HFLE 2026: Brunmontagne Ambassador Meteorite - Fase 6: Caseback en creatief met Jurk! Update bij post 612

Die vuurpijl kan beter toch?
427FC89E-C677-47BB-AE2A-64A134209C77
:wink:

4 likes

Ik vind dat je prachtige tekeningen maakt, maar die vuurpijl lijkt meer op een vliegende vis.

2 likes

Je weet Pascal, zeg hier niet zoveel maar die muis op de HFLE zou grandioos zijn. Relatie Ambassador met de muis is niet zo moeilijk toch. Ambassador van Brunmontagne als HFLE speciaal voor het forum. Dan zou het toch leuk zijn die twist met een legende als Jurk met de muis op de case back, liefst in kleur natuurlijk maar snap dat dit lastig is. Maar leuk als we zowel jou als Jurk de credits geven, echt een HFLE dus :+1:

4 likes

Het was een heel snelle schets naar Pascal eerder. :joy:
Geen zorgen. En dank voor het compliment.

:kissing_heart::kissing_heart:

Zeker! :joy::love_you_gesture:

:ok_hand:

6 likes

Bedankt voor de aanvulling! :wink:

Dat is zeker een mooi voorbeeld, bedankt voor het delen!

Leuke suggesties! Dat komt inderdaad aardig overeen met een eerste schets van Jurk!

Die inderdaad! :slight_smile:

Klopt! Kleur kunnen we beter niet doen. Leuke toevoegingen/ideeën hoor! Bedankt! Ik vind het leuk om dit een écht HF horloge te kunnen maken en dat kan bijna niet mooier dan met de creativiteit van Jurk!

Aangezien ik het hele democratische project tot op heden gestuurd heb hierbij ook maar even een duwtje in de goede richting. Morgen overleg ik met Jurk even een 3tal concepten welke we hier door de welbekende stemming zullen halen. Dat staat los van de clean caseback uiteraard! :slight_smile: Kunnen we daarna de details in!

3 likes

Sorry dat ik hier even inbreek :grimacing: maar zou het officiële HF logo geen leuke caseback maken ?

Wordt dus zoiets …

Omdat ik zelf geen dresswatches draag zal ik helaas niet meedoen , maar eerlijk is eerlijk dit wordt een prachtig horloge met een waanzinnige dial :ok_hand:t2:
Heel leuk topic om te volgen .

6 likes

Erg leuk idee dit, voor de cashback👍🏻. Ga me er verder niet mee bemoeien, laat dit maar aan de creatievelingen over😉

2 likes

Nouja, het concept dat er ligt schurkt nauwelijks nog tegen dress aan denk ik. Maar dat zal moeten blijken als er op een dag een daadwerkelijk gebouwd is :pray:

1 like

Krijg nou de klere.

Cryptopiggy! :pig_nose:

Ok, we dwalen af. 99% in dit topic snapt daar niets van :grin:

2 likes