Hoewel ik met mezelf had afgesproken dat ik dit jaar vooral ga investeren in onderhoud van m’n horloges (m’n Staudt heb ik al naar Ootmarsum gebracht), vind ik de Representor voor mij eigenlijk wel leuk. In ieder geval weer iets heel anders. Ook het enthousiasme van Brunmontagne (iets met een bruine berg?
) spreekt me aan. Ben benieuwd!
Haha mooi om te horen Hans! Ik weet nog niet welke het uiteindelijk gaat worden, maar mooi dat je het leuk zou vinden om mee te doen!
Ik had het in de Whatsapp-groep al gezegd, voorkeur voor een 36-38 mm horloge.
Verder top initiatief!
Ambassador, titanium met Malachiet plaat en mooie contrasterende secondewijzer. Ik teken ervoor!
Bedankt! Ik heb er weer erg veel zin in!
Ah de Connector en Ambassador vallen mooi in die range qua grootte!
Dat is zeker een gaaf idee, bedankt! Komt dan wel gelijk aan de bovenkant van de budgetten die ik heb genoemd. Maar who knows!
Oehh ook mooi en dan titanium milanese band. Oh ja en niet meer dan €750,-, regel je dat @Brunmontagne
We zijn al een mooi eind op weg met stemmen zie ik! Als ik dit zo inschat dan lijkt het er op dat de Ambassador de meeste stemmen krijgt met een prijsrange die vrij breed is haha.
Ik zie dat ik de optie €750-€1000 niet heb bijgevoegd. Maar dat lijkt me op basis van de stemmen tot nu toe best realistisch. Wat jullie?
Ik laat de stemming nog even open staan, maar dit geeft alvast een indicatie!
Yep en dan wel eentje die niet hetzelfde is wat ik nu van je ga krijgen natuurlijk ![]()
Maar dat wist je al, en natuurlijk op leer, de Ambassador op staal is geen porum ![]()
Tuurlijk! Het moet wel iets unieks worden! Deels eens vwb staal, maar dat zou met een subtiele band nog best kunnen slagen!
Het staat buiten kijf dat het fantastisch is dat je dit initieert, maar ik denk dat de Ambassador populair is, omdat de andere modellen wat meer uitgesproken zijn. Als je bijv een Flieger style kast had aangeboden, was ik waarschijnlijk daarvoor gegaan. Beggars can’t be choosers ![]()
Goed punt, en ook iets wat ik inderdaad wel een beetje verwacht had haha. De Connector is ook nog relatief nieuw en weinig mensen hebben deze nog in hun handen gehad. Waar ik ook kom zijn mensen er echt enthousiast over! Maar hij is idd vrij/erg uitgesproken
.
Maar hey ik ben zelf ook erg enthousiast over de Ambassador. Dus als we daar lekker mee kunnen gaan experimenteren, graag!
Ja een flieger zou tof zijn, maar qua tijdspanne lastig om vanaf de grond op te bouwen. Net als een duiker!
Maar zoals gezegd kunnen we hier sowieso iets erg moois van gaan maken!
Ik ben heel erg benieuwd!!!
Ja ik denk dat het wel de meest logische en realistische kosten schatting is. Small seconds zit nog niet in de collectie dus… ![]()
Ik ook
…
Ja dat denk ik ook inderdaad. Dan is ook nog ruimte om wat “geks” te gaan doen natuurlijk!
Heb je naast de small seconds nog een andere wens in de collectie qua wijzerplaat? ![]()
Ik heb budget-technisch voor de representor met bijpassend budget gekozen. Ik mis nog iets roods in de collectie dus dat lijkt me wel leuk.
Bedankt dat je op die manier hebt gestemd! Ik snap je qua rood helemaal natuurlijk gezien ik zo ooit begonnen ben met de Original haha. Ben ook blij dat de nieuwe Representor weer een rood element heeft en de Ambassador straks een rode wijzerplaat.
Stel we gaan inderdaad richting 750-1000, zou dat budget-technisch nog te overwegen zijn?
Dat hangt denk ik helemaal af van wat het uiteindelijke ontwerp zal gaan worden. Wie weet?
Overigens heb ik ook nog geen steen of meteoriet of wat voor natuurproduct ook als wijzerplaat. Ik denk dat ik me gewoon ga laten verassen door het eindresultaat en dan de beslissing neem.
Ik ga er mijn best voor doen! ![]()
Leuk! Er zijn al wat opties genoemd hier inderdaad die daar mooi bij zouden aansluiten!
Meteoriet, steen of hout. Of laquered
. Sunburst zou voor mij minder aantrekkelijk zijn. Idealiter is het iets wat tussen de wekelijkse roulatie past tussen het Rolex/Omega geweld ![]()
Mss een wilde suggestie, ik hoor sommigen al steigeren, waarom niet eens een quartz (HAQ). Dan wordt het een echte grab and go.