HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

gestemd op no. 40

1 like

Bedankt @Hensss en @WatchWatcher1! :grin:
@HansT geen probleem hoor, ik ga toch nog puzzelen met alle nummers haha.

5 likes

Ik heb ook maar 1 nummer opgegeven… Maar kan er nog wel 2 bijdoen hoor…

2 likes

Mits het allemaal doorgaat en ik de lijsten met de nummers krijg ga ik iedereen contacten om dat af te stemmen, komt goed! :wink:

Vergeet ook niet mensen dat je stem pas echt telt nadat je het bedrag hebt overgemaakt. Niet wanneer je in het andere topic op je keuze klikt :smirk:.

4 likes

Allereerst bedankt aan alle mensen die tot nu toe al hun stem hebben uitgebracht! Ik krijg meerdere PB’s met betrekking tot de mesh banden, deze ga ik met jullie inventariseren als we naar de volgende fase van dit mooie project mogen. Kortom, die keuzes hoeven jullie me nu nog niet door te geven! :wink:

5 likes

Ik plug deze, al zeg ik het zelf, vette video hier ook nog even! Er zaten nog een paar kleine foutjes in de video die ik eerder had gedeeld, deze is bijna helemaal af!

16 likes

I’m in!! Erg benieuwd of hij het ook daadwerkelijk gaat worden :clap:

2 likes

Thanks topper! Dit vind ik erg leuk! Helemaal aangezien jij de huidige Ambassador al regelmatig hebt gezien! Ik ben ook heel benieuwd, maar ben er zeker van dat hij prachtig gaat worden. Helemaal op mesh haha!

4 likes

Kan de Mesh later nog gekocht worden?

1 like

Dat is wel de bedoeling! :slight_smile:

2 likes

Okay :+1:

1 like

Even een check; je gaf eerder aan dat je er behalve het stemgeld nog een gedeelte voldaan moet worden? Of alleen stemgeld gewoon?

1 like

Dat klopt! :wink:

Maar om voor nu te stemmen is dat inderdaad een aanbetaling van €100! Die wordt verrekend met het totaalbedrag.

3 likes

Snap ik helemaal, moet voor jou ook een gigantische investering zijn.

1 like

Oke dank, wist niet hoe dit zat met hfle’s maar danm voor je snelle antwoord :ok_hand:t2:

1 like

Haha jaa deze is wel even spannend! Maar we gaan er gewoon voor!

Graag gedaan! :slight_smile:
Goed dat je het even vroeg want er zullen wellicht meer mensen zijn die dat gemist hebben!

5 likes

Zojuist gestemd :white_check_mark:
Hopen op het gewenste nummer 50 voor mijn 50e verjaardag.
Mooi cadeau deze hfle
Zin in het verder volgen van het hele traject, wordt na mijn Representor de 2e Brunmontagne van dit jaar, doe je goed Pascal👌
Ben ook benieuwd naar het uiteindelijke resultaat van de mesh band, als dat zo strak wordt als op de renders gaat deze er zeker bij komen.

4 likes

Super! Heel erg bedankt! :smiley:
Als ik het topic qua stemmen mag geloven dan zijn we al een flink eind op weg richting de 50, dus dat moet dan vast goed komen! :wink:

Haha mooi om te lezen dit, bedankt! Ik heb er ook mega veel zin in! :smiley:

Daar ga ik voor zorgen! Immers wil ik hem zelf ook gaan dragen en moet het dus wel naar mijn standaarden worden! :slight_smile:

4 likes

Misschien heb ik het gemist maar zijn er inmiddels al echte foto’s beschikbaar? Heb je al een prototype? Vind het lastig om uit te gaan van AI renders en ik vind de wijzers en kast van de standaard Ambassador niet helemaal mijn ding. Ben erg benieuwd en ben zo goed als over de streep om te stemmen :grin::love_you_gesture:t4:

3 likes

Ja daar heb je wel wat gemist denk ik :wink: . Zoals ik eerder al heb aangegeven is het de Ambassador kast, welke straks bij de HFLE nog beter afgewerkt gaat worden dan de huidige. Ik heb gevraagd om de wijzerplaat alvast te produceren zodat ik die uiteindelijk sowieso met jullie kan delen in de loop van dit (mogelijke) project. Een fysieke variant lukt me nu niet. Dat duurt echt nog wel even.

Voor iedereen die nog twijfels heeft zeg ik dat je de huidige Ambassador uiteraard in het echt mag komen bekijken! Ik ben sowieso weer aanwezig bij de komende Rikketik waar ik ook de Ambassador mee zal nemen. De AI renders hebben dus eigenlijk alleen betrekking op de wijzerplaat en de band. Indien je nog meer video’s wil van de kast kun je me altijd een PB sturen, dan stuur ik je die met alle plezier toe. De wijzers worden sowieso anders dan wat je daar ziet.