Congratz Pascal. Dit is een echte topper. Super cool horloge in al zijn facetten en ook de prijszetting is geweldig. We’re in!
En die meshband, waaauwww
Congratz Pascal. Dit is een echte topper. Super cool horloge in al zijn facetten en ook de prijszetting is geweldig. We’re in!
En die meshband, waaauwww
heel gaaf ! ook op mesh !
Mooi. . . . Geen andere woorden voor… zeker op mesh… snoepje
He-le-maal Top!
Ik was al om hoor, maar nu nog enthousiaster.
En met deze scherpe prijsstelling gaan er vast nog meer over de streep.
Let’s go!
Hij is wel gaaf geworden. L2L 46mm, ken net. Automaat mooi, maar voor mij een breinbreker ware het niet dat ik er wel serieus over ga nadenken. Kan ik nog uitstappen als ik nummer 66 niet toegewezen krijg ![]()
Mooi voorstel, mooie uitleg, en vooral een prachtig exemplaar!
Ik vind dat dit wel de grootste kanshebber is, waarmee een ieder die meedoet, straks mee loopt te pronken.
Verder heel veel succes met het (laten) produceren en uitleveren (want dit exemplaar gaat heus wel winnen hoor…
). Dat heeft een hoop voeten in de aarde, maar daar weet jij al alles van af. ![]()
Brunmontagne for the win! ![]()
wow dat is echt tof ![]()
Mooi voorstel, het is dat ik niet van meteoriet en mesh hou maar anders… succes met dit traject ![]()
Fantastisch voorstel Pascal!
@Brunmontagne Weet je van welke meteoriet de wijzerplaat afkomstig is? Dat maakt het helemaal af.
Mooi horloge
Super mooi voorstel!!
Heel gaaf geworden en de prijs is ook prima. Was geen fan van de mesh in eerste instantie maar denk dat ik die er dan toch bij zou bestellen.
Bedankt voor je inspanningen Pascal ![]()
Bedankt! ![]()
Kan zelf ook niet wachten om de eerste keer dit horloge te kunnen dragen haha!
Haha dan hebben we dit project dus goed doorlopen met z’n allen als ik dat zo lees! Thanks man, leuke reactie! Een horloge met veel gezichten denk ik zo!
Wordt gewaardeerd topper! Thank man!! ![]()
Bedankt!! Ben blij dat ik die mesh kan toevoegen aan het voorstel! ![]()
Super leuk, heel erg bedankt!! Ik heb tot op heden weer ontzettend genoten van het proces en ben blij dat ik dit totaalplaatje zo kan neerzetten. Ik vind de bijdrage van Jurk ook mega geslaagd en vooral dat laatste stemt me tevreden. Ik had prima voor €1100 kunnen gaan om toch nog aan de regels te voldoen maar heb rekening gehouden met de stemmingen uit het begin.
Leuk om te horen Niels! Bedankt! Zoiets maakt een horloge ook wel extra bijzonder vind ik zelf. Horloges zijn natuurlijk vaak gelieerd aan emotie/beleving en dit maakt het voor mij ook weer speciaal. Er moet inderdaad nog gestemd gaat worden dus ben heel benieuwd wat de uitkomst daar van gaat worden! Haha succes met het oprekken van het budget! Scheelt dat het mogelijk wordt in 2 etappes te betalen! ![]()
Hahaha ik heb regelmatig op mijn tong moeten bijten inderdaad, maar uiteindelijk heb ik door de jaren heen wel geleerd om daar mee om te gaan. Kwestie van het einddoel in gedachten houden en beseffen dat de hardste/vervelendste schreeuwers vaak überhaupt niet thuisgeven als de portemonnee moet worden getrokken. Bedankt in ieder geval! Wordt gewaardeerd.
Haha mooi persoonlijk compliment, bedankt! Kan ik waarderen!
Bedankt Raymond! Ik hoop dat we er uiteindelijk wat moois van mogen maken! Aan de voorbereiding zal het niet liggen haha.
Bedankt! Leuk om te horen! ![]()
Bedankt! ![]()
Heel erg bedankt! ![]()
Haha first world problems, ik lees het al!
Exact! Precies dat was ook de bedoeling. Uiteindelijk lever ik hem uit me beide casebacks he. Jullie geven uiteindelijk alleen aan welke variant “gemonteerd” mag worden bij aflevering.
Ik denk dat je wel een goed punt hebt! De bandaanzet wordt 20mm in ieder geval dus in theorie zouden de andere banden moeten passen! Al is dat met de stalen banden geen gezicht denk ik haha.
Bedankt Ferry! Ik zie je eind dit jaar in Heerenveen! ![]()
Bedankt! ![]()
Haha super! Thanks alvast! ![]()
Leuk om te horen Vic2! Bedankt! ![]()
Kijk dat hoor ik graag!
Bedankt!
Thanks Timo! Mooi dat de prijs en de manier van onderbouwen wordt gewaardeerd.
Bedankt John! ![]()
Haha thanks toppers! Vind ik mooi om te horen! We gaan er hopelijk wat moois van maken!
Thanks Stef! ![]()
Haha meer hoeft ook niet natuurlijk! Bedankt Serge! Leuk om nu alle positieve reacties op mesh weer te lezen! Zo lang het maar een optie is wordt het gewaardeerd zo te zien
.
Haha topppp! Bedankt!! Ik hoop dat deze prijs op die manier kan bijdragen! ![]()
Haha bedankt! In mijn geval kan het ook echt net inderdaad haha. Die horloges lijken op mijn polsen altijd kolossaal natuurlijk. Tis een handwinder overigens he, geen automaat ![]()
Haha nope! Dan heb je de onvoorwaardelijke taak om te zorgen dat we in ieder geval tot nummer 66 gaan komen! ![]()
Dit is dan ook wel weer heel sexy dat deze er al meteen in komt ![]()
Ja leuke toevoeging!
Fraai eindresultaat. Op mesh heel cool. Die aansluiting met de kast daargelaten
Mooi totaalplaatje✌️, en nette prijs👍
Heb je er trouwens nog over nagedacht om de limited nummer subtiel te plaatsen op de dail?
ps:
dus de type second hand word identitiek
als de hands Dauphine?
Leuke reactie zeg! Dankjewel! Ik hoop dat het uiteindelijk zo’n horloge mag gaan worden! En anders maak ik er 1 voor mezelf en ga ik daarmee lopen flaneren de hele dag
. Nee ik heb er vertrouwen in! Helemaal met reacties als dit! ![]()
Haha het heeft zeker veel voeten in aarde. Tot nu toe ook al overigens. Maar de volgende stappen gaan me vast nog wel wat grijze haren bezogen! Komt echter goed! Bedankt!
Ja gaaf he?! Los van dat ik het leuk vind dat ik Jurk nu ook een beetje meer heb leren kennen vind ik ook dat hij gewoon echt iets super moois heeft bedacht. Zijn enthousiasme vanaf de eerste seconde maakt het nog leuker.
Bedankt! Dat zal ik tzt nodig hebben denk ik hha. Snap ik hoor. Scheelt dat er straks uiteraard ook een mooie collectie Ambassadors staat op basis van dezelfde kast met allerlei andere opties
.
Leuk om te horen man, bedankt! ![]()
Dat vind ik een erg goede en leuke vraag! Ik weet niet of ik het kán achterhalen maar ga er zeker achteraan! Wordt vervolgd!
Bedankt!! ![]()
Ahh kijk dat vind ik een leuke reactie. Zoals ik hier boven ergens al zei lijkt mesh als optie meer geliefd dan als de “to go” band haha. Het geeft het horloge wel in één klap een heel eigen smoel.
Graag gedaan, jij bedankt voor je positiviteit!
Haha scherp van je! Ik ben stiekem soms meer met de esthetiek bezig dan met de techniek. Heb het ook niet echt belicht daardoor merk ik. Het wordt inderdaad gelijk een upgrade naar dit uurwerk! Is helaas voor mij ook een stukje prijziger inkoop maar had de prijzen op dat moment al bepaald
.
Zeker! Wordt gewaardeerd haha.
Bedankt! Je kunt er altijd nog voor kiezen om voor een straight endlink te gaan natuurlijk
.
Bedankt!
Heb er hard mn best voor moeten doen haha.
Heb ik, maar vond het niet mooi in het geheel, dus vandaar lekker op de achterkant
.
Zo ongeveer! De renders laten een vrij suffe secondewijzer zien, degene die nu op de Ambassador zit past er een heel stuk beter bij en gaat ook daar terugkomen.