HFLE 2026: Brunmontagne Ambassador Meteorite - Fase 6: Caseback en creatief met Jurk! Wat is clean?! bij stemmen 849

Succes! :sunglasses::+1:

Verder hou ik mij afzijdig van wat het wordt :joy:
Zoveel leden zoveel meningen. Uiteindelijk is het aan Pascal om voor te stellen / laten stemmen. Succes allemaal! :sunglasses::+1:

:kissing_heart:

3 likes

Morgen is ie de hele dag beschikbaar want dan komt ie zโ€™n nest niet meer uit :confounded:

4 likes

Voor de duidelijkheid, met medaille bedoel ik natuurlijk wel een bruikbare 2e caseback.

2 likes

Ben zelf niet van nette horloges dragen, maar deze ziet er prachtig uit! :ok_hand:

3 likes

Begint zo wel een mooi totaalplaatje te worden.
Ben benieuwd naar het uiteindelijke definitieve voorstel na alle AI plaatjes.
Al was ik bij start van het topic meer weg van de Connector, begint deze Ambassador hfle nu ook wel te leven.
Zeker als er de keuze is om de tekening van @jurk als caseback te nemen, haalt voor mij toch wel het wat saaiere van een standaard dresser er af.
Helemaal als het dan een mooie complete set kan worden, met in de doos aan de ene kant een mogelijkheid voor de mesh als extra band en de andere zijde de medaille/caseback welke je niet kiest om te laten monteren als hfle extraatje!
Doosje eromheen met daarop geprint de niet gekozen tekeningen (met eventueel wat extra aanvulling van Jurk) zou leuk zijn.
In ieder geval mezelf al een tijdje vermaakt met dit topic te volgen van @Brunmontagne dat is sowieso al leuk en de bedoeling van een forum als dit๐Ÿ‘Œ

3 likes

Goed gezegd! En leuk te horen :ok_hand:

1 like

Haha ik normaliter ook niet als het op hardlopen aan komt, de rest gaat me prima af. Kortom het was weer ellende net, maar wel keurig uitgelopen :rofl:โ€ฆ

Haha helemaal goed, ik vind het nog steeds ontzettend leuk dat je hier met enthousiasme in bent gedoken! Ik heb al voor ogen hoe we dat gaan doen!

Whaha ik denk dat je daar wel eens gelijk in kan krijgen :stuck_out_tongue: .

Uiteraard, no worries! Ik zei het omdat de casebacks natuurlijk met schroefjes aan de kast wordt bevestigd dus in theorie zou het kunnen :wink: .

Leuk compliment, bedankt! :smiley:

Kijk dat is een prachtige samenvatting van het project tot nu toe en een mooi compliment tegelijk, bedankt! Ik ben het er helemaal mee eens. En alsof je voorspellende gaven hebt, inderdaad denk ik aan het doosje vwb de andere print. Hoe dat doosje exact wordt weet ik nog niet haha. Verwacht er niet teveel van aangezien ik het zonde vindt om daar teveel kosten aan te maken in dit traject.

Dat geldt voor mij andersom ook! Bedankt voor al jullie enthousiasme!

Morgen maak ik de poll wel even aan, nu gooi ik de laptop en telefoon aan de kant. Morgen heb ik zoals @GiveMeYourDough het al prachtig beschreef de tijd :wink: .

8 likes

Oh :blush: :sweat_smile:

1 like

HFLE 2026: Brunmontagne Ambassador Meteorite - Fase 6: Caseback en creatief met Jurk! Wat is clean?! bij stemmen 849.

Zoals gisteren al aangegeven gaan we het nog hebben over โ€œwat is cleanโ€ voor wat betreft de caseback! De Jurk tekening is een feit voor 1 van de casebacks! Nu dus de keuze voor nummer 2. Om het nogmaals te benadrukken, ja het voorstel is met beide casebacks. Dit maakt niet uit voor de eventuele prijs.

Ik was voornemens clean te zien als een caseback met uitsluitend tekst maar hier boven lees ik veel animo voor de caseback met de prent met de berg en de ster(ren). Dus dat gaan we weer bureaucratisch met elkaar bepalen!

De tekst zal rondom bestaan uit - Brunmontagne - Ambassador - Dutch Design - Swiss Movement en daar zal in het midden aan worden toegevoegd: HFLE2026 nummer X-XXX

Bij deze:

Wordt HFLE2026 en nummer X-XXX toegevoegd aan het gedeelte rondom.

Dus, laat het maar horen. Wat is volgens jullie clean?

Wat is clean?!
  • Gewoon tekst
  • Ik vind die print toch wel gaaf, doe mij maar iets minder clean!
0 stemmers

Ik hoor het weer graag!

2 likes