HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

Vond het erg leuk om het proces te volgen en het resultaat mag er zeker zijn! Zou zomaar een leuk cadeau aan mezelf kunnen worden dit :grin:

1 like

Mijn vakantiegeld begint al te jeuken. Puik ontwerp, mooi dat je gekozen hebt voor die geribbelde subdial.

1 like

De upgrade qua uurwerk van de Sellita SW216-1 naar de Sellita SW216-2 is voor mij dan wel weer een extra zetje om plannen qua horloges aan te passen in het voordeel van Brunmontagne dat betekend dat YEMA of CW iets verder op de agenda komen. :thinking:

1 like

Mooi hoor
Hij begint bij mij nu toch ook wel te kriebelen.

Succes iig

2 likes

Super mooi voorstel! En bedankt voor het hele “democratische” proces, zeer gewaardeerd.

1 like

Hallo Pascal,
Wat een mooi geheel is het! Veel suc6 met dit project groeten vanuit een zonnig Spanje!
Gr Bram

1 like

Ga sowieso een hfle2026 halen dit jaar en misschien allebei :blush:

Lijkt nog een uitdaging te worden waar je de 6de schroef caseback gaat plaatsen ivm tekst.

Zelfde is ook voor de meteorite dail icm subdail! Is de dail van echt ijzermeteorite of synthetische?

Oh ja bedankt voor je aandacht Pascal je doet het super :ok_hand:

2 likes

Staat ergens in dit topic dat het “the real deal” is…

4 likes

Nice was alweer in slaap gevallen bij het teruglezen :wink:

1 like

Ik heb me niet gemengd in de totstandkoming, omdat ik niet zeker wist of ik mee zou doen. Dat weet ik nog steeds niet 100% zeker, maar het gaat wel langzaam die kant op.

Schitterend!

2 likes

Jaja. Zet me maar op de lijst :slightly_smiling_face:

1 like

Count me in :muscle:

1 like

Ook ik ben nooit overstag gegaan voor een HFLE en probeer me afzijdig te houden omdat de kans klein is dat ik er ooit een ga kopen, maar deze Brunmontagne is oprecht een erg mooi horloge geworden. Knap en ontzettend leuk gedaan @Brunmontagne!

1 like

Erg mooi! Count me in!

1 like

Pffff wat gaaf! Ik ga het horlogepotje maar eens opschudden en vullen om hieraan mee te doen. Wat een topper zeg!

1 like

Het ontwerp proces was erg interessant om te volgen. Het resultaat mag er zeer zeker zijn. Geslaagd ontwerp!

1 like

Wellicht een beetje een gekke wat als, maar ik stel hem toch. Het is altijd max 125 stuks?

1 like

Kijk dat hoor ik graag! Normaliter beleef ik dit soort projecten in mijn eentje haha. Als ik weer eens een nieuw idee heb dan moet ik stap voor stap alles uitwerken. Getuige bv het idee voor de stroopwafel die ik recent had. Dan is het pas echt leuk zodra ik het kan delen. Nu hebben we alvast een concept staan wat iedereen kan zien. Lijkt me erg leuk als je mee doet natuurlijk! Kom je dan ook bij de overhandiging? :slight_smile:

Super leuk Marcel, bedankt! Ja die subdial is wel echt mooier, en als iemand zo’n goede suggestie doet dan kan ik alleen maar luisteren haha.

Ah wat stom dat ik het dan zo in het voorbijgaan even benoemd heb zonder er echt aandacht aan te besteden. Ik heb zelf het uurwerk nog niet in mijn handen gehad maar 60 uur gangreserve is wel echt een stap omhoog natuurlijk. Bedankt in ieder geval! Ik vind het eervol om Brunmontagne in dat rijtje te zien!

Hahaha zou wel mooi bij de andere HFLE passen natuurlijk! Leuk dat je hier ook weer enthousiast over bent. De vorige keer was het ook al zo’n leuk project met leuke reacties weet ik nog wel. Bedankt!

Haha graag gedaan natuurlijk, jij - en jullie allemaal - bedankt voor het leuke democratische proces tot nu te!

Bedankt! Helemaal met je eens natuurlijk! :wink:
Lekker hoor, geniet er van!

Nee joh, dat schaal je gewoon tot het past, geen enkel probleem :wink:

Dankjewel! :slight_smile:

Haha je bent altijd welkom om gezellig mee et kletsen hoor! Ik ben nieuwsgierig, waar zit de twijfel nog in? :slight_smile:

Bedankt in ieder geval!

Haha doe ik! Bedankt!

Already did! :wink:

Wat een leuk bericht, heel erg bedankt daar voor! :slight_smile:

Haha staat genoteerd! Bedankt Sander! :slight_smile:

Haha bedankt hoor! Succes dan maar! Ik hoop je einde van het jaar dan te zien in Heerenveen! :wink:

Leuk om te horen Martijn, bedankt! Ik ben er ook erg tevreden mee en kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan. Even geduld nog tot na de stemming! :slight_smile:

Haha volgens mij wel! Ik hoop dat ik me daar binnenkort druk om mag maken! :wink:

5 likes

Belangrijkste punt van twijfel zit niet in het horloge, maar in het budget. Ik ben eigenlijk aan het “sparen” voor iets anders. Hoewel €900 me een (zeer) redelijke prijs lijkt, zou het wel een hap uit dat budget betekenen.

Daarnaast heb ik de Ambassador nog nooit in het echt gezien. De renders geven waarschijnlijk een goed beeld, maar het zou toch voelen alsof ik hem “blind” koop.

3 likes

Ah ja dat is altijd iets lastigs natuurlijk. Nou weet ik van mijn vorige project dat je eerst een aanbetaling doet en vervolgens bij aflevering het andere deel. Misschien helpt dat nog iets :wink: . Anders snap ik je volledig!

Ook een legitieme reden. Misschien moeten we gewoon allemaal even naar de volgende Rikketik komen, is volgens mij relatief vlot. Of ik moet een pas sessie organiseren voor mensen die hem in het echt willen zien haha. Tijd voor een boetiek store! :rofl:

6 likes