HFLE 2026: Brunmontagne Ambassador Meteorite - Fase 7 - Let's wrap it up! Update bij post 867. Overzicht bij post 957!

@Brunmontagne
Komt er nog een mooie buckle op de suède Strap? A la Nomos?

1 like

Ik kan informeren uiteraard maar denk dat het het horloge flink prijziger maakt. Initieel was ik van plan voor een pin te gaan waarbij je eventueel een bestaande vlindersluiting kunt toevoegen indien gewenst.

Als het al mogelijk is, zou ik graag nummertje 12 (zonder sambal) willen reserveren :slight_smile:

1 like

Nu we toch allemaal aan het reserveren zijn… is nummer 13 nog vrij?

1 like

Ik heb er wel wat geld voor over, als ik hem bij Nomos koop moet ik hem ook betalen
Is het misschien wat om als optie accesoire in het assortiment op te nemen? :thinking:

1 like

Haha vooralsnog moet dat geen probleem zijn! Thanks voor de support mannen!

Ik ook wel, maar of dat nu gelijk lukt… dat durf ik niet te zeggen. De uitdaging zit hem in het feit dat ik er gelijk tig moet laten maken natuurlijk. Ik ga er even mee rekenen! Goede suggestie wel!

2 likes

Die mooie Nomos sluiting maakt ook dat je geen vaste lus kunt hebben op het bandje zelf. Dus misschien wel een kleine extra complicatie. Neemt niet weg dat ik die oplossing heel mooi vind voor een relatief bescheiden €80.

1 like

Goed dat je het zegt. Ik wist dat niet

1 like

Hij is toch wel erg 4kant :thinking:

1 like

Haha beetje boel inderdaad! Ik denk dat we toch maar lekker voor de pinbuckle met vlinder als upgrade mogelijkheid.

2 likes

Ja prima!

1 like

Ik doe mee! Wordt mijn vierde Brunmontagne maar deze gaat denk ik echt heel bijzonder worden.

En: hetzelfde nummer als mijn vorige Brunmontagne HFLE: nr. 46 :tada:

2 likes

Wat zijn de maten vd kast, en welk uurwerk wordt er gebruikt? Waterdichtheid, Atm?
Mogelijkheid stalen band?

Mogelijkheid voor een Titanium case?

Kom er maar in…

1 like

Held! Wederom heel erg bedankt voor je support!
We zien elkaar zondag in Mechelen! :smiley:

Deze is wel heel makkelijk :joy: Neem de tijd om terug te lezen, sowieso vermakelijk!

1 like

Specs gevonden op de site, :+1:
Ben alleen niet zo gecharmeerd vd waterdichtheid 3Atm.

Dit inderdaad :wink: .

Maar, aangezien het onderhand al een heel lang verhaal is geworden ga ik even een kleine inhoudsopgave maken!

- Fase 1: De start!
- Fase 2: Ambassador or Connector?
- Fase 3: De Wijzerplaat
- Fase 3.5 Dial inrichting
- Fase 4: De wijzers
- Fase 5: De band
- Fase 6: Caseback en creatief met Jurk
- Fase 7: Revisie

Alstu! :slight_smile:

14 likes

Deze variant krijgt 5ATM hoor! Dus daar zit al een verbetering in :slight_smile: .

3 likes

Top✌️
hier hebben we wat aan, perfecte samenvatting.

Bedankt

1 like

Klinkt al een stuk beter.

1 like