Ik kom morgen nog met een update over de prijs! Heb begrepen dat het toch één vaste prijs moet worden dus dat ga ik morgen concreet bepalen en uiteraard met jullie delen!
Ik erger me aan déze circle jerk (omtrent de gehele HFLE26 dus) en de mate waarin het persoonlijk wordt gemaakt in plaats van dat het om de voorstellen an sich gaat.
Maar ik denk dat dat punt best hoog over je hoofd vliegt.
Hier over gesproken! Ik kreeg het verzoek om de prijs toch terug te brengen naar 1 variant. Daarbij heb ik gekozen om te gaan voor de middelste variant, de €850!
Er wordt een vast bedrag bepaald voor wat betreft de voorschotten voor de projecten. Aangezien deze horloges prijzig zijn om te produceren ga ik, indien het voorstel uitgevoerd mag gaan worden, vragen om een aanvullende aanbetaling. Dat exacte bedrag zal ik vaststellen aan de hand van het aantal deelnemers en dit, uiteraard, met jullie bespreken. Idealiter zal dit 50% bij aanvang zijn en 50% zijn bij de eindafrekening (zodra de horloges gereed zijn). Indien je een andere voorkeur hebt, let me know!
Op naar een mooi slot van deze HFLE 2026! Bedankt voor alle support so far!
Het gehele bedrag in 1x bedoel je? Uiteraard! Dat is iets wat veel leden in het verleden ook hebben gedaan en is iets wat enorm helpt. Maar éérst is er dus een vast bedrag om je stem geldig te maken. Dit wordt nog gecommuniceerd.