiasme te lezen iig! Bedankt!
Haha er moet er altijd 1 zijn natuurlijk! ![]()
HFLE 2026: Brunmontagne Ambassador Meteorite - Fase 5: De band. Stemmen bij post 568.
Zo dan, deze ronde bracht al mooie suggesties en inzichten met zich mee. Mooi om te zien dat jullie allemaal veel input hebben gegeven bij dit thema! Dan aan mij een schone taak om dit terug te brengen tot enkele opties. Ik kies er voor om te gaan voor 3 keuze mogelijkheden. Lekker beknopt. Het horloge leent zich straks uitstekend om lekker los te gaan met allerlei verschillende banden en daarom kies ik er nu ook voor om niet te gaan voor een ‘gewone’ lederen band. Die kun je er straks prima zelf bij uitzoeken! Het is hier al geopperd maar de kans is groot dat ik, bij voldoende stemmen, ga voor de mogelijkheid om tegen meerprijs een tweede band bij te bestellen. De exacte prijzen voor de opties heb ik nu nog niet, die onderzoek ik nadat er duidelijkheid is. Ik verwacht dat het wel redelijk in lijn met elkaar zal zijn.
De 3 keuzemogelijkheden:
Team Mesh!
Grijs suéde. De sluiting kan zowel pin buckle als vlindersluiting worden.
Curved rubber!
- Mesh
- Grijs suede
- Curved rubber
We sluiten deze stemming maandag avond! Ben ik iets vergeten of moeten er nog extra beelden komen, let me know!
Ik zou zelf geen klant zijn voor deze HFLE (de kastdiameter is te klein voor mijn pols/naar mijn smaak), maar ik volg het hele proces en alle recensies (het is best fascinerend) en ik vind het model erg goed gelukt.
Ik vraag me alleen af waarom jullie de leren band hebben weggelaten, die dit horloge juist zo elegant en verfijnd maakt (mijn persoonlijke mening natuurlijk).
Snap ik dan inderdaad! Leuk om te lezen dat je het proces met enthousiasme volgt! ![]()
Bedankt!
Ik merk dat we snel voor veilige keuzes gaan, dus ik denk ik doe die er maar eens lekker niet bij. Die banden zijn er in overvloed dus als iemand hem op passend leder wil dragen dan moet dat geen probleem zijn
. Ik kan er in dat geval voor zorgen dat er wel een BM sluiting bij kan komen!
Vind het, net als jij, zeker een mooi geheel natuurlijk.
Haha top!
Juist blij mee zijn! Schijnt een hele dure hobby te zijn. ![]()
Sorry
. Ik vind dit oprecht tof ![]()
Voor menigeen wel inderdaad
.
Haha is het toch ook gewoon! Kan straks prima een oranje bandje op! Deze koningsdag komt nog iets te vroeg denk ik
…
Helaas vind ik de 3 opties persoonlijk het allemaal niet
dus ga daardoor ook niet (meer) stemmen.
Geen probleem! Die zwarte alligator band kun je prima zelf op het horloge zetten als het zo ver is
. Lever ik je er met alle plezier een sluiting bij!
Heb het hier met interesse gevolgd. De evolutie is wonderbaarlijk, een democratsch design. De gemiddelde smaak van HF mag er best wezen. ![]()
Ik zit in kamp Mesh. ![]()
Grijs suede is ook mooi, maar dat kun je eigenlijk overal kopen. Die mesh heeft toch net dat tikje eigenzinnigheid. Dat ga je minder snel terugvinden in andere horloges.
Mee eens!
Haha mooi beschreven! We gaan hem nog helemaal HF proof maken, maar dat komt later!
Ja ook hier geen speld tussen te krijgen haha! Precies ook hoe ik het zie! ![]()
Ik denk dat ik er ook al wel uit ben, maar we wachten de laatste stemmen nog even af!
Tis weer maandag…