HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

Damn jongens, de spanning is om te snijden, gaat Angelier nog met een saffier komen, gaat Brunmontagne als een speer naar de top van de poll of is het toch Laco die er met de winst vandoor vliegt… laat die stemming maar komen en dan ben ik benieuwd welk horloge er later dit jaar aan de collectie toegevoegd kan worden :grimacing:

4 likes

Ik koop geen HFLE, maar volg het allemaal wel. Nu vind ik dit horloge toch wel de mooiste. Buiten de horloges om vind ik in ieder geval wel dat @Brunmontagne in zijn reacties er met kop en schouders bovenuit steekt wat betreft respectvol reageren, positivisme en tijd om een ieder uitvoerig te beantwoorden. Hulde, hulde.

14 likes

Dit waardeer ik ontzettend. Ik vierde vanavond mijn verjaardag dus had mijn aandacht even ergens anders liggen.

Ik begin ondertussen persoonlijk ook ontzettend veel te vinden van deze HFLE, maar doe het maar lekker op mijn eigen manier. Fijn om te zien dat dat gewaardeerd wordt.

4 likes

Gefeliciteerd makker! Hopelijk goed genoten, zonder hfle-dramas :clinking_glasses:

1 like

100% :+1: