Het wordt sowieso een gesloten caseback. Een rotor zit er namelijk ook niet op bij de SW216
…
Ik durf het ook bijna niet meer te vragen haha…!
Het wordt sowieso een gesloten caseback. Een rotor zit er namelijk ook niet op bij de SW216
…
Ik durf het ook bijna niet meer te vragen haha…!
Muis is de vaste bewoner van het HF Café in Jurk’s cartoon. Deze muis doet- en beleeft wel eens wat….
Die is er niet echt
enige link was dat iemand op enig moment suggereerde een schroefgaatje te gebruiken om een muis uit een holletje te doen komen als optische illusie, maar dat is een eigen leven gaan leiden ![]()
Edit: ah ik lees hierboven dat ik niet op de hoogte was van insider info, my bad ![]()
Mooi voorbeeld van een geslaagde caseback uit het N.A. topic van @wimm5.
Betreft een Wise chrono “omgekeerde panda” ![]()
.
Hmmz , een muis in een Cafe, achter op de hfle 2026 ?![]()
,Nee dankjewel.
Zet er maar gewoon op, Brunmontagne in de bekende lettering en hfle 2026 in Hf style.
En Als een afbeelding moet verzin dan iets wat verwijst naar de manier en hoe het horloge in dit topic tot stand is gekomen.
En de voorkant van het horloge?
Thanks ![]()
Muis verwerken in de bergen, zoals Toblerone een beer in de berg heeft verwerkt ![]()
Die vuurpijl kan beter toch?

![]()
Ik vind dat je prachtige tekeningen maakt, maar die vuurpijl lijkt meer op een vliegende vis.
Je weet Pascal, zeg hier niet zoveel maar die muis op de HFLE zou grandioos zijn. Relatie Ambassador met de muis is niet zo moeilijk toch. Ambassador van Brunmontagne als HFLE speciaal voor het forum. Dan zou het toch leuk zijn die twist met een legende als Jurk met de muis op de case back, liefst in kleur natuurlijk maar snap dat dit lastig is. Maar leuk als we zowel jou als Jurk de credits geven, echt een HFLE dus ![]()
Het was een heel snelle schets naar Pascal eerder. ![]()
Geen zorgen. En dank voor het compliment.
![]()
![]()
Zeker! ![]()
![]()
![]()
Bedankt voor de aanvulling! ![]()
Dat is zeker een mooi voorbeeld, bedankt voor het delen!
Leuke suggesties! Dat komt inderdaad aardig overeen met een eerste schets van Jurk!
Die inderdaad! ![]()
Klopt! Kleur kunnen we beter niet doen. Leuke toevoegingen/ideeën hoor! Bedankt! Ik vind het leuk om dit een écht HF horloge te kunnen maken en dat kan bijna niet mooier dan met de creativiteit van Jurk!
Aangezien ik het hele democratische project tot op heden gestuurd heb hierbij ook maar even een duwtje in de goede richting. Morgen overleg ik met Jurk even een 3tal concepten welke we hier door de welbekende stemming zullen halen. Dat staat los van de clean caseback uiteraard!
Kunnen we daarna de details in!
Sorry dat ik hier even inbreek
maar zou het officiële HF logo geen leuke caseback maken ?
Erg leuk idee dit, voor de cashback👍🏻. Ga me er verder niet mee bemoeien, laat dit maar aan de creatievelingen over😉
Nouja, het concept dat er ligt schurkt nauwelijks nog tegen dress aan denk ik. Maar dat zal moeten blijken als er op een dag een daadwerkelijk gebouwd is ![]()
Krijg nou de klere.
Cryptopiggy! ![]()
Ok, we dwalen af. 99% in dit topic snapt daar niets van ![]()