HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

Gefeliciteerd @Brunmontagne ben erg benieuwd naar mijn nummer en naar mijn eerste Brunmontagne.

2 likes

Gefeliciteerd!!

1 like

Gefeliciteerd @Brunmontagne! Kan niet wachten😃! Qua bestellen van de mesh band. Wanneer wil je dat weten?

1 like

Wellicht handig daar een termijn aan te stellen zodat jij niet in de knel gaat komen met de productie :wink:
En nog gefeliciteerd :clap:

2 likes

Gefeliciteerd.
Morgen dus klaar??

Nummer reminder. :smile_cat::grin:

Ff serieus. Super gaaf kerel
We gaan het zien… Nummertje is onbelangrijk detail…

4 likes

Thanks Ron! Jij uiteraard ook! :wink:

Lang gehoopt maar stiekem wel fijn dat het nu ook bevestigd is, bedankt! :slight_smile:

Thanks topper! :smiley:

Hahaha lekker hoor, proost alvast! :wink:

Bedankt!! :smiley:

Mooi Brunmontagne jaar voor jou dus haha :wink: . Bedankt voor je vertrouwen en erg leuk dat het nu al nummer 2 mag gaan worden. Ik meld mij uiteraard zodra ik de informatie allemaal heb (en nog nodig heb) :slight_smile: .

Haha proost alvast Hans! :wink:

Ik heb de mannen gevraagd een flesje bubbels koud te zetten dus doe gezellig met jullie mee vanavond :wink: .

Ideaal van die oplettende leden, ik zie dat die al beantwoord is haha. Ik moest vanmorgen eerst zelf ook even zoeken haha!

Heel erg bedankt Hans! Uiteraard voor je enthousiasme maar ook voor het onder de aandacht brengen van het project! :wink:

Ik vind 52 inderdaad nu al een erg mooi aantal. Meer dan de HFLE21 dus ik ben nu al tevreden haha! Wellicht volgen er nog een paar meer maar het is nu al geslaagd!

Kan nog he! :wink: We gaan het zien, ik ga lekker puzzelen met alle nummers! :slight_smile:

Danku! :wink:

3 likes

Bedankt! Ook voor je support uiteraard! :slight_smile:
Erg leuk dat dit ook nog eens de eerste Brunmontagne gaat worden, ik zie er naar uit om hem je te overhandigen!

Dankjewelllll! :smiley:

Thanks Jeroen!! Ik meld me bij iedereen nog even met de vraag welke caseback er gemonteerd mag worden, dan neem ik ook gelijk even de mesh band mee.

Jaa ik was van plan daar nog even op terug te komen, maar zoals altijd zijn mensen hier scherp haha, thanks! :wink:

Ik laat hem nog doorlopen tot eind van deze maand. In hoofdlijnen kan ik de productie wel al opstarten dus dat scheelt.

:rofl: :rofl: dat wordt een beetje krap denk ik :wink:

Thanks man! Precies, slechts een detail natuurlijk :rofl: :wink:

3 likes

Proost Pascal en geniet er van, je verdient het👍🏻

1 like

Bedankt! Ik ga er eens even goed van genieten vanavond haha. Daarna heb ik de schone taak om ±50 horlogeliefhebbers blij te maken met een uniek horloge! :smiley:

3 likes

Ik ook :sunglasses::beers:

1 like

Proost Erik, Pascal en natuurlijk alle andere @Brunmontagne fans, op HFLE26!

We verheugen ons op die prachtige Ambassador Meteoriet speciaal voor ons. :+1:

(Op de foto m’n HFLE24 no.16)

10 likes

Heerlijk Hans! Proost!

Zoals gezegd proost ik gezellig mee hier! :wink:

14 likes

Gezien de enorme animo hier, had ik eigenlijk een grotere oplage verwacht.

Is nu natuurlijk niet slecht, en misschien overschat ik het aantal écht actieve leden op HF…

5 likes

Ik denk dat er best een groep is die enthousiast is over het ontwerp, maar niet perse over wilden gaan tot aanschaf. En wellicht vinden sommigen het toch net even teveel geld voor “een horloge leuk voor erbij”, ondanks dat de normale Ambassador ruim € 1.200,- moet opleveren.

Kijk, roep je hier dat je officieel gestemd hebt voor die wedstrijd, dan mag men er ook wel vanuit gaan dat je man genoeg bent om er ook mee over de brug te komen. Geen idee of dat ook speelt, maar dat zal toch niet?

2 likes

Helemaal eens met de 1e alinea (2e alinea weet ik niet). Ik vind het ook een erg leuk ontwerp maar ik verwacht niet dat ik deze veel had gedragen dus heb ik ook niet ingeschreven.

Kijk, dat vind ik ook een goede beredenering. Uiteindelijk moet je hem wel om de pols willen hebben hangen.

2 likes

Nadeel is dat zo een hfle niet een horloge is dat al op de radar stond. We zijn over het algemeen niet zo impulsief als we onszelf doen laten geloven.

Neemt niet weg dat er vele zijn zoals de replays verraden erg enthousiast zijn over de route en het resultaat van de @Brunmontagne HFLE .
Alleen kopen is toch altijd net ff wat anders, het is te spontaan, te impulsief, geen jacht, geen liefde vooraf enz enz.

Ik ben er zelf ook laat ingesprongen terwijl ik vrijwel vanaf de start enthousiast was over de keuzes en de resultaten die dat met zich meebrengen deed.
Alleen is het soort horloge niet het echte mozaiek horloge. Ik draag dit niet heel snel, moet er dan even bewust voor kiezen.
Daarbij, het potje was zich aan het vullen voor een ander horloge en zoals HF bekend, niet afwijken van het plan …

Maar ja…het blijft knagen en toen liep ik zowaar weer even in real live tegen de modellen van Brunmontagne aan en ik was om .
Zo focking mooi spul voor het geld, het merk heeft zo een grote sprongen gemaakt dat ik hem niet meer links kon laten liggen.

Deze HFLE gaat 1 van de gaafste maar ook meest mooi gebouwde (afwerking) uitvoeringen worden ooit
Daarbij, die caseback is HF pure sang. Bizar gaaf detail.

No brainer eigenlijk

8 likes

Zelf ben ik laat omgegaan.
De Angelier was voor mij de no brainer, snelle hap erbij. Ik heb overwogen op beide in te schrijven.

Deze vond ik leuk maar niet “die moet ik hebben”.
De merknaam schuurt wat (niet de naam op zich, maar de nood om ‘m te verfransen en de “waaah goed genoeg, who cares” die dat uitstraalt, al ben ik ervan overtuigd dat er echt aan overwogen is) en de irl foto’s die ik zie van het model underwhelmen me wat qua maat en kast.
Dit is een van de weinige keren dat ik de render overtuigender vind dan de echte foto’s, maar dat kan ook aan de specifieke verschillen van de HFLE liggen.

Ik ben echter erg benieuw naar de irl experience met de andere wijzers en de andere index, ik vind beide écht veel beter dan de normale. De concave bezel vind ik een potentieel leuke extra. Specs zijn top en ik kijk uit naar de meteorietervaring. Ik vond ‘m de gok waard, voor de ervaring alleen.

5 likes

Ook ik ben laat overstag gegaan.
Los dat ik het horloge echt geweldig mooi vind was het voor mij ook doorslaggevend hoe mijnheer brunmontagne omging/ gaat met de vele communicatie.
Passie hebben is èèn ding maar de hoeveelheid tijd die in de communicatie is gaan zitten is (imo en daar hoeft een ander het niet mee eens te zijn :wink:) noemenswaardig, op zn zachts gezegd.
Voor mij speelt dus de gunfactor zeker mee, iets wat niet meer vanzelfsprekend is in deze tijd.
Los daarvan had ik stiekem ook gehoopt en verwacht dat er meer animo was geweest, want nummer 71…:grin:

7 likes

Zijn ze al klaar?:face_with_peeking_eye::joy: