HFLE 2026: Brunmontagne Ambassador Meteorite - Fase 5: De kroon. Update bij post 582

Niet lang meer…

2 likes

HFLE 2026: Brunmontagne Ambassador Meteorite - Fase 5: De kroon. Update bij post 582.

Haha klopt helemaal! Kom net thuis van een erg gezellige Koningsdag dus het duurde even :wink:.

De stemming lijkt me duidelijk! Grijs suède it is! Gezien de uitgesproken mening over de mesh band ga ik die ook gewoon toevoegen! Ik las al over de HFLE van vorig jaar waarbij een bracelet tegen meerprijs werd geleverd dus dat moet dit jaar ook gewoon kunnen. Standaard dus op suède, mesh voor erbij voor een kleine extra bijdrage! Bedankt voor weer een ronde met veel stemmen mensen!

Volgende fase, de kroon! Willen jullie het Brunmontagne logo op de kroon? Is er een voorkeur voor een bepaalde vormgeving? Willen jullie juist een gladde kroon of juist een uitgesproken variant? Let me know! Ik moet eerlijk gezegd toegeven niet geheel op de hoogte te zijn van wat er zoal in de markt is, dus kom maar door met mooie suggesties!

9 likes

Uitgesproken kroon met logo heeft mijn voorkeur :+1:

3 likes

Jij verwacht dat ik vandaag weer over een oranje kroon ga beginnen, hè?!

Maar nee. :upside_down_face:

5 likes

Eens!

1 like

Kroon met logo heeft eigenlijk altijd mijn voorkeur.

Qua stijl kroon vind ik een ridged kroon altijd prima en die heb jij al standaard op de Ambassador toch?

Als je wat gekker wilt doen; misschien zou een Onion crown kunnen werken, mits niet te groot. Wel kans dat het dan snel richting een dresser, of pilot watch als je helemaal groot doet, gaat, maar het is de moeite waard om een plaatje van te maken.

2 likes

Gewoon deze. En door.
Ohja, ik deed niet mee :zipper_mouth_face:

3 likes

Leuke suggestie! Ik zal zo inderdaad eens even wat door AI gooien. Standaard zit er nu idd een ridged kroon op. Bedankt!

:rofl::ok_hand:t2:

2 likes

HFLE op kroon? miss te veel lettertjes :rofl:

2 likes

Wel een mooi plekje, ik stem voor!

1 like

Stroopwafel met kaas kroon?

2 likes

Haha de verwijzing naar de HFLE komt er zeker op, maar niet op de kroon :wink: .

Haha die komt elders!

Haha wil je dat het er uit komt lopen als je hem open draait?

Zoiets bedoel je toch? :wink: