Wat leuk @Roland1982 en @Ron013! Bedankt! Ik hoop dat ik mag bijdragen aan jullie eerste HFLE’s! ![]()
Bedankt Wouter! Ik weet niet of die definitief zijn maar ik lees in ieder geval al veel positieve berichten. ![]()
Tot het definitief is blijf ik rustig afwachten wat de uitslag gaat worden!
Gestemd met nummer 16, ik denk dat het echt gaat komen😀!

Pascal,
Zet de Champagne maar alvast klaar.
Betaald, gestemd , nummertje getrokken ![]()
![]()
![]()
Haha ik blijf bij wat ik zei! ![]()
Super! Heel erg bedankt! ![]()
Ik zal niet ontkennen dat een goede start is! ![]()
Maar er kan altijd nog een boel gebeuren!
Dit gaat natuurlijk gewoon gebeuren.
Nou we moeten wel lekker door blijven bestellen. Want ik wil nr 83…
Zeker, want ik wil 88 ![]()
Mijn stem ook uitgebracht en overgemaakt voor nummer 23, de geboortedag van mijn dochter j.l. De poll ziet er veelbelovend uit ![]()
Haha dan moeten we nog wel een stukje, maar laten we er voor gaan! ![]()
Bedankt Marcel! Dat nummer is gelukkig al binnen bereik haha.
Ik heb nog uitwijking naar 19 of 21 ( indien beschikbaar)
Dat wordt mogelijk een leuke puzzel zo te lezen haha!
Gestemd!
![]()
bedankt Dennis!
Ik heb alleen met voorkeurnummer 16 gestemd, later bedacht ik dat ik nog twee nummers had moeten doorgeven😅.
Gestemd
,
voorkeur 63 anders 20 of anders 21.
