HFLE 2026: Brunmontagne Ambassador Meteorite - Fase 7 - Let's wrap it up! Update bij post 867. Overzicht bij post 957!

Opgeschoond en ik zag @Jurgen er ook al druk mee. :slight_smile:
We kunnen weer door! Over het voorstel, niet meer ‘op de man’ svp want schorsingen hebben we de afgelopen weken al genoeg uitgedeeld.

17 likes

Ik wilde nog toevoegen dat zelfs voor de duurste variant in het geval van slechts 25 horloges, de prijs voor een Sellita SW216-2 echt een fantastische value is.

4 likes

Thanks! Ik moet je ook eerlijk zeggen dat de extra verhoging die er achter weg kwam dus wel even slikken was, maar we gaan het gewoon doen! :slight_smile:

7 likes

Ik heb er alle vertrouwen in dat het een top HFLE wordt, Pascal gaat niet over 1 nacht ijs. Is ook een liefhebber dus wil dat wat hij levert ook top is. En mijn ervaringen met @Brunmontagne zijn super, mooie horloges en goede service. Dus de HFLE vind ik echt super geworden, moeten natuurlijk nog wel het eindresulaat ziet, maar dat gaat goed komen weet ik zeker.

Pascal, goed bezig en een pluim dat je ook goed luisterd naar de leden zodat het een echte HFLE wordt. Ik tel de dagen af tot de stemming, mijn stem heb je iig :+1:

5 likes

Bedankt, dat wordt heel erg gewaardeerd! Zeker van iemand die weet wat ik belangrijk vind en waar ik met Brunmontagne voor wil staan.

Absoluut! Daar heb ik ook alle vertrouwen in, iets wat met name is gevoed door het feit dat ik al een jaar lang ontzettend veel positieve reacties op de Ambassador krijg, terwijl we voor deze nog een stap hoger gaan in de afwerking.

Dat is in mijn ogen ook waar een HFLE voor staat. Ik ben continue bezig met het ontwikkelen van nieuwe horloges maar, om dat proces te kunnen doorlopen met de leden hier, dat maakt het extra bijzonder! Bedankt!

9 likes

Petje af voor je immer constructieve aanpak op al deze reacties.

7 likes

Bedankt! :slight_smile:
Kost veel tijd, maar het is wel erg leuk om te doen!

4 likes