HFLE 2026: Brunmontagne Ambassador Meteorite - Fase 7 - Let's wrap it up! Update bij post 867

Wellicht is dat het, het is mijn smaak niet, en toch vind ik hem er geweldig uitzien. Rijmt dat wel met elkaar? :sweat_smile:

Ik hou dit topic in ieder geval in de gaten.

1 like

Ja hoor, ik zie ook horloges die ik leuk mooi gaaf vind maar zelf niet zou kopen, dragen om verschillende redenen

2 likes

Ik heb onderhand dus al tig keer gehad dat ik onderdelen laat maken waar ik in eerste instantie zelf nog niet eens helemaal weg van was, wat uiteindelijk juist zo goed bevalt dat het een favoriet wordt haha.

Haha ik ben bang dat onze grote vriend voor de zoveelste keer níet leest en daar de aandacht weer mee probeert te trekken. Ik ga er van uit dat ik dat eerst zelf zal horen in dat geval. En als het onzin is dan mag hij van mij echt vertrekken uit dit topic. Ben er wel klaar mee.

Nee hoor, het is een vrij recent bericht in een ander topic als ik dit zo zie. En die is nog eens lekker met eigen interpretering ingevuld als dat zo is.

Overigens wel leuk dat er zoveel mensen mee hebben gedacht, al is daar, zo lees ik bij jou, niet iedereen voorstander van :wink: .

5 likes

Ik DM je wel even, want wil hier geen onnodige discussies over prijzen etc. veroorzaken.

Waarde én budget is uiteindelijk toch voor iedereen anders.

1 like

Helemaal goed natuurlijk. Ik heb er ook geen moeite mee als we het er hier publiekelijk ook nog over hebben hoor.

Ik heb de prijzen nu denk ik redelijk op orde! Wacht nog even op de terugkoppeling van enkele leveranciers en dan kan ik het concreet maken. Zoals ik al had aangegeven zal dat aan de hand van staffels gaan. 25 stuks, 50 stuks, 75 stuks etc.

Dan zijn we er dus nu echt bijna. Kan ik daarna werken aan het maken van het definitieve voorstel! :smiley:
Kunnen jullie daarna eindelijk jullie gewenste nummers mogelijk doorgeven haha! Voor nu heb ik ze met potlood genoteerd. :wink:

11 likes

Goed nieuws!

Vol verwachting klopt ons (horloge)hart…

2 likes

Ik ben al redelijk overstag. Zodanig dat ik al ga vragen lucky number 8 te reserveren.
Los van het feit dat ik het een heel mooi horloge vind, is dit hele proces een mooie extra.
En het aller belangrijkste; mijn zoon van 9 heeft over mijn schouder mee gekeken en was gelijk enthousiast bij het zien van “echte meteoriet”.
Hij heeft dan ook al aangegeven dat hij hem later wil dragen.
Tegen die tijd kan hij hier nog terug lezen hoe het horloge tot stand is gekomen!

3 likes

Ik pak m’n potlood er alvast weer bij :wink: . Leuk om te horen, bedankt!

Dit is toch wel de kers op de taart hoor, oef! Als het allemaal doorgaat dan zijn dit de dingen die mij extra trots maken! Prachtig! Bedankt voor het delen van dit mooie bericht.

3 likes

Doe ik toch effe een gooi naar nummertje 3😁

1 like

Haha top! Als dat zo door gaat wordt het makkelijk met verdelen :wink: .

2 likes

Waar zal het horloge worden overhandigd? ESA ESTEC in Noordwijk? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hahaha dat zou wel passend zijn he! Nee, als het zo ver komt dan mogen jullie lekker naar Heerenveen komen! :wink:

Je bennie goed :joy:

1 like

Haha jazeker wel! :rofl:
Wordt hartstikke leuk!

1 like

Als Noordwijker moest ik het proberen!

1 like

Wordt het Abe Lenstra stadion, de Epke Zonderland turnhal of Thialf afgehuurd? :star_struck:
Of toch op chique in Oranjewoud? :wink:

1 like

Mooie zaal in het Gerecht afhuren? :wink:

1 like

Ooh, dan nummertje 64 graag.
Op mesh. :sweat_smile:

1 like

Haha helemaal goed natuurlijk!

Hahaha optie 1 en optie 4 zouden beide kunnen! Afhankelijk van het aantal deelnemers! Maar zoals het nu lijkt heb ik nog een andere locatie in Heerenveen! Kunnen we er gelijk een leuke activiteit aan koppelen!

Haha das zeker een leuke tent, maar nee die wordt het niet :wink:.

Haha als we zo ver komen dan zal ik hem noteren! :grin:

1 like

Mooi dit gaat denk ik mijn eerste hfle worden!

2 likes