HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

Gaaf!

Heb je wel eens overwogen om niet alleen de 12 zo toe te passen, maar meerdere of alle nummers rondom?

2 likes

Bedankt! :slight_smile:

Haha jazeker wel, maar dit is een soort kenmerkend element geworden wat steeds terug is gekomen. Lijkt me wel leuk om in de (nabije) toekomst nog eens mee te gaan experimenteren.

1 like

Gestemd, kan de champagne al open? :star_struck:

Oh en mijn vriendin vraagt of er ook een damesvariant komt met deze of een labradoriet wijzerplaat? :innocent:
Zeg 30mm ofzo.

4 likes

Pas als we duidelijkheid hebben! :wink: Thanks! :smiley:

30mm is wel heullll klein haha. Maar ik wil zeker nog eens een lijn toevoegen voor de dames! Bespoke kan er sowieso al een boel hoor :wink: .

4 likes

Hier wel :grin:

4 likes

Wij gaan op de Rikketik even babbelen :ok_hand:t2:

2 likes

Haha gezellig! Ik ben er sowieso weer bij!

1 like

Stemmen ?
Heb zeker weer iets gemist. :sob:

1 like

Geen probleem, je kunt bovenaan beginnen! :wink:

2 likes

Wanneer is de Rikketik?

2 likes

28 juni

3 likes

Heel erg gaaf!

1 like

Thanks man!! :grin:

Voordat dit pareltje raakt ondergesneeuwd!
Ik vind hem al zo ontzettend gaaf geworden!

2 likes

Gestemd! Wanneer kunnen we het over het gekozen nummer hebben?

1 like

Als het goed is heb je het al over nummers gehad😁. Bij je betaling heb je je nummertje met je voorkeur door kunnen geven

1 like

Deed ik ook :wink:
Dit is de eerste HFLE (en wat voor een) waar ik aan meedoe en ik vraag me af hoe er met dubbel gekozen nummers wordt omgegaan. Pascal had het in een van de draadjes over het opgeven van verschillende voorkeursnummers.

2 likes

Erg leuk Bert! Bedankt voor je vertrouwen! :grin:

Ik weet uit ervaring dat er de nodige dubbele nummers zullen zijn. Als het zo ver komt dan neem ik met iedereen contact op om het af te stemmen! :wink: Als iedereen 3 nummers doorgeeft dan is er altijd wel wat te regelen!

2 likes

Voor mij ook pas de eerste hfle, dus ik doe ook zomaar wat😉

1 like

Zojuist voor het eerst gestemd op een HFLE, ben heel benieuwd.

1 like