Leuke idee, een kleine grappige twist mag wel, vind ik.
Muis als mascotte voor de HFLE26 is een knappe vondst, een beetje hetgeen Snoopy is voor de Speedmaster.
Onze Meteorite Mouse Award…
Wat betreft de caseback,
Het mag best wel een Subtiele! Verwijzing hebben naar hfle 2026.
Maar geen kermis plaatje!
Ook de caseback moet bij de uitstraling van het horloge passen.
Klopt, en tegelijk vind ik ook wel dat het wel echt wat bijzonders mag worden. Voor de mensen die dat liever niet hebben is er dan ‘gewoon’ de optie voor een clean variant.
Zal qua prijs niet verschillen vermoed ik. En anders is het marginaal en neem ik die kosten wel op me.
Er ligt ook nog niks vast. Ik zal even met Jurk afstemmen welke ideeën we verder gaan uitwerken en dan gaan we daar denk ik maar gewoon weer over stemmen. Voor nu mag iedereen roepen wat ze leuk zouden vinden. En houd je niet van deze creativiteit dan is er gewoon de optie voor een ingetogen caseback .
Die is er niet echt enige link was dat iemand op enig moment suggereerde een schroefgaatje te gebruiken om een muis uit een holletje te doen komen als optische illusie, maar dat is een eigen leven gaan leiden
Edit: ah ik lees hierboven dat ik niet op de hoogte was van insider info, my bad
Hmmz , een muis in een Cafe, achter op de hfle 2026 ?,Nee dankjewel.
Zet er maar gewoon op, Brunmontagne in de bekende lettering en hfle 2026 in Hf style.
En Als een afbeelding moet verzin dan iets wat verwijst naar de manier en hoe het horloge in dit topic tot stand is gekomen.