HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

Jajaja haha. Ik heb niet zoveel zin om een verzoek te doen om 10tallen berichten te laten verwijderen uit dit topic omdat het nu écht afleidt van de laatste boodschap. Dus back to business!

11 likes

QED

Gefeliciteerd nog met je verjaardag, Pascal!

1 like

Bedankt! :wink:

2 likes

Topic was ondanks de punaise wederom afgezakt naar iets van de 30e positie. Zo, even weer wat omhoog dan maar.

2 likes

Haha bedankt! Ik vind het na alle HF(LE) drukte van de laatste tijd soms wel prima om even rustig wat ander werk te kunnen doen. :wink:

Ondertussen lopen er nog 10tallen horlogeprojecten dus die hebben ook wel eens wat aandacht nodig :stuck_out_tongue: . Helemaal om, als het zo mag zijn, te zorgen dat deze HFLE zo goed gaat worden als beoogd!

5 likes

Gesproken als een man die zeker is van z’n stuk.

1 like

Altijd! Wel met inachtneming van het proces :wink: .

1 like

Up!!

3 likes

Thanks Ron! Vandaag weer druk bezig geweest met de ontwikkelingen van veel verschillende horloges en ze zijn nu ook echt begonnen met het maken van de dials! Ik kan in ieder geval al niet wachten om deze met jullie te gaan delen!

Ik nam even een klein stapje terug na alle ontwikkelingen van de afgelopen dagen maar zit er nog steeds met volle energie in, neem dat van mij aan! :smiley:

Deze heeft niks met de HFLE te maken maar vind ik wel gewoon leuk om even te delen! Is het geen snoepje?! :smiley: Soms is het ook gewoon leuk om eens even heel wat “geks” te doen! Kreeg vandaag de foto’s binnen van alle nieuwe Connectors, Ambassadors en dit “lekkere” ding!

27 likes

:ok_hand::ok_hand:

1 like

Dutch Design met een stroopwafel als wijzerplaat, wat wil je nog meer?

Bak koffie erbij en klaar. I like it.

8 likes

Haha precies! Thanks Piet, leuk om te horen! Zoals ik al zei heeft het niks met de HFLE te maken maar dit wordt gewoon een erg leuke toevoeging aan de collectie! Die bak koffie krijgen jullie van mij als ik een leuk evenement mag organiseren eind dit jaar voor deze HFLE! Zorg ik ook voor stroopwafels :wink: .

7 likes

Die is wel lekker.

1 like

Thanks man! :grin:

1 like

Het is toch wel apart, ik zou echt geen horloge kopen dit jaar, want ik geniet nog steeds van m’n Squale HFLE nummer 16 van twee jaar geleden.

Nu heb ik inmiddels officieel toestemming om mij in te schrijven volgende week voor de Brunmontagne Ambassador HFLE!
En misschien ook nog een weekendje Gaasterland aan het eind van het jaar😊.

Prachtig handwind uurwerk zit er in, aan de wijzerplaat is miljoenen jaren gewerkt, leuk suède bandje en ga zo maar door.

Succes Pascal

8 likes

Dat was ook een erg leuk horloge natuurlijk, snap ik helemaal! :slight_smile:

Ahh wat leuk!! Helemaal als je hem dan ook nog eens persoonlijk komt ophalen tegen die tijd, ik zie er alvast naar uit! Voor nu nog fingers crossed!

Haha wat heb je dat mooi beschreven! Zo had ik er nog helemaal niet aan gedacht, maar die ga ik er inhouden, bedankt! :slight_smile:

We gaan er voor! Bedankt voor je support Hans!

2 likes

Uuh…

4 likes

Mooi om al het enthousiasme te lezen :smile:. Ik denk dat dat mede komt door het hele proces wat samen met de leden doorlopen is.

Ik denk zelf dat ik het horloge niet eens zou dragen :upside_down_face:, maar alsnog wil ik wel mee doen als dit de HFLE gaat worden. Bewaar hem wel voor mn dochter ofzo.

2 likes

Haha ik zou er graag uren over kletsen met een drankje erbij, maar hier was ik even de weg kwijt :wink: .
Overigens zou je het met jouw voorbeeld zo een Land dweller kunnen noemen.

Haha over enthousiasme gesproken, jij gooit er anders ook een erg leuke reactie tegenaan! Bedankt! Dankzij onze @Jurk is het stiekem ook gewoon een kunstwerkje geworden natuurlijk.

5 likes