HFLE 2026: Brunmontagne Ambassador Meteorite - Fase 7 - Let's wrap it up! Update bij post 867. Overzicht bij post 957!

Ja mooi, graag nummer 63 reserveren

1 like

Dat zou ik erg leuk en eervol vinden! :grin::ok_hand:t2:

Mits dat aantal gehaald wordt staat het genoteerd :wink:. Bedankt!

Damn, hij is wel heel gaaf geworden. Even de prijs afwachten en dan hak ik ook een knoop door. Horlogepotje is leeg, maar deze is wel erg nice! :smiley:

3 likes

Heerenveen of all places… Moet ik gaan sparen voor het het horloge en voor de benzine om hem op te halen😆

5 likes

Leuk om te horen! De prijs komt denk ik wel aardig in range met wat ik eerder al benoemde, maar ik wacht de laatste offertes nog even af!

Je hebt iig nog even om te sparen :wink:.

Hahaha carpoolen is ook een optie natuurlijk. :smirk:

2 likes

Vind hem wel mooi.
Zal gaan sparen, kijken of ik het bij elkaar krijg.

Zou het kunnen waarderen als er (tegen meerprijs) een nette stalen band mee besteld kan worden.

En oh ja … nummer 69 :innocent:

2 likes

Herkenbaar, ook bij mij is de horloge pot nog leeg. Ga ik sparen :thinking:. Topic gevolgd uiteraard en vind het resultaat bemoedigend. Nummer elf voor mij wellicht

2 likes

Yep, same here. Wellicht moet ik ook maar wat “klein grut” verkopen… Elke Euro is er eentje voor de Brun :grin:.

2 likes

Te laat… :sunglasses:

2 likes

Is nummer 9 toevallig al genoteerd voor iemand? Anders zou ik deze graag willen :smile:

1 like

Ben benieuwd, misschien toch meedoen.

@Brunmontagne wanneer zijn de definitieve prijzen en opties met correcte renders bekend?

Op basis daarvan wil ik een besluit nemen. En indien nog vrij dan #37 voor mij.

3 likes

Hij gaat wel lekker hier :grinning:
Een teken dat het horloge geslaagd is!

2 likes

Is nummer 8 er nog?

1 like

Leuk om te horen! :slight_smile:
Ik weet niet of een stalen band direct tot de opties zal behoren, mesh ga ik nog proberen te regelen!
Haha als we zo ver komen dan noteer ik hem alvast voor je!

Bedankt voor de support! :slight_smile:
Je hebt nog even om te sparen gelukkig haha.

Oehh de eerste dubbele vraag voor een nummer, daar begint het al :stuck_out_tongue: .
Komen we vast uit!

Haha thanks! Top idee, ik ben helemaal voor :wink: .

:rofl: ik zeg nog niks concreet toe he! :wink:

Haha er is sowieso nog niks concreet hoor! Maar ik heb nog geen verzoek voor nr 9 gezien tot nu toe!
Bedankt voor je support! :slight_smile:

Nummertje 37 staat vooralsnog genoteerd! :wink:
Komende week heb ik alles concreet hoor, het zit hem nog even in de laatste details en uiteraard aan het aantal deelnemers uiteindelijk.

Haha zo zie ik het ook maar! Leuk om te lezen! :slight_smile:

Haha er ligt al een verzoekje voor van @Microstella, maar dat komt vast goed! :slight_smile:
Thanks voor de support @Jurk!

Ik lees al een boel enthousiasme hier, leuk hoor! Zoals ik hier boven al aangaf heb ik komende week de prijzen en dergelijke op orde zodat ik het voorstel concreet kan maken!

7 likes

Nummer 18 nog wel beschikbaar? Staat ook op mijn gelimiteerde Staudt :wink:

8 likes

Wanneer het definitief is, graag nummer 9 voor mij dan!

Kijk dat komt mooi samen! Ik noteer hem alvast! :wink:

Top! Ik ga er hard mee aan de slag! Staat ook genoteerd! :wink:

2 likes

Zojuist even het complete topic doorgelezen. Mooi om te zien hoe alles samen komt met invloed van onze forum leden. Zelf nu ook erg enthousiast geworden van het horloge. Kan achter mijn naam misschien nummer 33 in potlood worden gezet? Als deze tenminste nog beschikbaar is. ( En ja groot verstappen fan hier :stuck_out_tongue: )

2 likes

Haha dat heeft wel even wat tijd gekost denk ik zo? :stuck_out_tongue:
Leuk Dennis, bedankt! Ik noteer het alvast met alle plezier! :slight_smile:

Ja dat even had ik beter weg kunnen laten haha

1 like