Haha ik kijk ook wel uit naar de stemming inderdaad! Spanning is prima, maar wil graag de volgende stappen bepalen!
Alleen maar mooi natuurlijk! Ik heb tot nu toe in ieder geval een leuke tijd gehad. Dit wordt gewoon een super gaaf horloge en ik kan niet wachten om daar mee aan de slag te gaan! Sowieso mooi om mee te doen met een HFLE die zo positief wordt ontvangen!
Dat denk ik ook inderdaad!
Hahaha tijd om wat voorzichtiger te worden dan . Ik heb met mijn horloges al zoveel klappers gemaakt, ik kan niet meer zonder haha.
Ach ieder z’n keuzes natuurlijk. Het is ook wel stoer als iemand gewoon vasthoud aan zijn idealen vind ik. Zoals ik al eens zei heb ik nu erg veel verschillende horlogeprojecten lopen, helemaal leuk om dat proces dan samen met jullie hier te kunnen doorlopen. Ik zal, als het zo ver komt, ook daarna het proces blijven delen.
Zoals mensen hier ook al eens zeiden over mijn keuzes, je kunt niet iedereen tevreden stellen natuurlijk. Ik persoonlijk heb niet zoveel op met millimeters meer of minder, maar dat geldt voor een ander vast weer anders.
Laten we dan maar gaan voor de wist! Thanks voor je support iig!
Had een optie moeten zijn vanaf het begin. Op mijn Seiko 5’jes van 150 euro per stuk zit Hardlex glas. Op een horloge van 600 hoort of acryl, of saffier.
Op de Angelier Classique zit ook saffier. Dus ik snap eigenlijk niet waarom het niet op deze zit vanaf het begin.
Wat blijkbaar vooral lastig is, is de kostprijs van een horloge beargumenteren.
Ik houd je aan je eigen antwoord hé, niet nu gaan klagen over lezen. Maar misschien kun je hier beter Brunmontagne aanmoedigen dan de Angelier afzeiken
Damn jongens, de spanning is om te snijden, gaat Angelier nog met een saffier komen, gaat Brunmontagne als een speer naar de top van de poll of is het toch Laco die er met de winst vandoor vliegt… laat die stemming maar komen en dan ben ik benieuwd welk horloge er later dit jaar aan de collectie toegevoegd kan worden