Gefeliciteerd allen!!
Gefeliciteerd! Overtuigende winnaar.
Van harte Pascal👏🏼
Gefeliciteerd @Brunmontagne
Leuk dat deze doorgaat(wordt de 2e Brunmontagne dit jaar voor mij, en de eerste bevalt me nog steeds goed), dat wordt een leuk topic om te volgen komende tijd😁
Hoop dat de nr 50 voor mijn 50e verjaardag staat, ben benieuwd naar je berichtje als alles op een rijtje staat.
Een blaasinstrument!![]()
Dat wordt proosten vanavond met Texelse Schuumkoppen!
Nog even een geschikt horloge voor de foto uitzoeken.
Een Bugel. Sinds een paar maanden op een van Laar, Wat een top toeter zeg!
Tesselse Skuumkoppe, daar hoort een duiker bij!
Wat een prachtige Bugel Erik!
We zijn collega muzikanten👍,
Dat wordt idd. proosten vanavond met een duiker om, de HFLE24.
Waar is de uitslag mannen? ![]()
Ook hier in jouw topic van harte gefeliciteerd Pascal, ik verheug me op de prachtige HFLE26 Brunmontagne Ambassador Meteoriet (hopelijk no.16😊).
Het worden stuk voor stuk unieke horloges!
Het aantal van 52 Horloges halen is heel bijzonder, dat zegt iets over jouw fantastische horlogemerk @Brunmontagne!!!
Ook in dit topic nogmaals mijn felicitaties Pascal!
Aangezien we mijn gewenste nr 74 niet halen, ga ik voor mijn 2de keuze, 42.
Sorry mensen ik sliep even een beetje langer uit vandaag, maar wat was het lekker wakker worden met het bericht dat we de HFLE2026 hebben gewonnen!!!
![]()
Allereerst natuurlijk mijn grote dank naar alles en iedereen die zijn/haar input heeft gegeven tijdens dit super leuke project en traject. Ik heb er vanaf het eerste moment erg veel zin in gehad en heb nu nóg meer zin om er nu écht mee aan de slag te gaan. Want, nu begint het voor mij pas echt natuurlijk! ![]()
Ik ben uiteraard op de achtergrond al druk geweest met het opzetten van alles wat geregeld moet worden. De productie kan eigenlijk elk moment van start, maar ik geef mensen nog even de ruimte om alsnog te kunnen inschrijven voor, al zeg ik het zelf, dit prachtige horloge. Ik weet uit ervaring van eerdere projecten dat er altijd mensen zijn die nu alsnog graag mee doen, maar wacht niet te lang. Een groot deel van de onderdelen kan al in productie, maar niet alles tot ik weet hoeveel mensen er concreet meedoen.
Kortom, werk aan de winkel! Ik kan niet wachten om jullie eind dit jaar gezellig in het Noorden te gaan ontvangen om jullie horloges op te komen halen! Nu is het een feit dat ik een leuk evenement mag gaan organiseren! ![]()
Voor wat betreft alle gewenste nummers… Ik krijg als het goed is een lijst met alle deelnemers en de gewenste nummers. Zodra ik deze heb ga ik beginnen met puzzelen en zal ik met jullie allemaal individueel contact opnemen om de laatste details glad te strijken.
Nogmaals mijn grote dank aan jullie allemaal. Op naar een prachtig eindresultaat!! ![]()
Gefeliciteerd @Brunmontagne ben erg benieuwd naar mijn nummer en naar mijn eerste Brunmontagne.
Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd @Brunmontagne! Kan niet wachten😃! Qua bestellen van de mesh band. Wanneer wil je dat weten?
Wellicht handig daar een termijn aan te stellen zodat jij niet in de knel gaat komen met de productie ![]()
En nog gefeliciteerd ![]()
Gefeliciteerd.
Morgen dus klaar??
Nummer reminder. ![]()
![]()
Ff serieus. Super gaaf kerel
We gaan het zien… Nummertje is onbelangrijk detail…
Thanks Ron! Jij uiteraard ook! ![]()
Lang gehoopt maar stiekem wel fijn dat het nu ook bevestigd is, bedankt! ![]()
Thanks topper! ![]()
Hahaha lekker hoor, proost alvast! ![]()
Bedankt!! ![]()
Mooi Brunmontagne jaar voor jou dus haha
. Bedankt voor je vertrouwen en erg leuk dat het nu al nummer 2 mag gaan worden. Ik meld mij uiteraard zodra ik de informatie allemaal heb (en nog nodig heb)
.
Haha proost alvast Hans! ![]()
Ik heb de mannen gevraagd een flesje bubbels koud te zetten dus doe gezellig met jullie mee vanavond
.
Ideaal van die oplettende leden, ik zie dat die al beantwoord is haha. Ik moest vanmorgen eerst zelf ook even zoeken haha!
Heel erg bedankt Hans! Uiteraard voor je enthousiasme maar ook voor het onder de aandacht brengen van het project! ![]()
Ik vind 52 inderdaad nu al een erg mooi aantal. Meer dan de HFLE21 dus ik ben nu al tevreden haha! Wellicht volgen er nog een paar meer maar het is nu al geslaagd!
Kan nog he!
We gaan het zien, ik ga lekker puzzelen met alle nummers! ![]()
Danku! ![]()
Bedankt! Ook voor je support uiteraard! ![]()
Erg leuk dat dit ook nog eens de eerste Brunmontagne gaat worden, ik zie er naar uit om hem je te overhandigen!
Dankjewelllll! ![]()
Thanks Jeroen!! Ik meld me bij iedereen nog even met de vraag welke caseback er gemonteerd mag worden, dan neem ik ook gelijk even de mesh band mee.
Jaa ik was van plan daar nog even op terug te komen, maar zoals altijd zijn mensen hier scherp haha, thanks! ![]()
Ik laat hem nog doorlopen tot eind van deze maand. In hoofdlijnen kan ik de productie wel al opstarten dus dat scheelt.
dat wordt een beetje krap denk ik ![]()
Thanks man! Precies, slechts een detail natuurlijk
…