HFLE 2026: Brunmontagne Ambassador Meteorite - Fase 7 - Let's wrap it up! Update bij post 867. Overzicht bij post 957!

In theorie wel. Maar dan moet je geen bommetjes gaan maken :wink:.

1 like

Neuuhh, maar dan heb ik een indicatie van…

1 like

Zijn er overigens nog mensen die naar de Belgian Watch Fair gaan? Zo ja, kom gerust ook even langs om de Ambassador in het echt te bekijken en te passen!

4 likes

Pff is het al bijna Juni? Ik kan niet wachten op “the real deal”

3 likes

Nou inderdaad! Hoop gewoon dat het past met budget!

4 likes

Haha ik word blij van je enthousiasme! Ik wacht nog op 1 prijs nu (uurwerken) en dan kan ik gaan beginnen met typen aan het officiële voorstel!

Ik ga er mijn best voor doen! :wink:

6 likes

Jaa ben eerlijk, dit gaat wel een heeele gave worden:

7 likes

Maak je voor het inschrijven ook een prototype zodat we plaatjes van het echte horloge hebben ipv AI renders?

1 like

Helemaal mee eens! :wink:

Als ik kon toveren dan deed ik dat uiteraard graag! :wink:
We moeten het eerst doen met de renders. Productie heeft wel meer tijd nodig helaas. De kast zelf heb ik al wel dus die kan ik laten zien!

3 likes

Duidelijk! Daar heb ik geen idee van natuurlijk.

1 like

Snap ik hoor! Vragen is altijd goed natuurlijk!

4 likes

:rofl::ok_hand:t2:. Dat filmpje wat erbij hoort is ook episch!

2 likes

Zonet gepast op the watch faire

Geloof me hij ziet er fantastisch uit
S

13 likes

Ik heb net 900+ bijdragen doorgescrolled. :woozy_face: Prachtig voorstel! Heel mooie caseback ook (die van de meteorite)!

3 likes

Net terug van de Belgian Watch Fair. Aangename babbel gehad met @Brunmontagne.
Hier ook eens snel aan mijn (kleine) pols gehad.

15 likes

Wat voor polsmaat heb je én hoe (be)viel de Ambassador er op?

1 like

17cm. Ik vond het heel knap!

3 likes

Ok ok ik geloof je :wink:. Erg leuk dat je even langs kwam voor een kennismaking en de Ambassador kwam passen! Bedankt voor je enthousiasme! :grin:

Haha ik hoop dat de kleine inhoudsopgave nog konden met het bewaren van het overzicht. Leuk om te horen dat je de moeite hebt genomen om het helemaal door te nemen! Bedankt ook voor de positieve reactie!

Bedankt voor je komst Bert! Was leuk om kennis te maken! Mooi om te horen dat de Ambassador in de smaak viel! :grin: Ik hoop je te zien bij de uitreiking later dit jaar! :innocent:

1 like

Is er al meer te laten zien?