Ik koop geen HFLE, maar volg het allemaal wel. Nu vind ik dit horloge toch wel de mooiste. Buiten de horloges om vind ik in ieder geval wel dat @Brunmontagne in zijn reacties er met kop en schouders bovenuit steekt wat betreft respectvol reageren, positivisme en tijd om een ieder uitvoerig te beantwoorden. Hulde, hulde.
Dit waardeer ik ontzettend. Ik vierde vanavond mijn verjaardag dus had mijn aandacht even ergens anders liggen.
Ik begin ondertussen persoonlijk ook ontzettend veel te vinden van deze HFLE, maar doe het maar lekker op mijn eigen manier. Fijn om te zien dat dat gewaardeerd wordt.
Gefeliciteerd makker! Hopelijk goed genoten, zonder hfle-dramas ![]()
100% ![]()
Gefeliciteerd ![]()
Ik dacht even dat ik in het andere topic beland was.
Laten we on topic blijven en hier de Brunmontagne bespreken en in de andere topics de andere horloges. Ruziën doen we hier niet en als daar behoefte aan is boek je of een hotelkamer of een boksring.
Gefeliciteerd, ook Tweelingen dus. ![]()
Bedankt! Dat had ik zeker, tot ik voor het slapengaan nog 1x HF opende ![]()
Thanks man! ![]()
Bedankt! Haha jazeker! ![]()
Vandaag nog een dagje gezelligheid en festiviteiten dus ik zal wat minder actief zijn. Kan ik er op vertrouwen dat het hier allemaal netjes verloopt vandaag? ![]()
![]()
Nee.
@Jur schiet eens op met die poll man!
15 juni is te lang wachten, laat je ook effe zien wie er op welk klokkie stemt bij inschrijving! ![]()
Supergaaf om te zien hoe deze inzending voor de HFLE26 tot stand is gekomen en dat door @Brunmontagne in goede banen is geleid. Heel gaaf dat je dat op deze manier doet en ik verbaas me telkens over waar je de energie en het geduld vandaan haalt om dat te kunnen blijven doen op een heel erg positieve manier.
Het resultaat is ook wel echt een HF-horloge geworden, maar niet eentje waar ik dit jaar aan mee ga doen. Leuk hebbeding maar hebbedingen die de 1k benaderen blijven hier toch voornamelijk op de hoek van mijn bureau leuk liggen te wezen
want het is uiteindelijk geen horloge geworden wat ik in mijn roulatie opneem doordat het telkens het onderspit gaat delven in de overweging wat te dragen die dag.
En ik kan niet ontkennen dat ik de circle jerk rondom, met name deze inzending, dit jaar enorm ergerlijk vind wat ook niet meehelpt.
Lijkt nu heel erg alsof ik op je/jullie parade wil pissen maar het is echt bedoeld als welgemeend compliment t.a.v. de totstandkoming en het eindresultaat richting Pascal, heel veel succes in de stemming!!
Dat is het mooiste compliment dat een hechte gemeenschap kan krijgen. ![]()
![]()
Even opgezocht,en als ik de juiste definitie interpreteer,mee eens
Gefeliciteerd met je verjaardag!!
Moest je dat op zoeken ![]()
Pascal gefeliciteerd ![]()
![]()
![]()
Ik moet helemaal niets snotjong ![]()
Haha jij ouwe Barney Stinson.

Van harte gefeliciteerd Pascal!
Proficiat!
Toch best aardig gelukt! ![]()
Super mooi compliment Rik, kan ik erg waarderen! Ik vraag het me soms ook wel af hoor, dus zo’n weekend als dit is wel even lekker haha! Thanks iig!
![]()
Bedankt Ron! Morgen pas, maar dit weekend alvast even goed gevierd haha!
Bedankt! ![]()
Bedankt Hans!
Bedankt Bert! ![]()