HFLE 2026: Brunmontagne Ambassador Meteorite - Fase 6: Caseback en creatief met Jurk! Update bij post 612

Heel leuk bedacht! Lekker inspelend op de actualiteiten!

1 like

Jaaa!!! Ik vind het een heel tof horloge en heel leuk dat ik daar de case back voor mag maken!

In overleg met Pascal leek het ons leuk als jullie vooral met ideeën komen wat er op zou kunnen wat jullie betreft. Dan kan ik daar iets creatiefs van maken :ok_hand:

Dat dus…

Tuurlijk!!

Hahaha hele eer! Wordt het wel een klusje voor @Brunmontagne om per horloge een andere case back te laten maken :sweat_smile:. Ik denk dat we voor 1 tekening gaan.

Kijk! Dit zijn al top ideeën :ok_hand:
Keek them coming, dan maken er hier iets heel moois van :ok_hand:

10 likes

Iets met een berg (brunmontagne :mountain:) en ‘iets Nederlands’. En dan om het democratische proces voort te zetten Jurk’s interpretatie van een emoji waar op gestemd kan worden? Bijv. :rocket: VS :mirror_ball: VS :tada: vs :fire:

4 likes

Jurk altijd +1 :heart:

2 likes

:kissing_heart:

1 like

Maar dan Jurk Style

7 likes

Hoe diep kom je met de gravure? Een van de mooiste casebacks is voor mij de Longines Legend Diver:

Lukt het afronden van de details ook zo of blijft het toch wat vlakker?

6 likes

HFLE caseback

10 likes

:grinning::heavy_check_mark::+1:

1 like

Denk dat dit het moment voor mij is om uit te stappen. Een medaillon die te maken heeft met het ontwerp is prima maar ook al zie ik het art-work niet of nauwelijks, de gedachte dat er zoiets op zit is voor mij een brug te ver. Jammer, want vond het tot hier een prachtig project met een mooi ontwerp.
Maar niet getreurd, ik vind wel weer een ander mooi project, misschien een ambassador met een wp uit de gewone collectie.

3 likes

Misschien kan er een neutrale case back als optie komen.
Ben ook geen fan van een gravure op de achterzijde.

4 likes

Ga er maar van uit dat het vlakker wordt. Dit is ook wel een flinke caseback zo te zien, dat is hier niet het geval.

De paarse variant roept je stiekem al even :wink: . Helemaal prima natuurlijk, maaaaar…

Ik wil beide opties bieden inderdaad! Dus dat is voor @Casimir25 ook gewoon een optie :slight_smile: .

7 likes

:ok_hand: Het zou zonde zijn als er leden afhaken van dit mooie project, wegens de case back. Het is niet iedereen zijn/haar smaak. :love_you_gesture:

4 likes

Met een ‘Jurk’ op de achterkant wordt het voor mij interessanter om aan te haken; kan twee kanten op werken natuurlijk :blush:

4 likes

Het is voor mij ook prima als er 2 case-backs geboden worden om te kiezen. Ieder inderdaad zijn eigen keuze. En wat Pascal al schreef, de paarse knipoogt ook al best lang naar me. Zie het maar als een luxeprobleem :grinning:

3 likes

Precies! Daarvoor komt er gewoon een optie met een “gewone” caseback.

Haha inderdaad! We bieden gewoon voor ieder wat wils! Voor mij persoonlijk maakt het het horloge echt helemaal af, maar als de voorkeur is om het clean te houden dan bieden we die ook. Had ik wellicht even moeten benoemen bij de update maar gelukkig komen jullie er zelf mee :wink: .

Jup! Die komt er! We gaan er niet voor stemmen, het wordt beide :slight_smile: .

Hahaha je moet ook altijd wat te wensen hebben he! :wink:

1 like

Zoiets, maar dan met echte Muis :sweat_smile:

15 likes

De muis in een soort treadmill…also die het. Uurwerk aandrijft :joy:

6 likes

Deze is vet

3 likes

Haha leuke opzet
Combinatie van bovenstaande ideeën
Muis heeft de 12 van de wijzerplaat gehaald🚀

12 likes