HFLE: We hebben een winnaar !!

Dames en heren horlogevrienden, we zijn eruit.
De jury heeft de hele nacht doorgehaald en heeft zelfs Spanje niet zien winnen. Vanmorgen zijn we weer fris en fruitig verdergegaan en na een tweede hertelling en overleg met de notaris mag ik dan eindelijk melden dat er een winnaar is.

Komende maanden gaan er maar liefst 52 unieke BRUNMONTAGNES gemaakt worden !!

Gefeliciteerd voor iedereen die een exemplaar van deze prachtige HFLE heeft besteld.

82 likes

Proficiat @Brunmontagne!

2 likes

Proficiat Spanje!

4 likes

Proficiat Pascal!

1 like

Gefeliciteerd Pascal @Brunmontagne, ik verheug me op de prachtige HFLE26 Brunmontagne Ambassador Meteoriet (hopelijk no. 16😀).

Het worden stuk voor stuk unieke horloges!

2 likes

Congratz Pascal @Brunmontagne
:100:

1 like

Van harte gefeliciteerd Pascal!

Je hebt er goed je best op gedaan :heart:

1 like

Applaus voor Pascal en de HF-goegemeente. Het proces alleen al was de moeite van het volgen waard. Het heeft een inkijkje gegeven waar je als initiatiefnemer én piepklein horlogemerk tegenaan loopt - en hoe je zaken oplost. Dit geldt ook voor de andere initiatieven.

Een mooi resultaat! Echt een aanwinst voor velen, knap gedaan :clap:t3::clap:t3:

4 likes

Heel gaaf gefeliciteerd @Brunmontagne maar ook zeker complimenten naar de Nr 2. Waar er sprake is van een winnaar is er in mijn optiek hier geen verliezer. Beide horloges zijn het dragen waard! :ok_hand:t2::wink:

1 like

:partying_face::partying_face::partying_face:

Bedankt allen! Ik heb juist lekker voetbal gekeken en iets te laat gemaakt, dus ik heb even lekker uitgeslapen en word net wakker met dit mooie bericht. Heel erg bedankt allen! Ik heb genoten van het leuke project tot nu toe, nu gaat het echte werk beginnen dus! :sunglasses:

Bedankt ook aan de jury en organisatie en uiteraard aan @MGS voor zijn inzet en voorstel.

15 likes

Dat is wel tof geworden zeg!

Terechte winnaar, prima deelnemers allemaal, maar deze heeft toch net even meer je ne sais quoi.

2 likes

Heel gaaf! Gefeliciteerd :four_leaf_clover:

Gefeliciteerd Pascal! Je hebt er echt een heel mooie HFLE van gemaakt en het hele ontwerp proces goed geregeld met veel inspraak van HF leden. Goed gedaan!

1 like

Congrats met de winst, @Brunmontagne! :partying_face::partying_face:

1 like

Bedankt Bert! :smiley:

Haha stiekem was ik er ook wel blij mee!

Bedankt Dennis! :slight_smile:

Bedankt Hans! Ook voor je inzet uiteraard om het voorstel nog even goed onder de aandacht te brengen :wink: . Haha de nummers ga ik me nog over buigen, zodra ik de lijst met alle deelnemers en de gewenste nummers heb ga ik lekker puzzelen!

Het worden zeker unieke horloges, ik kan ook niet wachten om hem zelf te gaan dragen! :smiley:

Bedankt John! :smiley:

Leuk om te horen! Het heeft me echt heel veel tijd gekost, maar het is het allemaal waard in the end! :slight_smile:

Mooi compliment, maar wat jij zegt dit is allemaal mogelijk dankzij de leden hier op het forum! Kortom dat hebben we mooi gefixt met z’n allen haha. Bedankt!

Bedankt! Uiteraard ook zeker de credits naar @MGS. Ik vind het erg stoer dat hij contact heeft opgenomen met een merk en dit allemaal heeft weten te bewerkstelligen!

Thanks Bro! :wink:

Mooi compliment, bedankt! :smiley:

Heel erg bedankt! :slight_smile:

Bedankt! Het is en blijft een privilege om zoiets te kunnen doen vind ik. Het leuke nu is dat ik het hele proces, met inspraak, kan delen met jullie. Normaliter zit ik alleen rondjes te dansen tot zoiets moois af is :wink: .

Dankjeweeeellll! :smiley:

3 likes

Gefeliciteerd @Brunmontagne met het mooie resultaat.

2 likes

Heel erg bedankt! Ik hoop dat het voor jou ook een leuk proces is geweest en nogmaals bedankt voor de mooie strijd.

2 likes

Super leuk!! Misschien dit topic even in het zwarte gedeelte zetten voor de duidelijkheid?
Ik ben in ieder geval zo vrij geweest om de titel even aan te passen.

Kan niet wachten om hem in het echt te zien!!

1 like

Gefeliciteerd Pascal @Brunmontagne !

Ik heb het proces op de voet, maar van een afstandje gevolgd. Mooi om te zien hoe hij tot stand is gekomen, met de community, met als bekroning de winnaar van de stemronde. Toch had ik het idee dat hij zonder winst evengoed was uitgebracht :slight_smile:

Zelf heb ik niet gestemd en doe ik niet mee, maar ben erg benieuwd maar het uiteindelijke resultaat.

Succes, nu gaat het pas écht beginnen!

1 like