HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

Toch best aardig gelukt! :wink:

Super mooi compliment Rik, kan ik erg waarderen! Ik vraag het me soms ook wel af hoor, dus zo’n weekend als dit is wel even lekker haha! Thanks iig!

:rofl: :ok_hand:

Bedankt Ron! Morgen pas, maar dit weekend alvast even goed gevierd haha!

Bedankt! :slight_smile:

Bedankt Hans!

Bedankt Bert! :slight_smile:

3 likes

IMG_0798

8 likes

Tsja, de Brunmontagne bied gewoon een fantastisch totaalpakket voor een asociaal lage prijs.

1 like

Wat doe je op dit forum als je je ergert aan circlejerks?:sweat_smile:

Er zijn zoveel topics die nogal het karakter van echo chamber dragen. Daar is opzich niks mis mee. Dit forum is nou niet echt het meest genuanceerde.

1 like

Ik kom morgen nog met een update over de prijs! Heb begrepen dat het toch één vaste prijs moet worden dus dat ga ik morgen concreet bepalen en uiteraard met jullie delen! :grin:

7 likes

Die ergernis heb ik al jaren maar dan bij Rolex.
Nooit bij microbrands die goed bezig zijn.

4 likes

Is no. 16 nog vrij?

:joy:

1 like

Haha vooralsnog zijn alle nummers nog vrij natuurlijk! :wink:

1 like

Behalve nr 59 toch…:thinking:

Ik erger me aan déze circle jerk (omtrent de gehele HFLE26 dus) en de mate waarin het persoonlijk wordt gemaakt in plaats van dat het om de voorstellen an sich gaat.

Maar ik denk dat dat punt best hoog over je hoofd vliegt.

8 likes

Ik denk bij vele, want het is nogal breed interpreteerbaar…

Hier over gesproken! Ik kreeg het verzoek om de prijs toch terug te brengen naar 1 variant. Daarbij heb ik gekozen om te gaan voor de middelste variant, de €850!

Er wordt een vast bedrag bepaald voor wat betreft de voorschotten voor de projecten. Aangezien deze horloges prijzig zijn om te produceren ga ik, indien het voorstel uitgevoerd mag gaan worden, vragen om een aanvullende aanbetaling. Dat exacte bedrag zal ik vaststellen aan de hand van het aantal deelnemers en dit, uiteraard, met jullie bespreken. Idealiter zal dit 50% bij aanvang zijn en 50% zijn bij de eindafrekening (zodra de horloges gereed zijn). Indien je een andere voorkeur hebt, let me know!

Op naar een mooi slot van deze HFLE 2026! Bedankt voor alle support so far!

9 likes

Goedemorgen!

Wordt het stemgeld voor de BM nou 425 Eur of een x bedrag stemgeld met na eventuele verkiezing een facultatieve aanvulling tot 425 Eur?

Thanks!

1 like

Ja weet ons iedere keer te verassen :blush:

Is 100% ook goed zonder aanbetaling?

1 like

Het stembedrag wordt op dit moment vastgesteld en zal via de officiële kanalen worden gecommuniceerd.

Ik vraag, mocht het allemaal doorgaan, inderdaad om

Dat zal inderdaad een factuur zijn waarbij ik het exacte bedrag nog moet vaststellen, maar nooit meer dan 50% initieel.

1 like

Het gehele bedrag in 1x bedoel je? Uiteraard! Dat is iets wat veel leden in het verleden ook hebben gedaan en is iets wat enorm helpt. Maar éérst is er dus een vast bedrag om je stem geldig te maken. Dit wordt nog gecommuniceerd.

1 like

Helder, dank.

1 like

Ach ja, circlejerks. Dergelijke taal zal de goegemeente wel niet begrijpen.

Ligt dat in Brabant?

6 likes

Waar ze met de Hark rijf de biggels kluiten :smile:

1 like