Mijn geduld raakt op, WIL STEMMEN, AANBETALEN en hem heel snel in huis hebben ![]()
![]()
Nog vier nachtjes slapen ![]()
Maximaal, maar we hopen op eerder…!!
Prachtig horloge!
Ik wil me graag aanmelden voor dit horloge. Mijn vader en broer willen er ook allebij 1, dus we gaan het met z’n 3e doen!
Kijk er zeer naar uit, en uiteraard ook naar het evenement!
Echt een prachtig horloge en sluit me hier volledig aan bij mijn broertje, lijkt me super om dit horloge alle 3 een te kunnen bemachtigen en bij het evenement te zijn.
@Nick17 en @Wesley97, jullie hebben geen idee hoe gaaf ik dit vind!
Los van dat ik blij ben met jullie gewenste bijdrage vind ik het ook gewoon zo gaaf dat jullie dit met z’n 3en willen doen. Dit zijn nou precies de momenten waarop ik geniet van een traject als dit.
Nog even afwachten wat de uitkomst gaat zijn maar ik zie er nu al naar uit om jullie te mogen ontmoeten.
Haha leuk idee. Ik zie dat broer ook een account heeft. Vader des huizes toevallig ook? Zo niet, misschien een account aanmaken voor de extra stem
.
Ben mij aan het bedenken of ik na het uitstappen van Angelier, überhaupt ga stemmen, maar er is lichte twijfel. De l2l zou echt net kunnen, maar eigenlijk ben ik op het pad van kleiner, subtieler ipv zo groot mogelijk dat het net kan op mijn trex polsen.
We gaan het zien.
Los van of ik stem of niet, ik vind dit horloge wel echt top. Ben benieuwd naar het resultaat ![]()
Ja leuk he! Hij heeft zeker een account, ik zal eens zeggen dat hij ook moet reageren.
Super mooi horloge en uiteraard een uniek horloge als het in productie gaat.
Super leuk want ik ga dit met mijn 2 zonen doen hierbij meld ik me graag aan voor het horloge.
Hoe groot is je polsmaat? Op de foto’s zie je dus mijn polsen met een (mooi beschreven) Trex maat van 15,5cm haha.
Ik vind dit zo vet! Tuurlijk ben ik blij met alle support maar dit is wel extra bijzonder hoor! ![]()
Bedankt!
Er kan gestemd worden!
Jeujjjj!
Wel leuk om voor de sfeer alvast mijn brand video met jullie te delen. Hij is 95% klaar maar de laatste details passen we snel nog aan.
Misschien een leuke manier om jullie nog wat meer van “achter de schermen” te laten zien. Uiteraard komt ook de Ambassador daar in voor en is het ook wel leuk om het gezicht van mijn horlogemaker Sebastiaan te laten zien! Ik zal proberen te zorgen dat hij er eind dit jaar bij kan zijn als we iets moois mogen organiseren.
Voor nu iedereen ontzettend bedankt voor alle support en alle leuke reacties en input mensen!
Gestemd heur! Overigens wel met voorkeursnr 27 (geboortedag dochter) ipv 17 (de mijne).
Buurman dus. 28 hier.
Thanks toppers! Haha zo lang iedereen maar een uniek nummer vraagt moet het vast goed komen!
Heb gestemd, heb er een hekel aan als anderen lang moeten wachten op geld of horloge ![]()
Ik heb ook al gestemd… hup leveranciers bellen en mailen! ![]()
![]()
Heel erg bedankt voor je support! ![]()