Kijk!! Dit is co-creëeren ![]()
Ik dacht aan n meteoriet die in de HF kroeg crashst voor t achterdeksel. En dat muis er beduusd naar kijkt van wat is dat nou weer.
Ja! Dat zou vet zijn.
Ook cool!
Maak een afdruk van de best verkozen foto uit de Hall of Fame( stemming uit de afgelopen 137 bijvoorbeeld).
Dit is ook wel erg skattig zeg! Leuke suggesties al tot nu toe!
![]()
Grappig, ik haat fitting end links op alles wat geen Oyster of BoR bracelet is. ![]()
Dat gezegd, op leer is het mooi geworden ook met de kroon die je koos.
Haha ik had niet verwacht dat nog eens te horen, mooi de uitgesproken smaak van een ieder. Kan ik wel waarderen. Vind je dat overigens ook van de fitting van bv de Connector?
Wat leuk om te horen! Bedankt! ![]()
Sjongejongejongejoneeee is het al begonneeeee?
Hiep hiep hoera, Theo, Thea …
De Connector heeft het probleem een onderscheidend (chapeau daarvoor) ontwerp te zijn in een genre horloges wat ik met een passie haat. Dus op z’n oorspronkelijke stalen band zou ik 'm nooit kopen. Er zijn op god’s groene aarde maar twee geïntegreerde ontwerpen die ik zou overwegen, en dat is de nieuwe JLC Master met integrated bracelet, en een Credor Locomotive. De rest valt mordicus af, al kan ik een Ingenieur nog vergeven dat hij bestaat.
Dit is puur smaak, en ook een zekere moeheid omdat we al drie jaar lang dood gegooid worden met geïntegreerde meuk. Neem het niet persoonlijk, zo is het niet bedoeld.
Maar stel nou dat je een willekeurig duikertje van een rubberen band wilt voorzien, zoals de Serica 5303, de Tudor BB58, etc… dan zijn er drie opties:
- De rechte skere Tropic. Geweldig. De mooiste optie. Geen gelul. Hoppa.
- De Crafter die aan de kast zit, zeg maar. Mwoah. Geen fan, maar ik word ook niet boos
- De End Link met daaraan een band. Ik krijg een hoge bloeddruk en wil spontaan de bandenfabriek afbranden.
Waarom de mesh band van de Serica 5303 het wel voor me doet? Geen idee. Ik kan het niet fatsoenlijk articuleren. Het zou niet zo moeten zijn. ![]()
Nogmaals, persoonlijke smaak, en als je je klanten gewoon een keuze geeft is er niets aan het handje. Ik word veel sacherijniger van niet-standaard-lug systemen.
Mooi compliment, neem ik graag aan! ![]()
No worries! ![]()
Haha precies dat! Zo hebben we hier ook uiteindelijk samen bepaald wat er op de Ambassador mag komen en kunnen mensen straks zelf lekker bepalen wat er op mag komen. De mesh krijgt, net als de Connector eigenlijk, veel uiteenlopende reacties dus dat is alleen maar mooi
.
Goed, terug naar het topic dan maar! Heb je nog een leuke input voor de caseback? ![]()
Doe geen gelul. Gewoon een nette gravure. Het liefst horseshoe. Ambassador - Water Resist x bar - SS en dan xxx/yyyy als serienummer. Voor wie nu denkt “hee, dat bedenkt hij strak”… Nee hoor:
Medaillon mag ook in staal zijn, gestampt of dieper gegraveerd, maar dan heb je het probleem dat je met een ontwerp moet komen. Als je geen ontwerp hebt, laat het midden gewoon het midden.
Geen lolligheden, geen gimmicks, geen doordenkertjes, geen referenties aan Nederland, geen oranje details, gewoon allemaal niet.
Mooi
Net als een Rolex caseback. Geen opsmuk ![]()
Zo te lezen is het goed dat er ook een mogelijkheid tot een clean caseback komt… ![]()
Voor de rest gaan we gewoon lekker los met alle creativiteit!
Haha bij een normale uitgave snap ik dat, nu mag het wel wat gekker.
![]()
Ziet er erg leuk uit! Houd er wel rekening mee dat het zonder kleur wordt en dat dit wel heeeeel gedetailleerd is
.