HFLE 2026: Brunmontagne Ambassador Meteorite - Fase 6: eerste schetsen van Jurk! Update bij post 738

Haha gelukkig zijn er in dat geval alternatieven! :wink:

Optie 4 met de bergen van 5 in het logo

1 like

Wow ik heb dit topic volledig gemist.
Complimenten en wat een mooi horloge so far.
Een van de eerste HFLE welke ik zou aanschaffen.

2 likes

Wat een leuk bericht! Bedenkt voor je enthousiasme en je compliment! :slight_smile:

1 like

Leuk om te zien dat @Jurk onze afbeeldingen mee heeft genomen in zijn creaties. Ik vind 1 en 2 het leukste :grin:

2 likes

@Jurk Als je bij optie 6 de berg weg laat zou je kunnen overwegen om het logo van het horlogeforum vrij subtiel in de neus van de raket te verwerken

2 likes

Vooreerst,liever geen brede wijzers,smaken hè :face_exhaling:,enfin,mooi dat de min wijzer alvast de gehele indices bestrijkt,zie het graag helemaal tot aan het gaatje,misschien ook beter te bewerkstelligen met dunnere wijzers :thinking:

1 like

Schets 5 lijkt mij relevant met de horlogenaamgeving, montagne : berg brun: bron,weergegeven een visuele poel,bron met berg(en),en géén driehoek of muizen en olifanten etc. dat geeft een kinderlijk gevoel,een horloge uit de sjiekenbak zoals wij zeggen,kermis gevoel zeg maar,en voor dat gevoel( overigens niets mis mee) wordt hij te prijzig dan mijn gedacht.

2 likes

Ik sluit me hier wel bij aan, kan deze ook niet meegenomen worden in de stemronde?

18 likes

Ook mooi deze,en de ster vervangen door een meteoriet met staartgelijkenis aan het HF logo.

4 likes

Aangezien er toch ook een cleane caseback optie komt, en we hier bezig zijn met een HFLE horloge vind ik dat er wel een caseback mag zijn met iets dat HFLE en/of Jurk meer typeert. Alhoewel ik geen fan ben van het HF logo. Mijn voorkeur gaat dan ook eerder richting 6.

4 likes

Ben ik het mee eens. Ik zou het liever ook iets uitbundiger zien. Anders hebben we straks de keuze uit 2 niet zo spannende casebacks. Lijkt mij juist de perfecte manier om er een HFLE sausje overheen te gooien, een leuke cartoon caseback. Wordt weer een spannende stemronde :wink:

3 likes

Deze
image

Met het logo van onderstaand zo gemaakt dat de punt van de berg het driehoekje van het logo is. Dus een combinatie van de twee. En een iets gedraaid logo.
image

2 likes

Is dat niet deze?

4 likes

En wellicht nog de Brunmontagne ster.

2 likes

We zullen zorgen dat het een leuke unieke caseback wordt zonder dat het te gek gaat. En, nogmaals, er komt ook gewoon een clean caseback voor de mensen die helemaal niks willen :wink: . Verder bedankt voor je input!

Als Jurk daar iets leuks van kan maken wel, anders heeft het geen zin. Dan zou ik eerder dit als de clean caseback moeten gaan aanbieden :slight_smile: .

Exact! Maar ik snap wel dat mensen niet willen dat het over de top gaat. Daar gaan we ook gewoon keurig voor zorgen. Maar wel echt een @Jurk!

Precies! Helemaal mee eens!

Ja dat was ook mijn idee haha…

2 likes

Ben ik het ook wel mee eens…
Ik zie het zo… als ik niet gevraagd zou zijn dat dan zou het een cleane caseback worden en die optie is er nog steeds. En nu komt er de optie om een speciale case back te hebben. Ik broed nog even op een uitbundigere versie. Uiteindelijk is het aan jullie. :ok_hand:

4 likes

Gas erop :grinning:

2 likes

Justem! Zo gaan we het ook doen. De twee opties worden simpelweg clean en Jurk :slight_smile: . En clean hoeft ook niet saai te worden, dat wordt ook gewoon mooi! :slight_smile:

:muscle: :muscle:

2 likes

Komt goed morgenavond! :sunglasses::+1:

2 likes