HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

Dat is ook een mogelijkheid. Ben alleen bang dat mineraalglas voor veel mensen echt een afknapper is. Ik had hem graag als 2e optie gehouden mocht de Brunmontagne de winst niet behalen. Met mineraalglas valt ie voor mij echter af.

3 likes

Haha ik kijk ook wel uit naar de stemming inderdaad! Spanning is prima, maar wil graag de volgende stappen bepalen! :slight_smile:

Alleen maar mooi natuurlijk! Ik heb tot nu toe in ieder geval een leuke tijd gehad. Dit wordt gewoon een super gaaf horloge en ik kan niet wachten om daar mee aan de slag te gaan! Sowieso mooi om mee te doen met een HFLE die zo positief wordt ontvangen!

Dat denk ik ook inderdaad! :slight_smile:

Hahaha tijd om wat voorzichtiger te worden dan :wink: . Ik heb met mijn horloges al zoveel klappers gemaakt, ik kan niet meer zonder haha.

Ach ieder z’n keuzes natuurlijk. Het is ook wel stoer als iemand gewoon vasthoud aan zijn idealen vind ik. Zoals ik al eens zei heb ik nu erg veel verschillende horlogeprojecten lopen, helemaal leuk om dat proces dan samen met jullie hier te kunnen doorlopen. Ik zal, als het zo ver komt, ook daarna het proces blijven delen.

Zoals mensen hier ook al eens zeiden over mijn keuzes, je kunt niet iedereen tevreden stellen natuurlijk. Ik persoonlijk heb niet zoveel op met millimeters meer of minder, maar dat geldt voor een ander vast weer anders.

Laten we dan maar gaan voor de wist! :wink: Thanks voor je support iig!

3 likes

Ik lees even mee.
Zou toch wat zijn Ron als er straks toch ineens saffier mogelijk blijkt te zijn.
:wave:

14 likes

Denk niet alleen voor Ron.
:wink:

2 likes

Hey ga eens even in je eigen topic prediken jij! :wink:
Gaaf voorstel man, op maar een mooie HFLE!

8 likes

Hoe doe je dan? Gebeurt me nooit. :man_shrugging:

Ik ben altijd druk druk druk.

1 like

Had een optie moeten zijn vanaf het begin. Op mijn Seiko 5’jes van 150 euro per stuk zit Hardlex glas. Op een horloge van 600 hoort of acryl, of saffier.

Op de Angelier Classique zit ook saffier. Dus ik snap eigenlijk niet waarom het niet op deze zit vanaf het begin.

1 like

Effe lezen dan.

Man man. :sweat_smile:

4 likes

Aha. Zo’n Classique kost 4000 euro. Da’s geen kattepis voor een nieuw merk.

Dat is dan duidelijk.

Specs bekeken? :sweat_smile:
Wat kosten andere horloges met t uurwerk?

Anyway; ontopic. Maar verdiep je ergens in voor je het neer sabelt.

1 like

:man_shrugging:

2 likes

Ik blijf erbij dat er saffier op hoort.

Want, prijs X = saffier?

Voor 600 euro wel.

Nou dan weten we dat we geen Speedmaster Hesalite voor 600€ aan je hoeven aan te bieden, good to know :ok_hand:

Lastig hè, lezen.

Wat blijkbaar vooral lastig is, is de kostprijs van een horloge beargumenteren.

Ik houd je aan je eigen antwoord hé, niet nu gaan klagen over lezen. Maar misschien kun je hier beter Brunmontagne aanmoedigen dan de Angelier afzeiken :ok_hand:

3 likes

Lawd have merci.

Dit is niet de discussie die ik hoopte te ontketenen toen ik de vraag stelde.
Mijn excuses, Heren.

1 like

Ik laat me veel teveel gaan. Ligt niet aan jou.