HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

Wat leuk @Roland1982 en @Ron013! Bedankt! Ik hoop dat ik mag bijdragen aan jullie eerste HFLE’s! :grin:

2 likes

De eerste 25 stemmen zijn binnen zie ik. Nice one @Brunmontagne

2 likes

Bedankt Wouter! Ik weet niet of die definitief zijn maar ik lees in ieder geval al veel positieve berichten. :grin:

Tot het definitief is blijf ik rustig afwachten wat de uitslag gaat worden!

3 likes

Gestemd met nummer 16, ik denk dat het echt gaat komen😀!

1 like

glazen-bol

Pascal,
Zet de Champagne maar alvast klaar.

7 likes

Betaald, gestemd , nummertje getrokken :heavy_check_mark::100::innocent:

1 like

Haha ik blijf bij wat ik zei! :wink:

Super! Heel erg bedankt! :grin:

2 likes

2 likes

Ik zal niet ontkennen dat een goede start is! :wink:
Maar er kan altijd nog een boel gebeuren!

5 likes

Dit gaat natuurlijk gewoon gebeuren.

2 likes

Nou we moeten wel lekker door blijven bestellen. Want ik wil nr 83…

4 likes

Zeker, want ik wil 88 :sweat_smile:

1 like

Mijn stem ook uitgebracht en overgemaakt voor nummer 23, de geboortedag van mijn dochter j.l. De poll ziet er veelbelovend uit :grimacing:

2 likes

Haha dan moeten we nog wel een stukje, maar laten we er voor gaan! :wink:

Bedankt Marcel! Dat nummer is gelukkig al binnen bereik haha.

1 like

Ik heb nog uitwijking naar 19 of 21 ( indien beschikbaar)

1 like

Dat wordt mogelijk een leuke puzzel zo te lezen haha!

2 likes

Gestemd!

1 like

:raised_hands:t3::raised_hands:t3: bedankt Dennis!

2 likes

Ik heb alleen met voorkeurnummer 16 gestemd, later bedacht ik dat ik nog twee nummers had moeten doorgeven😅.

3 likes

Gestemd :blush:,
voorkeur 63 anders 20 of anders 21.

1 like