Ik ga mee in bovenstaande reacties.
Met ribbels en wijzers als op de plaatjes.
Graag nummer 50 reserveren
mocht de oplage 50 ( of meer) stuks worden. Wil hem aanschaffen voor mijn 50e verjaardag later in het jaar mocht dit de hfle worden.
Ik denk dat ik al begin te sparen voor dit exemplaar😄
Het lijkt er op dat we er voor de laatste details snel uit zijn zo haha.
Nummers volgen eventueel later natuurlijk! Maar ik zal dit alvast in mijn achterhoofd houden! ![]()
Haha scheelt dat het, mits het horloge er komt, nog even duurt natuurlijk! ![]()
Slag om de arm ivm budget, maar nummertje 17 aub ![]()
Mooi, er wordt al gevochten om de nummers.
Dat betekent dat de mensen er zin in hebben.
Haha ik noteer hem met potlood!
Haha het enthousiasme wordt iig gewaardeerd! Toezeggingen komen later. Welk nummer heeft je voorkeur? ![]()
Met een slag om de arm ivm budget nummertje 28 aub ![]()
Misschien loop ik al teveel op de zaken vooruit, maar is er al een ETA?
Hoe langer ik er naar kijk, deste mooier wordt ie. Maar ga ik hem dragen??? Ik ben heel erg bang van niet.
Als ik zou meedoen, dan zou je mijn stem in ieder geval hebben.
Maar ik tegelijkertijd snap ik deze inhoudsloze uitspraak, want als m’n tante een wiel vast had, dan was ze vast een kruiwagen. ![]()
![]()
![]()
Nee het wordt toch echt een Sellita hoor ipv een ETA
. Over die andere ETA kan ik nog weinig roepen, dat ligt er maar net aan wat voor vervolg dit project krijgt
.
Leuk om te horen, bedankt! Ik denk dat deze versie van de Ambassador de meest GADA versie gaat worden van deze variant, dus er zullen vast legio mogelijkheden komen om hem te dragen! ![]()
![]()
![]()
Haha, oke! Veel wijsheid toegewenst!
Bedankt! Heb het in grote lijnen al voor ogen, nu de details nog. ![]()
Ik sluit me hier volledig bij aan. Het is een prachtig horloge geworden zo! ![]()
Ook hier zin/enthousiasme, maar ook bij mij hangt de deelname af van de uiteindelijke prijs…
Bedankt! ![]()
Gewoon uit nieuwsgierigheid… Wat zou voor jou een redelijke prijs zijn? Ook rekening houdend met de stemming/input so far natuurlijk!
777
Ik wil maar graag op tijd reserveren ![]()
Gewoon lekker meedoen @Kleine_gup_in_grote_oceaan , het is een mooi en bijzonder horloge en wat anders dan wat je al hebt. Veel dragen hoeft niet hou m voor die andere momenten…
En er komt nog een leuke uitlevering bij… Net zoals bij de Squale.
Ik ben enthousiast want heb mn steentje bijgedragen, het horloge is best ruim inzetbaar en kan als bandensl.t doorgaan.
Speciale caseback en Taperende Mesh met speciale endlinks…
Nou, als voorkeuren al (onder voorbehoud en zonder toezegging natuurlijk) doorgegeven mogen worden: dan heel graag nummer 16 voor mij ![]()
Het feit wil dat ik eigenlijk wel content ben met wat ik heb. Nu een horloge kopen voor de heb, terwijl ik niet het type mens ben dat nette horloges draag, vind ik het zonde. Zelfs nette kleding vind ik niet chill (ben een trainingspakken/joggingpakken mens)
Moet te doen zijn! ![]()
Haha ik zal er alvast een Excel voor maken
. Zo lang niemand een conflicterend nummer roept is het makkelijk!
Haha snap ik. Mocht het zo ver komen dan zal ik er rekening mee proberen te houden
.
Das mooi om te horen en alle input in dit topic tot op heden wordt meer dan gewaardeerd!
Haha ik ga mijn best voor je doen!
Oh maar je hoeft nu ook nog niet te kopen hoor
. Duurt nog wel even voor het zo ver is haha!
Nee uiteraard zou ik het leuk vinden, maar liever wel als het ook “goed” voelt! Deze kan wel eens een ideale allrounder worden denk ik. Een echte dresswatch zou ik het niet zo zeer (meer) noemen haha.
Dus eigenlijk is het je smaak niet… dat kan,
Maar ik mis wel eens een casual net horloge en dat kan ik met deze oplossen